بیوگرافی لیلا بلوکات | مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

بیوگرافی لیلا بلوکات | مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از بازیگر سینما ؛ تلویزیون و تئاتر متولد 4 آذر ماه 1360 از تهران میباشد. لیلا بلوکات یکی از بازیگران کم کار درسال هاي‌ اخیر در سینما و تلویزیون ایران است. لیلا بلوکات 2 خواهر و 1 برادر دارد. او از سال 1378 با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسما وارد حرفه ي بازیگری شد.

 

ازدواج و همسر لیلا بلوکات

لیلا بلوکات مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

بیوگرافی لیلا بلوکات | مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

مشهور شدن لیلا بلوکات

از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. پس از حضور موفق لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

 

علاقه لیلا بلوکات

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است ؛ لیلا بلوکات می‌گوید : از بچگی والیبال دوست داشتم. هم اکنون 2 ؛ 3 سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ میزنم.

 

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه اي دنبال می کند.  

 

بیوگرافی لیلا بلوکات | مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

 

خانواده لیلا بلوکات

مادر و مادر دوست داشتنی و با محبتی دارم و رابطه صمیمی و گرمی با خانواده دارم و 2 تا خواهر مهربان و دوست داشتنی دارم که یکی متاهل و یکی مجرد است و برادر عزیزم هم در رشته نقشه کشی صنعتی است که هنوز مجرد است.

بیوگرافی لیلا بلوکات | مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

نقش آفرینی لیلا بلوکات :

آقا یوسف

آقا یوسف بازنشسته از 5 سال پیش، پنهان از چشم دخترش در خانه هاي‌ مردم کار و نظافت می کند. همسر او سال هاست فوت کرده و آقا یوسف با دخترش رعنا «هانیه توسلی» زندگی می کند. پسر آقا یوسف به کانادا رفته و آقا یوسف در غیاب پسرش عهده دار مخارج عروس «لیلا بلوکات» و نوه اش می‌باشد.

 

پنج ستاره

فیلم سینمایی “پنج ستاره” به کارگردانی “مهشید افشار زاده” پنج اپیزود دریک قصه است که همه ی ي انها دریک شب اتفاق میوفتد لیلا بلوکات در یکی از این اپیزودها نقش یک دانشجوی شهری را بازی می کند.

 

آینه شمعدون

فیلم سینمایی «آینه شمعدون» بر اساس فیلمنامه «احمد رفیع زاده» ساخته می شود. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام «ضیاء» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان رابه خانه بخت بفرستند.

 

زمانی برای عاشقی

فیلمنامه سریال « زمانی برای عاشقی » به قلم علی اکبر محلوجیان نگارش شده و روایتگر حاج مرتضی«فرهاد قائمیان»؛ بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی وی را از این رو به ان رو می کند. او تصمیم می‌گیرد به حال و هوایی که سال ها از ان غفلت کرده ؛ باز گردد. دراین سریال لیلا بلوکات نقش عروس حاج مرتضی را بازی میکند.

 


بیوگرافی لیلا بلوکات | مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

بلوکات اما بعد از این دوری چند ساله، در سریال «هشتگ خاله سوسکه» به کارگردانی محمد مسلمی و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی بازی کرده است؛ سریالی فانتزی و موزیکال که از هفته آینده به شبکه نمایش خانگی می آید. بهمین بهانه گفت‌وگویی با او داشتیم و درباره سال‌هاي‌ دوری‌اش از بازیگری هم پرسیدیم.

 

این اتفاق برای خیلی از بازیگران می‌افتد که در دوره‌اي حضور بیشتری در فیلم‌ها و سریال‌ها دارند و بعد از مدتی این حضور کمرنگ می شود. درباره شما هم در چند سال اخیر این اتفاق افتاد و وقفه‌اي بین فعالیت‌هایتان در عرصه بازیگری افتاد.

 

من کاملا خودخواسته ۵ سال خواستم که کار نکنم.

چون احساس کردم در ۵ سال گذشته یک‌سری انتخاب‌هاي‌ اشتباه داشتم و خودم به این نتیجه رسیدم که مسیر اشتباهی را می روم. خودم خودم را تنبیه کردم و هر پیشنهادی که شد را نپذیرفتم چون قبل از ان هر پیشنهادی که حتی سلیقه من هم نبود را قبول میکردم و فکر می کردم باید کار کنم و باشم. من بعد از سریال «حضرت یوسف» دو سال کار نکردم و احساس کردم مشاوره‌هاي‌ اشتباهی گرفته بودم.

 

بعد از دو سال چند انتخاب اشتباره در کارنامه کاری‌ام داشتم. اما از یک جایی به بعد خودم متوجه شدم که مسیر را اشتباه می روم. برخی کارها سلیقه و ایده‌ال من نبود. خودم می دانستم هدفم چه بود اما از ان فاصله گرفته بودم برای همین خودم را متوقف کردم.

 

دراین سال فقط تئاتر کار کردم و اتفاقا احساس کردم به آموخته‌هایم اضافه کردم و بازیگریم رابه بلوغ بیشتری رساندم، اگرچه هنوز هم نیاز دارم یاد بگیرم.

 

بیوگرافی لیلا بلوکات | مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

پس از حضور در عرصه تئاتر رضایت بیشتری داشتید؟

کاملا همین‌طور است، در تئاتر بهتر و بیشتر توانستم خودم را روی صحنه نشان دهم. همین تجربه‌اي شد تا از این به بعد هم حساب شده‌تر انتخاب کنم و همین حالا می توانم با تجربه بیشتری انتخاب کنم و از مسیری هم که در حال حاضر در ان قرار گرفتم رضایت بیشتری دارم.

 

در تلویزیون هم کاری نداشتید و این مسئله شائبه ممنوع‌التصویریتان رابه وجود آورد. چنین مسئله‌اي هم بود؟

 

هیچوقت چنین چیزی نبود و حتی من بدلیل این که مخاطبان فکر می کردند من ممنوع‌الفعالیت هستم دراین مدت در دو برنامه تلویزیونی حضور پیدا کردم. یکی برنامه «دورهمی» و یکی هم «حالا خورشید» که هر گونه حاشیه و شایعه‌اي از بین برود و مخاطبان بدانند من با تلویزیون هم مشکلی ندارم.

 

بعد از این دوری چند ساله شاید برای مخاطبان کارهای شما کمی عجیب باشد که لیلا بلوکات در سریالی که برای کودک و خانواده ساخته شده بازی کرده است. از این سریال برایمان بگویید.

بیوگرافی لیلا بلوکات | مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

چرا عجیب باشد؟

طبق معمول از طرف تهیه‌کنندگان و کارگردان‌ها میشنویم خیلی از بازیگران در مقابل پیشنهاد بازی در سریال‌هایي که برای کودکان و نوجوانان ساخته می شوند، گارد میگیرند و شاید چندان علاقه‌اي به بازی دراین کارها ندارند. اما شما ظاهراً این حساسیت را ندارید؟

 

من ابتدا این نکته را بگویم که سریال «هشتگ خاله سوسکه» صرفا یک کار کودک نیست و برای خانواده‌ها و بچه‌ها ساخته شده است. این سریال دومین کاری است که من انجام میدهم و بچه‌ها هم قطعا ان را دوست خواهند داشت. اما اگر کسی کارهای من را دنبال کند قطعا به این نتیجه می رسد که من خیلی متفاوت کار کرده‌ام و نقش‌هایم همیشه با کار قبلی فرق داشته است.

 

وقتی این سریال بشما پیشنهاد شد ابتدا چه برداشتی از ان داشتید؟

من خیریه دارم، هزار بچه دارم، وقتی من دریک فیلم فانتزی بازی میکنم و وقتی آن ها من را در سینما میبینند و ذوق میکنند برای خودم مشخص میکنم که حتی سالی یک بار هم که شده اگر به من یک کار فانتزی و موزیکال این سبکی که از هر لحاظ خوب است، پیشنهاد شود حتماً بازی خواهم کرد؛ کاری که تماشاچی‌اش هم بزرگسال است و هم کودک، پس چرا نباید چنین کاری را قبول کنم ان هم در حالی که خودم هزاران بچه دارم که دلم می خواهد آن ها هم چنین کارهایی را ببینند.

بیوگرافی لیلا بلوکات | مصاحبه جدید با لیلا بلوکات و زندگی شخصی اش

در واقع این موضوع همین حالا دغدغه شخصی‌تان شده است؟

قطعا، مطمئن باشید من در آینده تهیه‌کننده هم بشوم برای بچه‌ها هم کار خواهم کرد. البته که سلیقه من کارهای جدی و ملودرام است، حتی سلیقه من کار طنز هم نیست ولی گاردی نسبت بکار فانتزی ندارم. البته طنز هم رده‌هاي‌ مختلف و متفاوتی دارد، همه ی طنزها بد نیستند، کار سخیف و همراه با لودگی هم وجوددارد که البته اسمش را نمیشود طنز گذاشت.

 

همه ی سریال‌هاي‌ شبکه نمایش خانگی ما همه ی یا در ژانرهای کمدی‌اند یا خیلی عاشقانه‌اند و یا اجتماعی‌اند ولی سریال «هشتگ خاله سوسکه» فضایی بسیار متفاوت دارد و تنها سریال موزیکال نمایش خانگی است و این نکته کلیت کار را متمایز می کند.

 

از نقش خودتان دراین سریال هم کمی بگویید؟

من دراین سریال نقش شهرزاد قصه‌گو را بازی می کنم و جدی‌ترین حضور را دارم. البته جدی بودن نه به معنای تلخ بودن، اتفاقا همه ی مردم شهر شهرزاد را دوست دارند اما این شخصیت تفاوت‌هایي با بقیه شخصیت‌ها دارد که باید مخاطبان ببینند.

 

همه ی ما شهرزاد قصه گو را در افسانه‌ها می‌شناسیم که کتاب هزار و یک شب را برای حاکم می خواند و قرار است بعد از هزار و یک شب کشته شود، من راوی ماجرا هستم، ماجراهای افسانه‌اي که حرف روز جامعه را میزند و همین نکته یکی از متفاوت‌ترین ویژگی‌هاي‌ این سریال است.

 

جدیدترین مطالب سایت