بیوگرافی بنیامین بهادری و همسرش | عکس و زندگی شخصی

بیوگرافی بنیامین بهادری و همسرش | عکس و زندگی شخصی

بیوگرافی بنیامین بهادری

بنیامین بهادری در تاریخ 18 شهریورماه 1361 در تهران متولد شد. میزان تحصیلات بنیامین بهادری : دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات پارسی از دانشگاه آزاد رودهن می‌باشد . بنیامین فرزند آخر خانواده می‌باشد و یک خواهر و 3 برادر دارد. پدر بنیامین بهادری کارمند بازنشسته و مادرش خانه دار اسـت.

 

۱۶ ساله داشت کـه بـه شعر و موسیقی روی آورد در سن نوزده سالگی بـه فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع بـه کار حرفه‌اي بـه مداحی می‌پرداخت و سپس بـه صورت حرفه‌اي موزیک سازی را شروع کرد دراین مدت در چند موزیک و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و 1 آلبوم بـه نام گل هاي‌ رنگین کمان برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را به‌ صورت حرفه‌اي آغاز کرد.

 

– نام اصلی : وحید بهادری
– نام مستعار : بنیامین
– زادروز: ۱۸ شهریور ۱۳۶۱-تهران
– سبک‌ها: موسیقی پاپ
– کار«ها»: خواننده-آهنگساز

بیوگرافی بنیامین بهادری و همسرش | عکس و زندگی شخصی

شهرت با اولین آلبوم

در گفتگوی منتشر شده از بنیامین در اردیبهشت 89 ؛ علی‌رغم این کـه وی آلبوم ۸۸ را یک آلبوم کاملاً حرفه‌اي قلمداد می کند، اما آلبوم ۸۵ را بـه مراتب موفقتر و بهتر محاسبه کرده اسـت.

 

این آلبوم ۱۷ قطعه دارد و شاعر ترانه‌هاي‌ این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم بر عهده پیام شمس بود. آهنگسازی این آلبوم نیز توسط بنیامین صورت گرفته اسـت.

 

بنیامین بهادری درسال 1384 البومی با اشعاری مذهبی ودر وصف امام حسین و اهل بیتش کـه توسط فرید احمدی سروده شده بود با صدای بنیامین روی سایت‌ ها قرار گرفت کـه تا بـه امروز جز پر مخاطب ترین ترانه‌ هاي‌ مناسبتی اسـت.

بیوگرافی بنیامین بهادری و همسرش | عکس و زندگی شخصی

نام واقعی ام وحید است

بنیامین اسم هنری نامی اسـت کـه خانواده برایم انتخاب کرده اسـت ؛ در واقع قرار بر این بوده کـه این نام بـه عنوان اسم شناسنامه اي ام ثبت شود اما بـه هر دلیلی این اسم توسط ثبت احوال بـه ثبت نرسید. پدرم اسم وحید را برایم انتخاب کرده اما از همان دوران کودکی بنیامین صدایم می‌کردند البته در مدرسه و دانشگاه من رابا نام وحید می شناختند…

 

انصراف از دانشگاه

بـه دلیل ضعیف شدن زیاد چشمانم و گرفتن معافیت از سربازی تصمیم گرفتم از تحصیلات دانشگاهی انصراف دهم و آخرین مدرک تحصیلی‌ ام دیپلم باشد؛ رئیس دانشگاهمان هم بـه خوبی این موضوع را پذیرفت.

بیوگرافی بنیامین بهادری و همسرش | عکس و زندگی شخصی

ازدواج اول بنیامین بهادری

بنیامین بهادری درسال 1388 با نسیم حشمتی ازدواج کرد، این زوج در 1390/02/09 صاحب دختری بنام بارانا شدند، بنیامین می‌گوید : من و نسیم از سال 79 باهم آشنا بودیم و سال 88 باهم عقد کردیم.

 


حتماً بخوانید: پسر بنیامین بهادری امروز به دنیا آمد «عکس»


 

مرگ نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری

نسیم حشمتی ان روز پشت فرمان بود، در حوالی خروجی اتوبان باکری بـه همت در حال راندن بـه سمت لاین كند رو اسـت 206 نوک مدادی از پشت با سرعت 170 کیلومتر بر ساعت پشت‌ سر آنهاست ودر كسری از ثانیه دنیا برای سرنشینان خودرو ماتیز بنیامین وارونه می‌ شود

 

ان‌ طور كه پلیس راهور در گزارش‌ خود آورده، سرعت 206 بـه‌قدری بالا بوده كه راننده ان نتوانسته اتومبیلش را كنترل كند و از پشت بـه ماتیز بنیامین و خانواده‌ اش برخورد كرده و ماتیز بعد از سه دور چرخش، روی تپه‌ هاي‌ اطراف اتوبان همت پرت و ضربات سختی بـه نسیم وارد میشود او سعی می کند در را باز كند و بـه بیرون اتومبیل برود ولی در كنار خودرو میوفتد.

 

با حضور نیروهای امدادی نسیم بـه بیمارستان و مستقیم بـه اتاق عمل برده می‌شود، اما بـه علت شدت جراحات و خون ریزی داخلی فوت می کند، پس از مرگ همسرش، بنیامین بـه یاد او آهنگی با عنوان یه خونه را اجرا کرد.

 

کنسرت بنیامین بهادری در آمریکا

بنیامین از ۱ مه ۲۰۱۰ «۱۱ شهریور ۱۳۸۹» بـه مدت دو ماه و نیم در کشور های ایالات امریکا و کانادا بـه اجرای کنسرت پرداخت کـه نخستین نوبت برگزاری کنسرت وی در شهر لس‌آنجلس بود. شهر های بعدی کـه می ‌بایست بنیامین در انها بـه اجرای کنسرت می‌پرداخت عبارت بودند از:

 

واشنگتن، نیویورک، دالاس، سندیگو، شیکاگو و بعد از ۳ هفته استراحت، در شهر های تورنتو، مونترال و ونکوور.

 

بنیامین همچنین در دو مرحله در شهرها و و کشور های مختلف اروپا از قبیل کلن، لندن، استکهلم، امستردام، هامبورگ و… وهمچنین در قاره استرالیا و تاجیکستان، مالزی و دوبی بـه اجرا کنسرت پرداخته‌اسـت.

 

بیوگرافی بنیامین بهادری و همسرش | عکس و زندگی شخصی

زندگی بنیامین بهادری و آرامش

من دغدغه‌ آن چنانی در زندگی ندارم. در خوب و بد روزگار مهم‌ ترین مسئله برایم آرامش اسـت. در آرامش می‌ توانم روی موسیقی و ساخت یک شعر خوب تمرکز داشته باشم، ضمن این کـه خواب را خیلی دوست دارم و زیاد می‌ خوابم

 

تدریس

بنیامین در کسوت معلمی در موسسه کارنامه دریک دوره کلاس بـه نام و اما بیان من بـه تدریس ادبیات و جهان‌بینی و هنر و نگرش خاص خود بـه دنیا پرداخت.

 

شایعه ازدواج با بهاره افشاری

اواخر سال 1394 خبر ازادواج بنیامین بهادری با بهاره افشاری در شبکه ها اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و … منتشر می‌شود و حتی شایعه حضور این دو در برنامه خندوانه هم پخش میشود اما طولی نکشید کـه بنیامین این موضوع رو تکذیب کرد و گفت دارم برای زندگی آینده خودم و بارانا تصمیم مهمی می‌گیرم

 

بیوگرافی بنیامین بهادری و همسرش | عکس و زندگی شخصی

ازدواج دوم با شایلی

در اواخر اسفند 1394 به طور رسمی خبر ازدواج بنیامین با شایلی محمودی در ایالات امریکا رسانه اي شد.

 

بازیگری

نخستین تجربه بازیگری بنیامین درسال 1395 با فیل مسلام بمبئنی شروع شد، دراین فیلم نقش مقابل او را همسرش شایلی محمودی بازی میکند، او بـه زبان هندی تسلط دارد و حتی بنیامین خبر از مهاجرت خود بـه هندوستان را داده بود اما این کار عملی نشد

 

بنیامین بهادری یک ستاره است

بخشی از این ستاره بودن مربوط بـه آلبوم هاي‌ پرفروش اش اسـت و بخش دیگر بـه کاراکترش بر میگردد، بنیامین جلوی دوربین دوست داشتنی و مهربان اسـت. اندازه نگه می دارد و بـه همین دلیل در برنامه بعضیا در حالی کـه علی ضیا خیلی علاقه داشت جو برنامه شب یلدا را دراماتیک و تراژیک بکند، بنیامین از ذکر جزییات تصادف شان خود داری کرد، در مورد کارهایش فروتن و فروتن اسـت و مردم ایران از هنرمندان فروتن خوش شان می‌آید.

جدیدترین مطالب سایت