خلاصه داستان سریال حوالی پاییز + بازیگران سریال حوالی پاییز

خلاصه داستان سریال حوالی پاییز + بازیگران سریال حوالی پاییز

بازیگران سریال حوالی پاییز

این سریال 1 ماهی مهمان خانه های شما خواهد بود و یکی از سرگرم کننده ترین سریال های عاشقانه میباشد که برای اولین بار از تلویزیون پخش میشود. سریال حوالی پاییز سبکی درام و عاشقانه میباشد به نویسندگی حسین نمازی و بر اساس طرحی از معصومه بیات را روایت خواهد کرد.

تیزر پخش سریال حوالی پاییز

مجله تالاب: سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی، قرار است از ۶ آبان پس از پایان پخش سریال «دلدادگان» روی آنتن شبکه سه سیما برود.

 

سریال «حوالی پاییز» ملودرامی عاشقانه ایرانی + عربی در خصوص عشق یک جوان ایرانی به یک دختر عرب است.

 

خلاصه داستان سریال حوالی پاییز + بازیگران سریال حوالی پاییز

داستان عاشقانه سریال حوالی پاییز

اما نکته قابل توجه در سریال تازه تلویزیون، ماجرای عشقی نامتعارف است! این سریال ملودرامی عاشقانه به نویسندگی حسین نمازی و بر اساس طرحی از معصومه بیات است و روایت‌گر عشقی نامتجانس است، عشقی که جنس ان با عشق‌هاي‌ متعارف فرق میکند، عشق یک دختر عرب به یک پسر ایرانی که به لحاظ خلقیات، خانواده، فرهنگ و زبان باهم تفاوت دارند اما به هم علاقه‌مند میشوند.

 

حسین نمازی کارگردان سریال حوالی پاییز

تم حوالی پاییز بسیار عاشقانه است و اصلا داستان هم از همین جا شروع می شود. عشقیکه جنس ان با عشق‌هاي‌ متعارف فرق میکند، عشق یک دختر عرب به یک پسر ایرانی که به لحاظ خلقیات، خانواده، فرهنگ و زبان باهم تفاوت‌هاي‌ بسیاری دارند اما دریک بزنگاه به هم علاقه پیدا میکنند و همین عشق و فراز و فرودهای ان خط اصلی قصه را شکل میدهد.

 

خلاصه داستان سریال حوالی پاییز + بازیگران سریال حوالی پاییز

عکس بازیگران سریال حوالی پاییز

 

سریال حوالی پاییز در چند قسمت پخش خواهد شد؟

«حوالی پاییز» در ۲۱ قسمت ۴۵ دقیقه‌اي آماده شده است و پخش ان حدود یک ماه به طول خواهد انجامید. این سریال در فاز دوم که از قسمت ۱۲ به بعد آغاز می شود، وارد یک اتفاق دیگر خواهد شد که متاثر از آمدن این دختر از کشور خود به ایران است.

 

نمازی دراین باره هم معتقد است که بنا کردن این قصه که درام عاشقانه را روایت می کند به نظرم کار بسیار جذابی است که میتواند مخاطب را نگه دارد تا بنشیند و حرف ما را گوش کند.

 

در حقیقت قصه این فیلم برهه‌اي از تاریخ کشورمان را روایت میکند که در ان زمان اتفاقی به وقوع پیوست، ولی هیچوقت به ان پرداخت نشده است. جمع کثیری از افراد در بازه‌اي از زمان درگیر ماجرایی شدند ولی هیچوقت به درستی به ان پرداخت نشد.

 

ما دراین سریال سعی کردیم به صورت خیلی واقعی و ملموس بر اساس انعکاس یک واقعیت کار را جلو ببریم و سریال را بسازیم. موضوعی که تداعی‌کننده اتفاقاتی است که زمان زیادی از وقوع ان نگذشته و همه ی ان رابه یاد دارند.

 

همچنین او معتقد است که نکته جالب درباره داستان سریال، ان است که از میانه وارد اتفاق تازه‌ و مهمی می شود. اتفاقی که بتازگی در تاریخ این کشور رخ داده اما هیچگاه به شکل هنری بدان پرداخته نشده است.

 


حتما بخوانید:   بیوگرافی بازیگران سریال حوالی پاییز + اسامی بازیگران و خلاصه داستان حوالی پاییز


 

بازیگران سریال حوالی پاییز

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، ان ماری سلامه ؛ مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌اي، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان، سیامک ادیب و حمیدرضا متقی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

 

«حوالی پاییز» اولین تجربه ساخت سریال برای حسین نمازی است که با نام اولیه «بازگشت» سال گذشته جلوی دوربین رفت و مراحل فنی ان بتازگی به اتمام رسیده است.

 

خلاصه داستان سریال حوالی پاییز + بازیگران سریال حوالی پاییز

تصاویر بازیگران سریال حوالی پاییز

 

ساعت پخش و تکرار سریال حوالی پاییز

مجموعه تلویزیونی “حوالی پاییز ” از یکشنبه ۶ آبان ماه ؛ ساعت ۲۰ و چهل و پنج دقیقه هر شب بجز جمعه ها از شبکه سه سیما پخش می شود وباز پخش ان ؛ روزبعد، ساعت ۱ بامداد ؛۹ و ۳۰ دقیقه صبح و ۱۴ بعد از ظهر است .

 

عوامل سریال تلویزیونی «حوالی پاییز»

 تهیه کننده: سعید پروینی

نویسنده و کارگردان: حسین نمازی

مدیر تصویربرداری: محمد ناصری

تدوین: مهدی حسینی‌وند

صداگذار: امین شریفی

آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست

منشی صحنه: آرزو قربانی

دستیار تهیه‌کننده: پویا خسروی

عکاس: پوریا رفیعی‌زاده

مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی

دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند

مدیر برنامه‌ریزی: علی جودی

مدیران صدابرداری: فرشید احمدی و سعید احمدی

طراح صحنه و لباس: حسین مجد

طراح گریم: مهری شیرازی

مدیر تولید: داود جمشیدی

جدیدترین مطالب سایت