بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

بیوگرافی محسن چاوشی خواننده مشهور ایرانی

صدای خاص محسن چاوشی یکی از دلایل معروف شدن و محبوب شدن وی بود . او صدای خودش را دارد و صدای کسی را تقلید نمیکند و از همین بابت بدلیل صدا و سبک حاص خود محبوب بسیاری شده است.

 

محسن چاوشی حسینی خواننده ایرانی زاده 8 مرداد سال 1358 در شهر خرمشهر است. محسن چاوشی خواننده، اهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سیک هاي‌‌ پاپ و راک است.

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

محسن چاوشی خواننده خوش صدای ایران

 

محسن چاوشی زاده شهر خرمشهر است ولی اصلیت او کرد است. خانواده او با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر بدنیا آمد.

 

او فرزند پنجم خانواده است و دو خواهر و سه برادر دارد. بعد از اشغال شدن خرمشر در زمان جنگ 8 ساله، خانواده او به کرمانشاه، مشهد ودر آخر به تهران مهاجرت کردند.

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

فعالیت حرفه‌ای این خواننده

مجسن چاوشی بعد از گرفتن دیپلم حسابداری و رفتن به خدمت سربازی، فعالیت حرفه ایش را در موسیقی اغاز کرد و نخستین آلبومش به نام لعنت را درسال 1382 منتشر کرد و بعد از گرفتن مجوز درسال 1387 نخستین آلبوم مجوز دارش ب نام شاخه نیلفور را منتشر کرد. محسن چاوشی تا به حال بیش از 150 اهنگ خوانده است که شامل 11 آلبوم و چندین تک موزیک است.

 

ترانه هاي‌‌ او در فیلم سنتوری داریوش مهرجویی بسیار مورد استقابل قرار گرفت و او خود آهنگساز این کارها نیز بود. او یک اهنگ تیتراژ هم برای فیلم سینمایی لامپ 100 سعید آقاخانی هم خوانده است.

 

از دیگر موزیک تیتراژ او می‌توان به ترانه هاي‌‌ سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی اشاره کرد.

 

حتما بخوانید:  خواننده مشهور محسن چاوشی ممنوع الکار شده ؟

 

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

اما ماجرای تهیه کردن موزیک هاي‌‌ فیلم سنتوری جالب است و محسن چاوشی در مورد ضبط کردن این موزیک ها می‌گوید :

 

«چاره‌اي جز این نداشتم که در خانه ودر یکی از اتاق‌هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو رابا میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوارها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد.

 

مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در، یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در ان بشود وکال گرفت. بعد از همه ی ی ی این ماجراها، پتو را کشیدم روی سرم ودر همان شرایط خواندم و همه ی ی ی وکال را ضبط کردم. از زیر پتو که بیرون آمدم، «علی سنتوری» بدنیا آمده بود. همان نسخه هم نهایی شد و پخش شد».

 

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

عکس خانواده و همسر محسن چاوشی

 

ازدواج مجسن چاوشی

محسن چاوشی درسال 1388 با اسپایکو یوسفی ازدواج کرد که حاصل ازدواج انها یک پسر به نام زانکو است.

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

عکس همسر محسن چاوشی

 

برگزاری کنسرت محسن چاوشی

نکته جالب در مورد این خواننده این است که او تا به جال کنسرتی نداشته و شایعاتی زیادی در مورد کنسرت محسن چاوشی پخش شده است و خیلی ها از این قضیه سوئ استفاده کرده اند.

محسن چاوشی بعد از گرفتن مجوز برای آلبوم دومش در استانه انتشار این آلبوم اعلام کرد که در حال جمع کردن گروه برای کنسرتی بعد از البوم ژاکت است، اما از ان زمان و انتشار این آلبوم هیچ اتفاقی رخ نداد و تا کنون نیز خبری از کنسرت نشده است. چندی پیش هم شهاب اکبری مسئول جمع کردن گروه برای مجسن چاوشی بود که از ان هم خبری نشد. شایعه شده است که بهروز صفاریان برای جع کردن بند برای کنسرت با محسن چاوشی مشارکت دارد.

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

 
هیچ خواننده مطرحی را نمیتوان پیدا کرد که بعد از 10 سال از مطرح شدن و معوف شدن هنوز کنسرتی برگزار نکرده باشد. همین قضیه باعث شده است که عده اي عقیده داشته باشند که محسن چاوشی نمی‌تواند اجرای زنده داشته باشد در صورتی که خود او گفته که او از هر شخصی می‌تواند اجرای زنده بهتری داشته باشد.
 
 


 
 
محسن چاوشی در اردیبهشت سال 1394 دریک مصاحبه ئر مورد عدم برگزاری کنسرت گفت :
«در ایران کنسرت بیشتر شبیه جنگ شادی است تا کنسرت موسیقی، برف شادی می‌زنند و یک باره از توی جعبه در می آیند و روی سن ظاهر می‌شوند. صدابردار خوب هم که نداریم. برای همین در اغلب کنسرت‌ها نه هارمونی وجوددارد، نه ان صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری شود. فقط یک کار باری به هر جهت ارائه می دهند که من اهلش نیستم.»
 

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

اجرای زنده محسن چاوشی

محسن چاوشی به صورت تمرینی دو ترانه زخم زبون و خاکستر رابه صورت زنده اجرا و ضبط کرده است. او در تیر ماه سال 1395 قطعه اي خودش در اینستاگرام منتشر کرد که در ححال اجرای زنده قطعه متاسفم برات بود.

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

استایل زیبای محسن چاوشی

 

این خواننده قرار بود تیتراژ فیلم چ ابراهیم حاتمی کیا را بخواند، اما بدلیل اظهارات این کارگدان در نشست خبری این فیلم که گفته بود «فیلم بسته شده بودو پس از ان؛ آقای چاوشی فیلم را دیدند. ایشان خیلی با چ ارتباط برقرار کرد و ان را دوست داشت ودر نهایت هم قرار شد یک کار آزاد دراین‌باره انجام دهد نه برای تیتراژ.» محسن چاوشی در صفحه شخصی خود نوشت «بدلیل طرح ادعاهایی سراسر وارونه و کذب دربارهٔ نحوه همکاری بنده با پروژه چ در نشست مطبوعاتی این فیلم در جشنواره، بهتر است کماکان سنتوری نخستین و آخرین تجربه سینمایی‌ام باشد.»

 

ریمیکس موزیک هاي‌‌ قطار و عروس من در نظرسنجی برنامه هفت شبکه شما و همچنین موزیک افطار بعنوان تیتراژ برنامه ساعت 25 شبکه 5؛ محسن چاوشی اعلام کرد که برای پخش این قطعات از من اجازه گرفته نشده است.

 

او برای نخستین بار در کنسرت مهدی یراحی درسال 1392 دیده شد و ویدیوئی از حضور او در فضای مجازی پخش شد. تا پیش از این گفته می شد که محسن چاوشی به شکل مخفیانه در کنسرت بقیه خوانندگان حضور پیدا می‌کند.

 

محسن چاوشی پیشنهاد همکاری در فیلم سنتوری مرد پاییزی داریوش مهرجویی را محترمانه رد کرد که با وانش شدید وی روبه‌رو شد. پیش از او هم بهرام رادان «بازیگر نقش اول فیلم» اردوان کامکار «نوازنده سنتور» و یاس «خواننده هیپ هاپ» هم در خواست کارگردان فیلم را برای حضور رد کرده بودند.

 

در فصل دوم برنامه استیج که از شبکه منو تو پخش شد، شهرام آذر مدعی شد که محسن چاوشی صداش رابا دستگاه بازسازی میکند و صدای خودش نیست. این ادعا باعث شد که محصن چاوشی این متن را منتشر کند : «من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است.» او در کامنتی از هوادارنش خواست که به این فرد هیچ توهینی نکنند و سپس دو ویدیو از آواز خواندنش را منتشر کرد.

 

در تاریخ 8 خرداد سال 1397 او بدلیل انتظر اهنگی به نام خوزستان در سال روز آزادی خرمشر سرزبان ها افتاد و گفته شد که او ممنوع التصور شده است که او این خبر را تکذیب کرد.

 

بیوگرافی کامل محسن چاوشی + تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

عکس های جذاب از محسن چاوشی

 

آلبوم‌ها های محسن چاوشی :

آلبوم لعنت سال 1383 

آلبوم خودکشی ممنوع سال 1384 

آلبوم لنگه کفش 1384 

آلبوم متاسفم 1385 

ابوم سنتوری 1386 

آلبوم یه شاخه نیلوفر 1387 

آلبوم سالم آقا 1388 

آلبوم ژاکت سال 1388 

آلبوم هشت 1389 

آلبوم حریص 1389 

آلبوم خاص سال 1390 

آلبوم پرچم سفید سال 1390

آلبوم دلصدا سال 1390

آلبوم من خود ان سیزدهم سال 1391 

آلبوم من و ما سال 1393 

آلبوم پاروی بی قایق سال 1393 

آلبوم امیر بی گزند سال 1395 

آلبوم ابراهیم سال 1397

 

تصاویر همسر محسن چاوشی و فرزندش

جدیدترین مطالب سایت