بیوگرافی سید محمد حسینی و همسرش + زندگی در آمریکا

بیوگرافی سید محمد حسینی و همسرش + زندگی در آمریکا

بیوگرافی سید محمد حسینی

محمد حسینی هیچ عکس و یا اطلاعاتی در مورد ازدواج یا همسر وی در دست نیست و به احتمال زیاد وی مجرد است.
 
در کشور آمریکا مدتی بعنوان شومن مشغول به فعالیت بود، پس از آنکه تاریخ مصرفش در تلویزیون هاي‌ ماهواره اي به سر رسید در رسانه هاي‌ سیاسی با رویکردهای تند علیه ایران ظاهر شد
 
سیدمحمد حسینی طباطبایی ۱۴ خرداد ۱۳۴۸ در فیروزکوه متولد شد. وی از ابتدای شروع بکار شبکه تهران تا سال ۱۳۸۴ مجری تلویزیونی این شبکه بود که برنامه‌هاي‌ او خصوصا با سید کاظم احمدزاده هواداران فراوان زیادی داشت.
 
او نخستین مجری صدا وسیما بود فضای اجرای خودش را از قالب خشک و جدی خارج کرد و اغلب در برنامه هاي‌ خودش آواز می‌خواند و مردم نیز به واسطه این سبک جدید و شاد وی را دوست داشتد.
 
حسینی در دهه هشتاد عملا سوپر استار اجرا بودو حضورش در هر برنامه اي تضمین پر بیننده شدن ان رابه همراه داشت. از شو هاي‌ تلویزیونی و مناسبتی گرفته تا مسابقات حضوری و تلفنی، همه ی و همه ی به واسطه وجود این پدیده فیروزکوهی دیده می شدند.
 
ان روزها نه احسان علی خانی و فرزاد حسنی بودند و نه علی ضیا و محمد سلوکی. بنابر این سید محمد آن قدر رشد که کرد دیگر اجرای مهم‌ترین برنامه هاي‌ تلویزیونی نظیر جشن رمضان رابه او می سپردند.
 
بیوگرافی سید محمد حسینی و همسرش + زندگی در آمریکا

حرف های تند سید مرتضی حسینی در مورد برادرش محمد حسینی :

برادرم‌ کثیف‌ترین‌ است ‌ولی…

مرتضی حسینی در پایان گفت که شخصاً در گذشته برای حل مشکل برادرش پاپیش گذاشته. او مدعی است که کسی در این موضوع تحویلش نگرفته است: من سهم خودم را انجام داده‌ام.

 

شخصاً به چهار مرجع مراجعه کرده‌ام و خواسته‌ام که مرا برای صحبت با برادرم واسطه کنند؛ نامه‌هاي‌ این موضوع موجود است ولی متاسفانه هیچ کس مرا راه نداد. قصد داشتم که این ماجرا را کمی آرام کنم ولی هیچ کس قبول نکرد. برادر من امروز کثیف‌ترین آدم است ولی شاید فردا متحول شد.

 

شاید اگر شما در این قضیه قدم پیش بگذارید، ماجرا کلاً حل شود. فکر نکنید برادرم شرایط خوبی دارد. پولش را خورده‌اند، بی‌کس و تنها شده است و صدها مساله دیگر.

 

مدیران کم لطفی میکنند وگرنه من بردهان هرکسی که به اعتقاداتم توهین کند، مشت محکم می زنم. باز هم تاکید می کنم اگر نماینده‌اي از یک قشر، فاسد است نباید ان رابه همه ی ان‌ها تعمیم داد.

بیوگرافی سید محمد حسینی و همسرش + زندگی در آمریکا

سید محمد حسینی کیست؟

سید محمد حسینی در تیرماه سال 1348 متولد شده است.سید محمد حسینی که بنیان گذار چالش سنگ و چالش آتش است،ساکن آمریکاست.

محمد حسینی فعالیت مجری گری اش را از سال 1367 اغاز کرد.درسال 1384 به همراه سید کاظم حسینی،مجری بیشتر برنامه هاي‌ شبکه پنج بودو در ان زمان طرفداران بسیاری داشت.

محمد حسینی تا زمان فعالیتش در ایران در برنامه‌هایي نظیر مسابقه سیمرغ و مسابقه بزرگ در تلویزیون ایران فعالیت داشت.

 

تحصیلات سید محمد حسینی چیست؟

سید محمد حسینی در دانشگاه اصفهان فیزیک خوانده است. درسال ۱۳۶۸ در این دانشگاه با تئاترهای «قنبرعلی پزشک میشود» و «مجری ناشی» بعنوان نویسنده و بازیگر درخشید که مورد استقبال دانشجویان، اساتید و هنرمندان قرار گرفت.

 

دیری نگذشت که تئاتر زیر آسمان شهر جمله «انسان و شیطان» و «ازدواج با خودت» با خود به صحنه آورد. او هنوز پا به عرصه تلویزیون نگذاشته بود که بیش از ۱۰۰۰ شب اجرای این نمایش‌ها را در کارنامه خود داشت.

بیوگرافی سید محمد حسینی و همسرش + زندگی در آمریکا

فعالیت های تلویزیونی سید محمد حسینی در ایران :

از کارهای وی تا سال ۱۳۸۴ «خروج وی از ایران» بعنوان شومن، کارگردان، نویسنده، شاعر و موزیک ساز می توان به کارهای ذیل اشاره کرد:

مسابقه تلفنی «بیش از ۱۰۰ شب ۳۰ دقیقه‌اي»

شب بخیر تهران «بیش از ۹۰ شب، هر قسمت ۱۲۰ دقیقه»

مسابقه توپ از تو «۲۶ قسمت ۱۰۰ دقیقه»

مسابقه خط رو خط «بیش از ۱۰۰ شب ۳۰ دقیقه»

مسابقه خانه چهلم

سریال عروسی ۷۷ به کارگردانی مهرداد پور احمد «بازیگر»

شبهای تابستان «به تهیه کنندگی سید کاظم احمدزاده…- بیش از ۱۰۰ قسمت ۱۲۰ دقیقه»

مسابقه تیر و کمان «۲۶ قسمت»

شبتون بخیر «بیش از ۱۰۰ شب»

جشن رمضان «بیش از ۱۰۰ شب»

مسابقه در ۱۰۰ ثانیه

سریال مهتاب «به تهیه کنندگی نیکبخت و بازی حسین رفیعی»

مسابقه روبه‌رو «۹۰ شب»

نمایش یک اتفاق شاد «بیش از ۱۰۰ شب»

ماه نو «۳۰ قسمت»

مسابقه سیمرغ «۶۰ قسمت ۹۰ دقیقه‌اي»

بیوگرافی سید محمد حسینی و همسرش + زندگی در آمریکا

خروج محمد حسینی از ایران

او درسال ۱۳۸۴؛ در اوج معروفیت و محبوبیت، ان هم‌زمانی که سال های متوالی توسط مردم بعنوان بهترین شومن ایران انتخاب شده بود از ایران خارج شد و الان در ایالات متحده ایالات امریکا زندگی میکند.

 

اپوزیسیون ری استارتی‌ها

محمد حسینی یک برنامه اینترنتی رادیویی را مدیریت می کند که به ان « ری استارت» گفته میشود. محمد حسینی مجری سابق محبوب ایران از سال 1394 یک برنامه رادیویی را تولید و اجرا میکند.

 

اسم این برنامه « ری استارت» نام دارد که به معنی «آغاز دوباره یا شروع از اول» است. این برنامه با مدیریت محمد حسینی در رابطه با مباحث فلسفی-عرفانی می باشد که ناظر بر نوعی ردّیه بر ساختار رسمی تمام ادیان است و بجای ان بر شکلی از عرفان و تصوف با محوریت‌ترمی به نام انسان کامل میپردازد.

 

شکل و فرم ارائه مباحث ری استارت به صورت همپرسه سقراطی است که به صورت مینی‌مالیستی با دستمایه‌‌اي از طنز و کمدی ارائه می شود. محمد حسینی بارها در برنامه استارت اعلام کرده که از خود چیزی نمیگوید بلکه فقط از متون کهن و نو اهل تصوف و عرفان و بیش‌تر از مولوی و عطار و حافظ و… سخن میگوید.

 

گفتنی این که، تصوف که خودرا بالاتر از دین میگیرد در نهایت ایرانیان رابه حکومت‌هایي مانند صفویان و قاجاریان که مردم رابه خرقه پوشی‌ترغیب میکرد، رساند.

 

ری استارت‌ها و حسینی اعلام میکنند: ری استارت؛ قدرتمندترین و بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین اپوزوسیون ضد جمهوری اسلامی ایران است.

بیوگرافی سید محمد حسینی و همسرش + زندگی در آمریکا

علت توسعه یافتن «ری استارت» چیست؟

تبلیغات دومینویی هواداران ری استارت در فضای مجازی مثلاً در مترو‌ها و ارسال ایمیل‌هاي‌ انبوه و معرفی برنامه «ری استارت» به همراه فایل‌هاي‌ صوتی جهت جذب مخاطب و معرفی کانال تلگرام این برنامه، ادغام سه حوزه علمی و ساختن برنامه‌اي کمدی، سیاسی، عرفانی، از واقعیت‌هایي می گوید که مردم ان را تجربه کرده اند، خواهان اصلاحات در جامعه می باشد!

 

اما برنامه «ری استارت» خواهان اصلاحات بنیادی است و مجری این برنامه با استفاده از عنصر هیجان و امید مخالفان نظام را را جهت اصلاح نظام حرکت میدهد!! قدر دانی از‌ترامپ و حمایت از دیگر سیاست‌هاي‌ اوست!

 

گروه «ری استارت» هدف خودرا ساختن امپراطوری تصوف می داند و معتقد به حکومت انسان کامل بر مردم است و مدعی است احکام شرعی از جانب روحانیون معتبر نیست و صدور احکام، وظیفه انسان کامل است.

 

فقیه یعنی انسان کامل نه تقلیدپذیر. این گروه معتقد است که کعبه به ایران تعلق دارد نه عربستان و تمام حجاج حجشان باطل است جز تعداد اندکی! و زیارت قبور در شیعه و سوگواری‌ها و…بدلیل باور به انسان کامل در تصوف است و…!

 

عده‌اي معتقدند دستان فراماسونری در برنامه «ری استارت» دیده می شود و مثلاً دریک برنامه مجری راز اعداد ۶۶ و ۶۶۶ را بیان نمود یعنی ابجد واژه شیطان و الله و شماره ۶ سوم سمبل شرک است!

 

وی ادعا دارد که سرگروه و لیدر اپوزسیونی است که دارای ۳۰ میلیون نفر طرفدار است.

بیوگرافی سید محمد حسینی و همسرش + زندگی در آمریکا

اظهارات مرتضی حسینی درباره برادرش:

برادرمجری‌خارج‌نشین : غیرت دارم و با رفتارهای برادرم مخالفم.

 

مدتی از مجری بلند قد سیما خبری نبود تا این که درسال84 خبر مهاجرت او از کشور رسانه‌اي شد. به مرور، مجری سابق صداوسیمای در برنامه‌هایي شرکت می کرد که سخنانی ساختارشکنانه درآن‌ها مطرح میشدند و نهایتاً این روند به جایی رسید که حسینی به مدافعان حرم، مسوولان نظام و تعداد زیادی از ارزش‌ها مستقیماً توهین کرد؛ اقدامی که به بهانه نقد مشکلات کشور بود.

 

مرتضی حسینی برادر مجری سابق سیماست که او هم در تلویزیون مجری‌گری می کند:

بارها به برادرم گفته‌ام اگر باکسی مشکل داری، همه ی را وارد این دعوا نکن. تو با این رفتار داری به همه ی توهین می کني. وقتی به شهدای مدافع حرم توهین میکنی به کل ملت توهین کرده‌اي. تو اگر با فلان شخص مشکل داری، بگو با او مشکل داری.

شخصاً به چهار مرجع مراجعه کرده‌ام و خواسته‌ام که مرا برای صحبت با برادرم واسطه کنند؛ نامه‌هاي‌ این موضوع موجود است ولی متاسفانه هیچ کس مرا راه نداد.
قصد داشتم که این ماجرا را کمی آرام کنم ولی هیچ کس قبول نکرد. برادر من امروز کثیف‌ترین آدم است ولی شاید فردا متحول شد.

فکر نکنید برادرم شرایط خوبی دارد. پولش را خورده‌اند، بی‌کس و تنها شده است و صدها مساله دیگر. مدیران کم لطفی میکنند وگرنه من بردهان هرکسی که به اعتقاداتم توهین کند، مشت محکم میزنم.

 

چالش سنگ چیست؟

سید محمد حسینی مجری اخراجی تلویزیون با راه اندازی گروه ری استارت و چالش سنگ و آتش کاربران را تشویق به شکستن شیشه اماکن عمومی و بانک ها و آتش زدن مساجد می کند.

برخی از جوانان که تحت تاثیر صحبت هاي‌ احمقانه این مجری اخراج شده اقدام به تخریب شیشه هاي‌ بانک ها و آتش زدن مسجد کردند دستگیر شدند.

 

اعترافات سید محمد حسینی در شبکه ی ماهواره ای من و تو

محمد حسینی که چند سالی است به کشور آمریکا مهاجرت کرده ودر شبکه هاي‌ سطح پایین ماهواره اي به لودگی مشغول است در برنامه شبکه من و تو در حالیکه اشک میریخت به خیانتهایش در رسانه ملی و برخی رابطه هایش اعتراف کرد.

 

وی با بیان این که پول هنگفتی که من دریافت می‌کردم را هیچ کس دیگری نمی‌گرفت گفت:همانهایی که به من پولهای کلان میدادند تا خودشان را مسخره کنم می‌گفتند، در زمان شاه هم کسی به اندازه تو در صدا و سیما پول نگرفته است!

 

گریه و اعتراف بی پرده حسینی در مورد عاقبت خیانتهایش به نظام / مجری لوده اي که مورد توجه آقازاده مشهور بود.

حسینی افزود:جالب این جا بود ؛ همانها که به من پول هنگفت میدادند به خوبی می دانستند که چه هدفی دارم وآنان رابا پولهای خودشان به تمسخر می کشم.
وی گفت:هر حرف و هر کاری که جلوی آنتن انجام میدادم هدفی در پشت ان داشتم و دغدغه من ان زمان پول نبود.

 

سید محمد حسینی افزود:تمام برنامه ها و نوشته هایم را بادقت طوری تنظیم می‌کردم که به تمسخر نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنی با ان ختم شود و جالب این جا بود که مسئولین امر هم این را می دانستند و غیر از این که یکبار حراست مرا بخواهد برخوردی با من نشد.

 

حسینی ادامه داد:می‌دانستم که همه ی، حتی اصولگراها و بسیجیان نیز مرا دوست داشتند ولی بکار خود ادامه میدادم ودر جلسه اي که با آقازاده هاي‌ …؟ داشتم به من گفت:تو خیلی متفاوت و جالب هستی و تمام خانواده ما تو را دوست دارند و می پسندند !

 

سید محمد حسینی که پس از چند بار دیپورت شدن در کشور های مختلف اکنون در لس آنجلس ساکن است اظهار کرد:چند بار بطور جدی تصمیم به بازگشت گرفتم، چون وضعیت و نتیجه کارهای برخی از افراد را دیدم و عاقبت کار را درنظر گرفتم.

حسینی با بیان این که سرو ته ایالات امریکا راکه بزنی سه یا چهار قوم هستند که اگر آن ها را از او بگیری تجزیه خواهد شد گفت:ایران هفتاد قومیت و بیشتر دارد و آن قدر باهم همفکر و هم دل هستند که وقتی به چیزی توجه میکنند همه ی باهم هستند و وقتی هم از چیزی رو بر میگردانند باز هم باهم هستند و هیچ کجای دنیا چنین مردمی وجود ندارد.

 

برادر سید محمد حسینی ؛ مرتضی حسینی از مجریان مشهور کشور رفتار و اخلاق متفاوتی با برادرش دارد و از نگاه مرتضی برادرش یک فریب خورده است.

جدیدترین مطالب سایت