بیوگرافی علیرضا طلیسچی و اینستاگرام و عکس

بیوگرافی علیرضا طلیسچی و اینستاگرام و عکس

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

 

خواننده معروفی که همه را در برنامه دورهمی با صدای زیبایش شاد کرد . علیرضا طلیسچی در ۷ مهر ۱۳۶۴ در شهر تهران به جهان آمد. وی دارای مدرک فوق‌دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است. وی یک برادر به نام عرفان طلیسچی دارد که به حرفه‌ي عکاسی مشغول و اهل مد است! شغل پدر علیرضا طلیسچی معاملات املاک است.

 

علیرضا طلیسچی خواننده محبوب ایرانی امشب مهمان برتامه دورهمی مهران مدیری است. خواننده خوشتیپ ایرانی به شدت به مد و فشن علاقه دارد و به تیپ اهمیت زیادی می دهد. جزئیات ازدواج و عکس های همسر و بيوگرافي علیرضا طلیسچی در ادامه این پست سایت تالاب گردآوری شده است. وی در رشته عمران مدرک کاردانی اش را گرفت و با ادامه تحصیل در رشته موسیقی توانست مدرک کارشناسی موسیقی را از دانشگاه اخذ کند.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی و اینستاگرام و عکس

وی خواننده‌اي است خوش‌برخورد، اهل رفت و آمد دوستانه با هواداران و درعین‌حال خوش‌سفر می باشد و اوقات فراقت خودرا بیشتر با دوستان می‌گذراند و یا ساز می‌زند.

 

علایق علیرضا طلیسچی

عاشق زرشک‌پلو با مرغ است! و غذاهایی که در آن از مرغ استفاده‌ شده است را دوست داشته و به فیلم و سریال علاقه دارد، به‌خصوص سریال‌هاي خارجی و می توان گفت تمام سریال‌هاي خارجی را دنبال میکند. او از شهر ایلام و کرمانشاه خوشش می آید. علیرضا از بین خواننده‌هاي پاپ شادمهر عقیلی، محسن یگانه و بابک جهانبخش را از همه ی بیشتر دوست دارد.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی و اینستاگرام و عکس

شروع خوانندگی

علیرضا طلیسچی هیچ مشوقی دراین زمینه نداشت و خوانندگی را در ۱۸ سالگی بصورت حرفه‌اي آغاز کرد ودر آن زمان با یکی از دوستانش به نام حمیدرضا فعالیت می کرد و یک گروه دونفره به نام «علیرضا و حمیدرضا» تشکیل داده بودند. این دو با یک دیگر دو آلبوم به نام‌هاي «نارفیق ۱» و «نارفیق ۲» را منتشر کردند که با استقبال خوبی همراه بودو پس از مدتی تصمیم گرفت به‌تنهایی کار کرده و بصورت جدا فعالیت‌هاي موسیقی‌اش را دنبال کند. وی پس از جدایی از این گروه مشغول جمع‌آوری آلبومی شد که بعد ها نام این آلبوم را «حلقه» نام نهاد؛ ودر سال ۸۹، دو قطعه از بهترین کارهای آلبوم را ویدیو کرد «موزیک حلقه و قرار نبود» که با استقبال مردم روبرو شد.

 

ازدواج و همسر علیرضا طلیسچی

وی تا کنون ازدواج‌ نکرده و مجرد است.

 

تأثیر خانواده روی زندگی حرفه‌ای وی

علیرضا میگوید مطمئناً فضایی که در آن زندگی میکنم بسیار مهم است. خیلی از خانواده‌ها با موسیقی و فعالیت در آن مشکل‌دارند و مخالف هستند و آنرا تفریح میدانند. خانواده‌ام در دوره کودکی کارهایم را جدی نمیگرفتند اما هیچ‌وقت جلوی علاقه‌ام را نگرفتند. پس از موفق شدن در موسیقی، خانواده‌ام بیشتر فعالیت‌هایم را جدی گرفتند.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی و اینستاگرام و عکس

علیرضا طلیسچی درکنار برادرش عرفان طلیسچی و مادرش

 

جالب‌ترین خاطره زندگی وی

وی میگوید جالب‌ترین خاطره زندگی‌اش برمی‌گردد به همان دوره نوجوانی که با حمیدرضا که حدود ۱۸ تا موزیک با هم ساخته بودیم و دنبال یک تنظیم‌کننده بودیم. من آن موقع دوران سربازی‌ام را می‌گذراندم و فکر می کنم سه ماه از دوران خدمتم نمی‌گذشت که روزی به دنبال خوراکی بیرون آمدم ودر شهر میبد سوار تاکسی شدم. ناگهان دیدم موزیک من و حمیدرضا در ضبط خودروی راننده تاکسی پخش میشود و من بسیار تعجب کردم. به گزارش تالاب با سرعت با حمیدرضا تماس گرفتم تا این که متوجه شدم او برای تعمیرات لپ‌تاپش را پیش تعمیرکار برده بودو تعمیرکار موزیک‌هایمان رابا اسم خوانندگان دیگر لو داده بود وقتی‌که به تهران برگشتم متوجه شدم چقدر کارمان مورد استقبال قرارگرفته است و این برایم بسیار جالب بود والان واقعاً آن تعمیرکار را دعا میکنم.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی و اینستاگرام و عکس

کارنامه هنری علیرضا طلیسچی

 

آلبوم‌ها

آلبوم نارفیق «۱»

آلبوم نارفیق «۲»

آلبوم بی‌معرفت!

 

تک آهنگ‌ها

تقویم

یک درصد

آی دزد

قرار نبود

با من بمون «با همراهی بابک مافی»

روز نهم

ناتو «با همراهی علی اصحابی»

امشب

چقدر دیر «با همراهی سیاوش کسیخانی»

اگـه بدونی

 

موزیک ویدئوها

حلقـه

تقویم

قرار نبود

چقدر دیر «با همراهی سیاوش کسیخانی»

اگه بدونی

بیوگرافی علیرضا طلیسچی و اینستاگرام و عکس

 

اینستاگرام علیرضا طلیسچی

در مطلب بالا بیوگرافی علیرضا طلیسچی را خواندید، همچنین شما برای پیگیری فعالیت‌هاي هنری وزندگی روزانه وی میتوانید به آدرس اینستاگرام وی مراجعه کنید.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی و اینستاگرام و عکس

 

رو اینستاگرام زیر کلیک کنید :

alirezatalischioriginal@

 

جدیدترین مطالب سایت