بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

حمیدگودرزی که اینروزها در سریال  و برنامه هاي‌‌ متعدد تلویزیونی نقش آفرینی میکند را بیشتر بشناسید. این هنرمند موفق تلویزیونی در زندگی چگونه است ؟

 

بیوگرافی حمید گودرزی

حمید گودرزی متولد 02 آذر 1356 از شهر الیگودرز می‌باشد .

 

تحصیلات وی :  فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. حمید گودرزی فعالیت هنری رابا بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم سهراب به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد. حمید گودرزی خودش مشوق اصلی خودش بوده است.

 

خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی دریک خانواده چهار نفری زندگی می کرد. بامادرش 14 سال اختلاف سنی دارند. یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدر حمید گودرزی تاجر فرش و مادرش خانه دار است.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی بعنوان مجری در تلویزیون

 

هم پدر و هم مادر حمید گودرزی با بازیگر شدن او مخالف بودند. بخاطر بازی در سریال کمکم کن مدتی دچار افسردگی شد. هیچ کس در دنیا مادرش نمی‌شود.

 

علاقه مندی های حمید گودرزی

حمید گودرزی عاشق شهر پاریس است. به موبایل علاقه ي زیادی دارد. علاوه بر بازیگری تجارت فرش و شکلات هم میکند. آرامش رابا دو عامل سلامتی و ثروت معنی می کند. به شدت به تیم استقلال علاقه دارد. ورزش شنا و بکس و تنیس و بدنسازی علاقه دارد. پیانو و ساکسیفون را دوست دارد.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی در حال برنامه های تلویزیون

 

به شدت علاقه به کادو دادن و کادو گرفتن دارد.

حمید گودرزی مقید است نمازش قضا نمی شه تو آرزو هاش سلامتی را فراموش نمی کنه.

عاشق دعا و نماز است. بنظر او انسان بدون دعا ومعنویت به ابتذال و تکرار میرسه.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

تیپ حمید گودرزی در سریال دلدادگان

 

حمید گودرزی هنگام خرید به شدت اهل چانه زنی است و وقتی موفق میشه مثل این است که کار بزرگی انجام داده است. وابستگی شدید به خانواده و همسرش دارد وحتی هنگام مسافرت با همسرش در تماس بود.

 

همسر حمید گودرزی

او در 21 شهریور 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد.با همسرش رو راست است. همسر حمید خانه دار است و با فعالیت هنری حمید مخالف است.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی و همسرش ماندانا در کاخ چهل ستون اصفهان

 

نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا

حمید گودرزی سال 1382 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم.آشنایی ما از آنجا شروع شد.من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم. ماندانا دانشور:و من ماندانا 16 ساله,محصل بودم.

 

حمید گودرزی: این آشنایی ادامه پیدا کرد وبا پیشنهاد ازدواج من,مخالفت هاي‌ اولیه خانواده همسرم شروع شد چون انها درآمریکا ساکن بودند.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی و همسرش

 

ماجرای طلاق حمید گودرزی از ماندانا

ماجرای طلاق هنرمند معروف حمید گودرزی که توسط خود ایشان رسانه اي شد. صبح روز 21 تیرماه 1395 نامه اي با عنوان همسر حمید گودرزی در رسانه هاي‌ رسمی و غیررسمی ایران منتشر شد.

 

به گزارش تالاب در متن آن، ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی جملات عجیبی درباره جدایی اش از حمید گودرزی و اینکه بعد از بازگشت به ایران دادخواست طلاق را به دادگاه ارائه خواهد کرد بکار برده بود.

 

حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

خانه لوکس و لاکچری حمید گودرزی

گاهی اوقات بازیگران تصاویری را از خود در شبکه هاي‌‌ اجتماعی منتشر می کنند که زندگی شخصی آنها و ثروتشان را به رخ همه ی ي می‌کشد. حمید گودرزی بازیگر خوب کشورمون است که پس از حرف هاي‌‌ وی در برنامه دورهمی او بیشتر سوژه شد .خانه بازیگران معروف همه ی ي مجلل و شیک می‌باشد این خانه ها ویلایی و حیاط باصفایی دارند

 

و کسانی که دارای پول و ثروت زیادی می باشند دراین خانه هاي‌‌ ویلایی زندگی می نمایند بازیگر کشورمون که اینروزها خیلی کم کار شده است عکسی از منزلش در الهیه منتشر کرده است که حاکی از وضع مالی خوب وی دارد.حمید گودرزی متولد دوم آذر۱۳۵۶، فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شهر تهران است.حمید گودرزی فعالیت هنری رابا بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد.

 

نخستین تجربه سینمایی حمید گودرزی، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.حمید گودرزی بازیگر کشورمون عکس هاي‌‌ جدیدی از خودش را منتشر کرده است.این بازیگر ۳۹ ساله ابتدا عکسی از منزلش در الهیه و سپس عکس دیگری از خودش در خیابان نیاوران را منتشر کرده است.

 

حمید گودرزی نوشت :

به به عجب هوایی به این میگن پشت بوم ببخشید البته roof garden

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

خانه مجلل حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 


 

جدیدترین مصاحبه حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی در پشت صحنه سریال دلدادگان

 

پول باشد، فراموش شدن ام مهم نیست

برای دهه شصتی‌ها، در تلویزیون یا سینما او یک ستاره بود. هم بازی می کرد، هم صدای خوبی برای خوانندگی داشت و قطعاتی با صدایش برای شبکه پنج که آن روزها شبکه استانی تهران بود ساخت و خواند و هم سوپراستار آن روزهای عرصه مدلینگ بودو برای یکی از برندهای معتبر پوشاک تصویرش روی بیلبوردهای سطح شهر رفته بود.

 

چهره و تیپ ظاهریش آن قدر جذاب بود که کارگردان‌ها گزینه دیگری برای ایفای نقش جوان عاشق‌پیشه خوش‌تیپ جز حمید گودرزی نداشته باشند. این اما تنها برای چند سال بود.

 

حمید گودرزی به همان سرعتی که ستاره شده بود، ستاره‌اش افول کرد و چند سالی دور از عرصه شهرت بود تا اینکه در یکی دو سال اخیر انگار دوباره بخت به او رو کرده است. حالا حمید گودرزی باز با همان قدرت قبل برگشته است.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

زندگی حمید گودرزی

 

هم خوانندگی میکند، هم سریال و فیلم سینمایی بازی میکند و هم عرصه جدید اجرا را تجربه میکند. اینروزها حمید گودرزی را همانقدر که با نادر «دلدادگان» می‌شناسند، با اجرای «پنج ستاره» و کل کل با رضا گلزار هم می‌شناسند. گفت‌وگوی ما با حمید گودرزی در کافه خبر را در ادامه میخوانید.

 

با اجرا آسان بودید؟

یکی دو جلسه اول حالت بیگانه دارد اما بعد نه.

 

این جا مستقیم با مخاطب ارتباط داری. خصوصا که مسابقه است و باید خودت هم یک مقدار اطلاعات عمومی داشته باشی. برای این چالش آماده بودی و آیا نمونه خارجی این مدل مسابقه ها را دیده بودی؟

 

ندیده بودم. فیلمی که از روی آن ساخته شده یعنی «میلیونر زاغه‎نشین» را دیدم ولی مسابقه را ندیدم. ما مسابقه هفته رابا منوچهر نوذری داشتیم که خودش برای خودش یک ژانر بوده. او هم بازیگر بود، هم دوبلور، هم شومن و… یک مقدار در آن موقعیت قرار گرفتن باید سخت باشد. این جا موقعیت فرق میکند. در مسابقه هفته پانزده، شانزده شرکت کننده هم زمان وجود داشت. این مسابقه شکل آن مسابقه نیست.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

ولی در مراحل نهایی شبیه می شوند.

بله ولی به هرحال هر مسابقه‌اي در مراحل نهایی همین است. من فکر میکنم همین حالا یک مقدار متفاوت تر شده با توجه به اینکه جذابیت مسابقه ها به آن جایزه مالی است که می دهند.

 

اینکه شما جواب سوال ها را بدهی و چیزی نگیری قطعا شرکت کننده اي نمی‌آید. در طول روز هفت، هشت ساعت وقتت گرفته می‌شود، استرس و اضطراب و ضایع شدن هم دارد، اگر جایزه نداشته باشد هیچ جذابیتی ندارد و کسی شرکت نمی کند.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی در نقش یک روحانی

 

در آن مسابقه تا جاییکه یادم است خیلی جایزه که پول به معنای آن چنانی باشد نداشت ولی این جا اسم اصلی مسابقه «میلیونر شو» است و دقیقا ارتباط مستقیم با پول دارد.

 

خیلی جاها اصلا بحث دانش در بین نیست و فقط شرکت کردن و جذابیت و پول و شرط بندی هاي‌ آن چنانی است ولی در ایران با میزان دانش افراد در ارتباط است و اصلا هدف تلویزیون کتاب خواندن مردم است.

 

واقعا بنظر خودتان این مسابقات مردم را کتابخوان میکند؟ طبق معمولً میگویند یک جزوه سوال به شرکت کننده داده می‌شود و همان ها را میخواند.

 

نه واقعا اینطور نیست. من خودم خبر ندارم از سوالات چه برسد به شرکت کننده. ولی اینکه مردم را کتابخوان میکند واقعا نمی‌دانم چه جوابی بدهم ولی اینکه توجه را جلب کند به اینکه مثلاً فلان شرکت کننده اطلاعاتش چه خوب بود، من که در خانه نشستم اطلاعاتم ضعیف است، شاید باعث شود بیشتر به فکر بروند.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

هم اکنون در صداوسیما این طور است که مثلاً یک مسابقه گرفته، فوری مسابقه بعدی را راه انداختند. اصلا بعید نیست که دو شبکه دیگر هم این را راه بیندازند.

 

در تلویزیون ما این موضوع نخستین بار نیست. اول خندوانه بود، موفق شد، بعد دورهمی آمدT موفق شد، شبی با عبدی را راه انداختند و بعد …. خدا را شکر ما جز نخستین ها هستیم. به هرحال این مساله وجوددارد در سینما هم همین بوده وقتی می دیدند یک قصه بفروش شد، فوری سراغ کپی هاي‌ آن میروند.

 

ولی احتمالا ماجرای شرکت کننده‌ اي که هیچ سوالی را جواب نداد و ویدئویی برایش ساخته بودند و وی را از دوستان کارگردان معرفی کردند تبلیغ منفی بود.

 

اصلا دوست کارگردان که باخت! بعضی حاشیه ها خیلی بیخود است ولی اینکه این دو برنامه آمد که هم زمان باهم حاشیه درست کند را من قبول ندارم چون انها از خیلی قبل داشتند دکور می زدند. به نظرم همزمانی این دو برنامه یا دست سازمان بوده یا تصادفی اتفاق افتاده ولی به هرحال این همزمانی به هردو برنامه کمک کرده. دو تا ظرف شبیه به من، ما با امکانات کمتر، آن ها با امکانات بیشتر.

 

این کمتر و بیشتر بودن امکانات چقدر تاثیر دارد؟

شما می خواهی بروی جایی مثلاً چلوکباب بخوری، یک وقت می‌روی نایب، وقت دیگر می روي یکجای معمولی. هردو چلوکباب است ولی فضا فرق میکند. دکور، خود تماشاچی ها، مجری، به هرحال به جذابیت مسابقه کمک میکند. هر چه دکور شما با ابهت تر و جذابتر و قوی تر باشد بهتر است تا یک دکور فکسنی. مثلاً قدیم صندلی فکسنی می گذاشتند و اجرا میکردند همین حالا از زیر زمین بالا می‌آیی و…

 

من قبلا هم گفتم، این مسابقه ها فقط صرف سوال جواب دادن نیست چون کنکور که نیست، باید جذاب باشد. اگر ما یک وقتی شوخی می کنیم، به یکی میگوییم آواز بخوان یا خودمان آواز می‌خوانیم و … فقط برای این است که برنامه جذاب شود، وگرنه 50میلیون امروز پولی نیست که بخواهد چهارچشمی مردم را پای تلویزیون بنشاند که یک نفر 50میلیون می برد یا نه.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

این انتقادی که شما در اینستاگرامت کردی، یک موجی راه انداخت و کار را به پاسخ گلزار کشاند و بنظر میرسد در حقیقت این دو برنامه، ورای خود برنامه، استودیو و شبکه به یک دعوا بین شما و گلزار تبدیل شد ودر حقیقت دعوای ستاره ها شد. خودت دوست داشتی این اتفاق بیفتی؟

 

واقعیت این بود که این کپشن و عکس را تهیه کننده مسابقه به من داد تا در اینستاگرام بگذارم چون از قبل هم قرار بود هر هفته برای برنامه اطلاع رسانی داشته باشیم و … من اصلا نخوانده بودم.

 

به محض اینکه گذاشتم بعد دو، سه ساعت دیدم محتوایش چیست و داستان ساز شده. گلزار هم قبلا گفته بود من دارم کپی میکنم، هزار نفر ساخته اند و ما هم یکی از انها.

 

بین شما و گلزار بعداً دیالوگی به وجود نیامد؟

چرا. دلخور بودو من برایش توضیح دادم که من اصلا اطلاع نداشتم و این دلخوری رفع شد.

 

فکر کنم ساعات سختی را گذراندی. گلزار طرفداران فضای مجازی خوبی دارد که تا پای جان هم می روند.

همین طور هم شد.

 

چقدر کامنت منفی داشتی؟

کاملا مورد عنایت قرار گرفتم.

 

پیجت را نبستی؟

نه!

 

کامنت هم پاک نکردی؟

نه. همین حالا در ایران بهترین برنامه را هم درست کنی بالاخره یک چیزی می‌گویند باید عادت کنی جدی نگیری. ما هم داریم همین کار را می‌کنیم.

 

همین حالا خودت با این اجرا حال میکنی؟

وقتی شرکت کننده ها خوب هستند آره. واقعا آدرنالین خود مجری بالا می رود ولی وقتی یک نفر می‌آید از همان سوال اول به مِن و مِن میوفتد انرژی کار گرفته میشود.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

تیپ حمید گودرزی در سریال دلدادگان

 

شده دلت بخواهد حال شرکت کننده اي را بگیری یا برعکس؟

تقریباً احساسمان به همه ی ي ي خنثی است.

 

بعضی شرکت کننده ها مثلاً خیلی به خودشان مطمئن هستند شاید دل‌تان بخواهد کاری کنید که نشان بدهید این طورها هم نیست.

ممکن است پیش بیاید ولی بیشتر آن قسمتی که به سی تومن، چهل تومن می‌رسند دوست داریم ببرند.

 

تهیه کننده اعتراض نمیکند؟

بالاخره تهیه کننده دوست ندارد این اتفاق بیفتد چون ما اسپانسر هم نداریم فعلاً. وقتی به بالا میرسند ولی مسابقه جذاب می‌شود و بعضی هم واقعا خیلی خوب جواب می دهند.

 

هیجان انگیزترین آدمی که در برنامه ات آمده و جایزه را هم برده چه کسی بوده؟

تا همین حالا کسیکه با تکیه براطلاعاتش برنده شده باشد، دکتر صابری بود.

 

دکتر صابری با پیامک آمده بود؟

نه به مناسبت روز دکتر از او دعوت کردیم. 50میلیون را هم برد و اهدا کرد.

 

شرکت کننده عادی که یادت بماند؟

نه خیلی. ولی طبق معمولً تهیه کننده و کارگردان میخواهند کسی نبرد، انها هم که می برند با زور می برند و بالا می‌آیند.

 

جواب سوالات را خودتان می‌دانید؟

چیزی حدود 35درصد میدانم.

 

اگر خودتان شرکت کننده بودید تا چه مرحله اي بالا می رفتید؟

واقعا هر هفته سوال ها فرق میکند و یک باره یک سوال هست که در همان 500 هزارتومن حذف میشوی. میزان اطلاعات فقط می‌تواند کمک کند با اعتمادبنفس بیشتری وارد مسابقه شوی. ولی اینکه چه سوالی به تو میخورد و کجا حذف می شوي واقعا معلوم نیست.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

این چهره هاي‌ معروف چطور به برنامه شما می‌آیند؟ مثلاً «برنده باش» منوچهر هادی و یکتا ناصر آمدند و صدمیلیون تومان هم بردند، در برنامه شما هم متین ستوده آمد.

اینکه دعوت کنیم گاه گداری برای تنوع بد نیست ولی اینکه کمکشان کنیم ببرند، از این خبرها نیست. مثلاً خانم ستوده تا سی تومان هم بالا آمد و آخر باخت. به هرحال هنرپیشه ها به برنامه هاي‌ تلویزیونی می‌آیند انتظاراتی دارند به لحاظ هدیه ولی ایشان آمدند و کمکی هم نشد برای برنده شدنش.

 

اینطوری نیست فکر کنید ما آدم هایي بیاوریم و بخواهیم به آن ها همین طوری پول بدهیم. اینکه یک کاری کنیم ببرند لوث میشود. یک بارش اشکالی ندارد ولی بعدش دیگر مسابقه نیست و یک تعارف است. مسابقه باید جدی باشد و استرس و اضطراب آن به بیننده منتقل شود.

 

سلبریتی ها طبق معمولً برای آمدن به تلویزیون پول می گیرند. شما آنرا هم ندارید؟

نه. خود دوستان به من تلفن زدند که بیایند. من سراغ ندارم کسی را ما تماس نمیگیریم که بیاید.

 

خودت اگر بعنوان مهمان بخواهی به برنامه اي بروی شرطت چیست؟

بالاخره باید بعد 25سال هدیه اي بگیریم.

 

اصلا با این روش موافقی؟

اینکه به مهمان هایي که به تلویزیون می‌آیند هدیه بدهی که بد نیست. بنده خدا هنرمندها با این شرایط اینروزها عددی هم نیست هدیه اي که می گیرند.

 

درباره اجرا نکته دیگری که وجوددارد انتقاداتی است که به ورود بازیگران به حیطه اجرا هست. هم اکنون از دانیال عبادی تا محمدرضا گلزار همه ی ي ي بازیگر هستند که مجری شدند.

اینکه یک بازیگر مجری شود یا یک مجری بازیگر شود، اگر خوب انجام بدهد بنظر من اشکالی ندارد. اگر کسی مخالفت میکند این حسادت است.

 

احساس می کنند جایشان تنگ شده؟

مگر محمد سلوکی در فیلم آقای مهرجویی بازی کرد ما احساس کردیم جایمان تنگ شده؟ تازه به این بنده خدا قول نقش اول هم داده بودند. یا خیلی از دوستان دیگر ما، خود شهاب حسینی، صابر ابر، یا مهدی سلوکی و امیرحسین مدرس این‌ها همه ی ي ي مجری بودند بعد بازیگر شدند. سیدجواد یحیوی، بهمن هاشمی، مرحوم حسین عرفانیان و … بخواهی مرزبندی کنی خیلی مشکلات به وجود بیاید.

 

همین حالا فقط یکسری انتقادات وجوددارد ولی اگر بخواهی مرزبندی کنی هزارتا میشود. اتفاقی که برای بازیگران تئاتر و سینما رخ داد. وقتی یک نفر روی صحنه تئاتر درست بازی می کند اشکالش چیست؟ مگر از تئاتر این همه ی ي ي هنرپیشه نیامده به سینما؟ مگر کسی ناراحت شد؟ اتفاقا باعث شد سینما درخشان تر شد.

 

همین حالا که فوتبالیست هم بازیگر تئاتر شده.

خب در ژانر کمدی جواب داده. بنظر من تا وقتی جواب می‌دهد اشکالی ندارد. بهتر از این است که ما بازیگر کمدین بیاوریم که جواب نمیدهد.

 

چه باید کرد؟ فکر می کنی باید وارد تیم آن ها شوی؟

همه ی ي ي جا رابطه وجوددارد. روابط هم وقتی یک مقدار رنگ و بوی کاری آن هم رقابت در عرصه سینما بشود، در آن اولویت بندی میشود.

 

خیلی ها میگویند اگر فلانی خوب باشد نقش یکمان را می‌دهیم یا طبق معمولً کارگردان می‌گوید من صاف سراغ بازیگر خوب می روم.

همین حالا دیگر اینطور نیست. یک بازیگر انتخاب می‌کنند و او می‌گوید اگر فلانی باشد من هم می‌آیم. کارگردان آن وقت برای اینکه شما را داشته باشد وادار میشود با او قرارداد ببندد. ساحت کارگردان از بین رفته. چیزی بنام انتخاب بازیگر که مخصوص کارگردان است از بین می رود. من با این بازی میکنم، با دیگری بازی نمی‌کنم؛ اصلا اینها نبود.

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

بودن در آن تیم چه چیزهایی دارد؟

من تا بحال در هیچ تیمی نبودم.

 

احتمالا یک جایی گفتند حمید چون این شرایط را نمی پذیرد پس نمیخواهد در تیم باشد. اصلا پیشنهادی داشتی؟

بحث این نیست. من اصلا از اول مسیرم یک طرف دیگر بود. باید برگردم دراین یکی جاده بروم منتهی در چهل سالگی دیگر نمی‌توانم برگردم.

 

یعنی تو با ویژگی هاي‌ ظاهری که داری می توانستی رل اول هم بگیری؟

خیلی وقت پیش و اگر وارد آن جاده میشدم بله. یکی از شرایط مهمی که وارد آن جاده بشوی این است که مجرد باشی و همه ی ي ي این‌ها دورانی بود که من متاهل بودم.

 

مجرد بودنت برایت چه می سازد؟

معتقدند مخاطبت بالاتر است. این یک ایدئولوژی قدیمی در سینمای کشور ایران است. می بینید که بعضی از دوستان همسرانشان را پنهان می کنند و خبر نداریم که ازدواج کرده اند.

 

صدایت خوب بود چرا خوانندگی را ادامه ندادی؟

یک باره دیدم همه ی ي ي خواننده شده اند.

 

شما از همان اول می خواندی.

بیشتر از 20 موزیک برای تلویزیون شبکه 5 خواندم ولی یک مقداری هم تنبل هستم اگر حقیقت را بخواهم بگویم.

 

همین حالا پشیمان نیستی؟

از این پشیمانم که چرا بیشتر استفاده نکردم.

 

در مدلینگ هم یک باره به قانون ممنوعیت خوردی؟

این دیگر دست من نبود. بعد که آزاد شد مثلاً آن برند صاحبش تبلیغ نمی‌خواست. همین حالا هم که اوضاع آن قدر خراب شده که با تبلیغات و بدون تبلیغات کسی پول ندارد.

 

ولی همین حالا دارید جبران می کنید؟

امیدوارم. واقعا اینطور است که همین حالا هم من برنامه اي ندارم و خواست خداست پیش می‌آید.

 

درباره سریال «دلدادگان» میگویند از اول فصل دوم بنظر میرسد اضافه شدن شما بازی ها را تغییر داد. خودتان این سریال را چطور دیدید؟

 

شما درست میگویید اما این دلیل دارد. فصل اول اصلی ترین بازیگرها تازه کار هستند. این است که یک مقدار هم به لحاظ بصری هم تجربه بازی از توانایی کمتری برخوردارند.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش

 

در فصل دوم هنرپیشه هاي‌ کارکرده تری آمدند. ضمن اینکه نظر خود من این است، نظر تهیه کننده و مسوولین صدا و سیما و مردم هم این است که فصل دو بیشتر مورد توجه قرار گرفته. این را هم من نمی‌گویم. من شهوت اینکه از خودم تعریف کنم ندارم. این موضوع تا جایی است که گفتند سریال «دلدادگان» روی کاکل حمید گودرزی چرخید.

 

از این نقش راضی هستی؟

من اینکار را خیلی دوست داشتم. کارگردان و تهیه کننده و بقیه بازیگرها همه ی ي ي باهم خیلی خوب بودیم.

 

کار جدید چه خبر؟

دو سه پیشنهاد سریال دارم ولی زمان هایش طولانی است. سریال باید به آدم کمک کند. مثلاً من در «دلدادگان» نقش کوتاهی دارم ولی همه ی ي ي جا من را میبینند میگویند نادر. ولی همین حالا هم اگر سریال خوبی باشد بازی میکنم.

 

عکس های جدید حمید گودرزی

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

عکس های حمید گودرزی

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

جدیدترین عکس های حمید گودرزی

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

عکسهای زیبای حمید گودرزی با چهره متفاوت

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

تصاویر جدید حمید گودرزی با چهره متفاوت

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

عکس حمید گودرزی

 

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی بازیگر معروف ایرانی

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + زندگی و خانواده حمید گودرزی

 

جدیدترین مطالب سایت