بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید

برنامه استعداد یابی “عصر جدید” کاری از گروه اجتماعی شبکه 3 سیما بـه تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی اسـت و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه استعدادیابی هستند .

 

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید «فصل دوم» پربیننده ترین برنامه تلویزیونی را در مجله تالاب بخوانید. برنامه اي کـه حالا بـه طور رسمی شروع شده و قرار اسـت باز هم استعدادهای مردم کشورمان را بـه تصویر بکشد.

 

این برنامه تقریباً تغییری نسبت بـه فصل اول نداشته اسـت، در ادامه با فصل دوم برنامه عصر جدید بیشتر آشنا می‌شویم.

 

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

فصل دوم برنامه عصر جدید چه تغییراتی داشته؟

فصل دوم این برنامه تغییر چندانی با فصل نخست نداشته، یکی از تغییراتی کـه مورد توجه بینندگان قرار گرفته اعلام نظر داوران اسـت، برخلاف فصل اول داوران حق ندارند پس از اجرای شرکت کننده رای خودرا پس بگیرند، آن ها باید در زمان اجرا نظر نهایی خودرا اعلام کنند.

 


حتما بخوانید:  اخبار جنجالی برنامه عصر جدید | چگونه در برنامه عصر جدید ثبت نام کنیم ؟


 

عصر جدید با معضل کرونا ویروس چه می کند؟

احسان علیخانی اعلام کرده کـه بـه اندازه کافی برای فروردین و اردیبهشت برنامه ضبط شده اسـت و اگر معضل کرونا از بین نرود این برنامه بدون تماشاگر ضبط خواهد شد.

 

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

مجری و داوران برنامه عصر جدید چه کسانی هستند؟

تیم فصل دوم عصر جدید تغییری نداشته اسـت. احسان علیخانی همان‌ گونه در قامت مجری ظاهر خواهد شد و تیم داوران را هم مثل فصل گذشته «پزشک سید بسیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و رویا نونهالی» خواهد بود.

 

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

بیوگرافی احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید

احسان علیخانی متولد سال 1361 و آبان ماهی می باشد. او متولد تهران اسـت ودر رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده اسـت. او با تهیه برنامه ماه عسل بـه شهرت بالایی دست یافت و با اجرای خاص و ایده هایي کـه برای تولید برنامه هاي‌ مختلف داشت تبدیل بـه یکی از تهیه کنندگان و مجریان نامدار و محبوب ایرانی شد. او مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده اسـت.

اینستاگرام: ehsanalikhani@

 

 

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد مجری برنامه عصر جدید

آریا عظیمی نژاد متولد سال 1352 و اردیبهشت ماهی می‌باشد. او یکی از بهترین موسیقی دانان و موزیک سازان داخلی می باشد، او در رشته موسیقی تحصیل کرده و با حضور در برنامه استعدادیابی عصر جدید بـه چهره اي شناخته شده تبدیل شد اما دوران اوج کار او مربوط بـه آهنگسازی و دنیای موسیقی میشود. او متاهل اسـت و یک پسر دارد.

 

اینستاگرام: aryaaziminejad@

 

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

بیوگرافی رویا نونهالی مجری برنامه عصر جدید

رویا نونهالی متولد سال 1341 و بهمن ماهی می‌باشد. او در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران تحصیل کرده و با بازی در سریال خواب و بیدار بـه اوج شهرت خود رسید. او مدت هاي‌ زیادی از سینما و تلویزیون دور بود تا این کـه در برنامه عصر جدید ودر قامت مجری ظاهر شد. خانم نونهالی همسر رامین حیدری اسـت و یک دختر بـه نام خاتون دارد.

اینستاگرام: roya.nownahali@

 

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

بیوگرافی سید بشیر حسینی مجری برنامه عصر جدید

سید بشیر حسینی متولد سال 1360 و آذر ماهی می باشد. او در رشته حقوق تحصیل کرده و بـه دو زبان عربی و فرانسوی مسلط می‌باشد. سید بشیر حسینی با اجرا در برنامه استعدادیابی عصر جدید بـه شهرت بالایی دست یافت، از وضعیت تاهل و زندگی سید بشیر حسینی اطلاعات معتبری در معرض نمی باشد.

اینستاگرام: drbashirhosseini@

 

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

بیوگرافی امین حیایی مجری برنامه عصر جدید

امین حیایی متولد سال 1349 و خرداد ماهی می‌باشد. او متولد تهران اسـت ودر رشته کامپیوتر تحصیل کرده اسـت، با بازی در سریال همسایه ها شناخته شد و با ایفای نقش «بیژن مرتضوی» در سری فیلم هاي‌ اخراجی ها بـه اوج شهرت رسید. او همسر سابق مونا بانکی پور اسـت و یک فرزند بـه نام دارا دارد کـه مثل پدرش بازیگر اسـت، او الان با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرده اسـت.

اینستاگرام: amin.hayai@

 

ودر آخر:

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

شـما می‌توانید با مراجعه بـه صفحه اینستاگرامی برنامه عصر جدید با آی دی asrejadidtv@ از تازه ترین اخبار این برنامه با خبر شوید و نظرات تان درباره برنامه و شرکت کننده ها را هم بـه اشتراک بگذارید.

 

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

فصل دوم عصر جدید کی پخش می شود؟

این برنامه از 17 و 18 اسفند 1398 بـه روی آنتن میرود. این برنامه بعد از اخبار ساعت 22 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این برنامه در شب هاي‌ نوروزی بـه اوج خود خواهد رسید، تا میلیونها بیننده داخلی و خارجی را سرگرم کند.

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

برنامه عصر جدید را در شبکه 3 دنبال نمایید

 

ماجرای مشاجره در پشت صحنه عصر جدید

انتشار ویدئویی از پشت صحنه برنامه عصر جدید و صحبت هاي تند مربی یکی از شرکت کننده ها با آریا عظیمی نژاد داور این برنامه با واکنش احسان علیخانی مواجه شد. بعد از پخش قسمت ششم عصر جدید و انتشار ویدئویی از پشت صحنه این قسمت برنامه حواشی زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و خبرساز شد.

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید (فصل دوم)

دعوا در برنامه عصر جدید + آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید

 

ششمین قسمت برنامه عصر جدید یکشنبه شب از شبکه سه سیما پخش شد و انتقاد تند یکی از مربیان بـه داور این برنامه در پشت صحنه با واکنش هاي زیادی همراه بود.عصر جدید مرتضی ریاحی یکی از شرکت کننده هاي عصر جدید بود کـه برای خوانندگی بـه این برنامه آمد اما پس از اعلام آرا و رای ها منفی سه داور این مسابقه ، مربی این شرکت کننده با انتقادهای تند بـه آریا عظیمی نژاد حواشی را ایجاد کرد.

جدیدترین مطالب سایت