بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش + عکس های مریم کاویانی

بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش + عکس های مریم کاویانی

بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش

مریم کاویانی متولد یکم تیر 49 در شهر اهواز به دنیا آمد ، میزان تحصیلات وی : فارغ التحصیل لیسانس پرستاری از دانشگاه بابل می باشد ، وی شروع فعالیت هنری خودرا بدون تجربه قبلی در سینما شروع کرد ودر تلویزیون به شهرت رسید، مریم کاویانی تابحال 2 بار ازدواج کرده است.

 

زندگی و خانواده مریم کاویانی

مریم کاویانی در شهر اهواز دریک خانواده شمالی به دنیا آمد ، او و خانوده اش تا ده سالگی در اهواز بودند، سپس به شهر بابل مهاجرت کردند و تا سی سالگی آنجا به دانشگاه رفت سپس از سال 1379 به تهران آمدند، تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد..

 

عکس های مریم کاویانی

بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش + عکس های مریم کاویانی

دوران کودکی مریم کاویانی

مریم کاویانی می‌گوید : در دوران کودکی خیلی ستمدیده بودم، یادم می‌آید همیشه مادرم میگفت پدرت نگران است که نکند وقتی بزرگ شدي هیج کاری از تو بر نیایید..

 

نحوه بازیگر شدن مریم کاویانی

مریم کاویانی که پرستار بخش شیمی درمانی بیمارستان مهراد در پایتخت بود روزی به طور شانسی با افتادن گذر نادر مقدس کارگردان به بیمارستان از وی برای حضور در عرصه بازیگری دعوت میکند ، اینطور بود که او نخستین بار درسال 81 با فیلم رویای جوانی در نقش پرستار تجربه کوتاهی را در بازیگری بدست آورد ودر ادامه مورد توجه سایر کارگردانان قرار گرفت.

 

شهرت مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر مشهور ایرانی درسال 1384 با سریال راه شب بکارگردانی داریوش فرهنگ وارد تلویزیون شد و چند ماه بعد با سریال او یک فرشته بودو فیلم هوو به شدت به شهرت رسید.

بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش + عکس های مریم کاویانی

ازدواج اول و طلاق مریم کاویانی

مریم کاویانی 1 بار ازدواج کرده اما این رابطه در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد، بسیار از سایت ها به اشتباه عکس برادر وی را به عنوان همسر اولش منتشر کردند.

 

ازدواج دوم مریم کاویانی با سخنگوی سابق دولت

در زمستان 1397 حضور مریم کاویانی با همسر دوم خودرامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه مورد حیرت اهالی هنر شد ! این دو مدتی است باهم ازدواج کردند.

بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش + عکس های مریم کاویانی

بیوگرافی رامین مهمانپرست

رامین مهمانپرست متولد تیر 1339 در تهران، کارمند وزارت خارجه است ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است که درسال 1388 تا 1392سخنگوی وزارت امور خارجه در دوران محمود احمدی نژاد بود.

 

درسال 92 کاندیدای ریاست جمهوری شد ودر نهایت انصراف داد و از 25 اسفند 1392 به عنوان سفیر ایران در لهستان و لیتوانی در حال ادامه فعالیت است .

 

غذای بیرون نمی‌خورم

بیشتر غذای خانگی میخورم و به ندرت پیش می‌آید که هوس غذا هاي بیرون به سرم بزند ، همه ی عده هاي‌ غذایی من خانگی است و سعی می‌کنم تمام آن ها را خودم با مواد و روغن هاي‌ سالم تهیه و آماده کنم، بنابر این تجربه گرفتن رژیم تابحال نداشته ام..

بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش + عکس های مریم کاویانی

در زندگی حسادت و حسرت نداشتم

من آرامش و روحیه خوبی که دارم را مدیون ایمانی می‌ دانم که به خدا و معجزاتش دارم ، هیچوقت معنای حسادت و حسرت را درک نکرده‌ام چرا که به سرنوشت و تقدیری که در مسیر زندگی هر فردی نوشته و ثبت‌ شده اعتقاد دارم.

 

فساد در سینما و تلویزیون

در فضای سینما و تلویزیون متأسفانه تنها اشخاصی برای برخی آقایان قابل احترام هستند که اهل رفت و آمد هاي‌ خارج از حیطه کاری باشند که خوب من این رفتار را هیچ گاه نداشته ام..

بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش + عکس های مریم کاویانی

استفاده از عرقیات گیاهی

بیشتر از داروهای گیاهی استفاده میکنم و استفاده از روش‌ هاي‌ طب سنتی و نوشیدن عرقیات و شربت‌ هاي‌ گیاهی هم از بهترین گزینه‌ ها و جای گزین‌ هاي‌ مصرف خودسرانه داروهاست؛ من در خانه بیشتر مواقع عرق نعنا و کاسنی مصرف می‌ کنم.

 

ساعت میوه خوردن

من سر ساعت میوه میخورم و به میوه خوردن اهمیت میدم . ساعت میوه خوردن من قبل از ساعت 7 عصر است چرا که عوارض مصرف میوه مثل نفاخ بودن و ایجاد اسیدهایی که برای معده مضر است بعد از این ساعت بیشتر می‌ شود.

جدیدترین مطالب سایت