بیوگرافی علیرضا کمالی + همسر و زندگی علیرضا کمالی

بیوگرافی علیرضا کمالی + همسر و زندگی علیرضا کمالی

بیوگرافی علیرضا کمالی

علیرضا کمالی بازیگری بسیار حرفه ای میباشد که به تازگی در سریال محبوب وارش به ایفای نقش پرداخته است.

 

علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش است که هر شب از شبکه 3 سیما در حال پخش است و در این مقاله سایت تالاب بیوگرافی علیرضا کمالی و همسرش را تهیه و گرد آوری کرده است.

 

مجله تالاب : علیرضا کمال بازیگر نقش یارمحمد در نقش مقابل وارش در سریال وارش بازی کرده است. بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش که چندی پیش خبر ازدواج این بازیگر مرد سینما و تلویزیون با خانم دنیا مدنی منتشر شده بود اما این خبر صحت نداشت.

 

عکس علیرضا کمالی در سریال وارش

بیوگرافی علیرضا کمالی + همسر و زندگی علیرضا کمالی

تاریخ تولد علیرضا کمالی نژاد 27 اردیبهشت ماه سال 1359 و متولد تهران است که از کودکی در تئاتر بازی کرد و در سن 20 سالگی پا بـه عرصه بازیگری گذاشت.

 

وی یکی از هنرمندان خوب و سرشناس است که علی اصغر کمالی نژاد پدر او بوده است که در رشته بدنسازی قهرمان بوده است و سالها پیش مرحوم شده، و مادر علیرضا کمالی نژاد بازنشسته آموزش و پرورش است.

 

وی برای نخستین بار با بازی در سریال ثارالله شهریار بحرانی از قاب تلویزیون دیده شد و پس از آن بـه سرعت پیشرفت کرد.

بیوگرافی علیرضا کمالی + همسر و زندگی علیرضا کمالی

علیرضا کمالی و مادرش

 

ازدواج و همسر علیرضا کمالی

همسر علیرضا کمالی نژاد مدتی قبل دنیا مدنی اعلام شده بود اما آقای بایگر این موضوع را کذب خواند و از مجرد بودن خود گفت و باید بدانید که زندگی علیرضا کمالی هیچ همسری وجود نداشته است.

 

شایعه ازدواج علیرضا کمالی با دنیا مدنی یکی از پرحاشیه ترین ها برای آقای بازیگر بود و همچنین باید بدانید که دنیا مدنی دختر رویا تیموریان و بازیگر سینما است.

 

در عده ای از سایت ها در فضای مجازی عکس های‌ دونفره علیرضا کمالی و همسرش منتشر شده بود که ممکن است هر بازیگر مرد در کنار یک بازیگر خانم عکس داشته باشد و بـه این بـه معنی ازدواج نیست. خانم دنیا مدنی ازدواج با آقای کمالی بازیگر را تایید نکرده است.

 

عکس های خانوادگی علیرضا کمالی

بیوگرافی علیرضا کمالی + همسر و زندگی علیرضا کمالی

آقای کمالی نژاد برای نخستین بار در نقش شمایل حضرت علی اکبر در سریال ثارالله بـه نویسندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی شهریار بحرانی، مقابل دوربین رفت اما بـه علت توقف فیلمبرداری آن پروژه در دی ماه سال ۸۲، هیچگاه تصاویر نخستین بازی ایشان پخش نشد… اما چند سال بعد با هنرنمایی فوق العاده خود در فیلم سینمایی ملک سلیمان، این بار بـه تهیه کنندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی شهریار بحرانی، توانست توجه همگان را بـه خود جلب کند.

خلاصه ای از فیلمها و سریال هایی که آقای علیرضا کمالی نژاد در انها نقش آفرینی کرده اند:

 

بیوگرافی علیرضا کمالی + همسر و زندگی علیرضا کمالی

فیلم شناسی علیرضا کمالی

فیلم های‌ سینمایی علیرضا کمالی

سینمایی سفر۱۳۸۲«مهرداد خوشبخت»

سینمایی جنگ کودکانه ۱۳۸۳«ابولقاسم طالبی»

سینمایی سفر ۱۳۸۴«علیرضا سبزواری»

سینمایی چشمهایت راببند ۱۳۸۴«علیرضا امینی»

سینمایی پایان راه ۱۳۸۵«افسانه منادی»

سینمایی دستهای خالی ۱۳۸۵«ابولقاسم طالبی»

سینمایی ملک سلیمان«ع» ۱۳۸۵- ۱۳۸۷«شهریار بحرانی»

سینمایی در آغاز یک روز ۱۳۸۷«بهرام توکلی»

سینمایی آخرین برگشتی ۱۳۸۸«امیر انصاری»

سینمایی بـه فاصله یک نفس ۱۳۹۰« امیر انصاری»

سینمایی اینجا شهر دیگری است ۱۳۹۰ «احمدرضا گرشاسبی»

بیوگرافی علیرضا کمالی + همسر و زندگی علیرضا کمالی

بازی در سریال علیرضا کمالی

سریال امام حسین «ع» ۱۳۸۲ «شهریار بحرانی»

سریال دوباره زندگی ۱۳۸۳«نادر مقدس»

سریال نرگس ۱۳۸۴«سیروس مقدم»

سریال راز ققنوس ۱۳۸۴«نادر مقدس»

سریال گل بارون زده ۱۳۸۵«عباس رنجبر»

سریال نردبام آسمان ۱۳۸۶«محمد حسین لطیفی»

سریال شهر دقیانوس ۱۳۸۷«مهرداد خوشبخت»

سریال شوق پرواز ۱۳۸۸«یدالله صمدی»

سریال قلب یخی ۱۳۸۸- ۱۳۹۰«محمد حسین لطیفی»

سریال میلیاردر ۱۳۹۱ «علیرضا امینی»

سریال انقلاب زیبا ۱۳۹۳ «بهرام توفیقی»

 

بیوگرافی علیرضا کمالی + همسر و زندگی علیرضا کمالی

علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش

مجموعه وارش سریال جدید شبکه 3 سیما است که علیرضا کمالی نقش اصلی مرد را عهده دار شده است . علیرضا کمالی نژاد یکی از بهترین بازیگران مرد تلویزیون شده است و در سال های‌ اخیر سریال های‌ زیادی را بازی کرده که جدیدترین آن ایفای نقش یارمحمد در سریال وارش احمد کاوری است و نقش آفرینی منحصر بـه فردی داشته است.

 

علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در وارش است که قبل از این سریال در مجموعه تلویزیونی لحظه گرگ و میش و فیلم سینمایی سد معبر بـه صورت خیلی حرفه ای نقش آفرینی کرد.

 

مجموعه تلویزیونی وارش با ملودرام عاشقانه مربوط بـه دوران پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است و یارمحمد سیستانی بازیگر نقش اول مرد سریال تلویزیونی وارش است.

 

بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر یارمحمد در سریال وارش یکی از طرفداران بـه مسایل اجتماعی است و اخبار روز را دنبال می کند و نسبت بـه آن چه در جامعه رخ می دهد بسیار حساس است و عاشق مردم ایران است.

 

علیرضا کمالی نژاد بـه راحتی توانست نام خود را در لیست اسامی بازیگران سریال وارش شبکه سه سیما بـه ثبت برساند و بخاطر قلب بزرگی که دارد روز بـه روز موفق تر خواهد شد.

 

وی بـه تازگی اعلام کرده است که بـه سادگی میتوانم یک خودروی آخرین مدل بخرم ولی دوست ندارم هموطن من که شاید تازه هم نامزد کرده باشد در خیابان حسرت بخورد که حتی یک پراید هم ندارد و من همیشه تا توانسته ام بـه همه ی ي کمک کرده و می کنم.

 

بیوگرافی علیرضا کمالی + همسر و زندگی علیرضا کمالی

تحصیلات علیرضا کمالی بازیگر سریال وارش

تحصیلات علیرضا کمالی نژاد بازیگر نقش یارمحمد سیستانی در مجموعه تلویزیونی وارش، فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنرهای زیبا تهران را دارد و در سن بیست و هشت سالگی بـه اوج شهرت رسید.

 

آقای کمالی نژاد بازیگر در آنتوان جوانی موفق بـه اخذ مدرک کارشناسی ارشد بازیگری شد و سپس بـه طور جدی حرفه بازیگری را دنبال کرد. علیرضا کمالی نژاد سال ۱۳۷۹ وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و در رشته بازیگری و نمایش مشغول بـه تحصیل شد و در دوران تحصیل در رشته نمایش عروسکی فعالیت کرد، که در حدود سه سال این همکاری طول کشید. وی عاشق خواندن کتاب های‌ تاریخی است و بـه خوبی می‌تواند در سریال های‌ تاریخی مثل مجموعه وارش ایفای نقش کند.

 

بـه گزارش تالاب علیرضا کمالی بازیگر سریال وارش در نهمین جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس بـه عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد و در همین دوره تحصیل در دانشگاه تهران بـه عنوان دستیار کارگردان فعالیت می کرده است.

جدیدترین مطالب سایت