بیوگرافی مهدی مقدم

بیوگرافی مهدی مقدم

مهدی مقدم هستم، در سوم آبان ماه سال 1360 به دنیا آمدم، سه برادر و یک خواهر دارم، در حال حاضر هم ساکن اقدسیه تهران هستم.

 

دوران کودکی
در زمان بچگی، حسابی شیطون و بازیگوش بودم از اون بچه‌هایی که هر جا می‌‌رفتم همه را کلافه می‌‌کردم، دائم زنگ خونه‌های مردم را می‌‌زدم و فرار می‌‌کردم.

 

خوانندگی
در دوران نوجوانی به بازیگری بیشتر از خوانندگی علاقه‌مند بودم… اما زمانی که بزرگتر شدم، تصمیم گرفتم خوانندگی را دنبال کنم.

 

ذهنیت غلط
متاسفانه این روزها ذهنیت غلطی در مورد خوانندگی در بعضی از جوانها وجود دارد، آنها فکر می‌‌کنند با روی آوردن به خوانندگی، خیلی سریع می‌‌توانند معروف و مشهور شوند، البته با وجود این شبکه‌های ماهواره‌ای شاید حق هم داشته باشند، چون تا دیروز با خرید یک ماشین و اسپرت کردن آن می‌‌توانستند حداقل در محله‌شان مشهور شوند، این روزها می‌‌توانند با همین هزینه برای خودشان کلیپ بسازند و پزش را به دوستانشان بدهند، گرچه درصد کمی از آنها ماندگار می‌‌شوند، بقیه هم البته برای مدت کوتاهی تصویرشان از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌‌شود و همین برایشان کافی است.

 

طلسم

سونامی
آلبوم سونامی، سرنوشت عجیبی داشت، وقتی متوجه شدم که کار لو رفته، نزدیک بود سکته کنم باور نمی‌‌کردم زحمات چندین ساله‌ام این چنین به باد رفته باشد، مجبور شدم همه چیز را از نو شروع کنم و برای گرفتن مجوز تغییرات زیادی روی آلبوم انجام بدهم هر چند که صدور مجوز خیلی طول کشید اما خوشبختانه طلسم شکست و سونامی راهی بازار شد.

 

ستقبال
استقبال از سونامی بسیار عالی بود… حتی خودم هم فکر نمی‌‌کردم با توجه به لو رفتن آلبوم، این کار تا این اندازه مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

 

آلبوم جدید
این روزها مشغول تنظیم آلبوم جدیدم هستم، البته برای این کار هنوز اسم خاصی را انتخاب نکرده‌ام ولی مثل همیشه با پیام شمس و ژوبین همکاری می‌‌کنم فضای آلبوم جدیدم هم مانند آلبوم‌های قبلی‌ام عاشقانه و تین ایجری است.

 

کلیپ
مخاطبانم از من انتظار دارند که برای کارهایم کلیپ بسازم. به نظر من ساخت کلیپ در فروش هر چه بیشتر یک آلبوم تاثیر به‌سزایی دارد.

سینما
تا به حال در دو فیلم سینمایی بازی کردم که در یکی از آنها نقش اول مرد را ایفا کردم، دوست دارم در بازیگری موفق شوم.

 

خانواده
خانواده‌ام درباره کارهایم نظرات متفاوتی دارند، مثلا یکی می‌‌گوید چرا موهایت را در فلان کلیپ این طوری درست کردی، آن یکی می‌‌گوید چرا آنقدر بد خواندی، به همین‌خاطر در کارهایم از آنها نظر نمی‌‌خواهم. در خانه‌مان هم بیشتر از همه مادرم طرفدار کارهایم است.

 

اجرای دو صدایی
اگر پیشنهاد خوبی به من شود، باز هم حاضرم دوصدایی بخوانم.

 

تغییر
مهدی مقدم آلبوم «خونسرد» نسبت به مهدی مقدم آلبوم «سونامی» تغییرات زیادی کرده است. ضمن این‌که نسبت به آن زمان پیشرفت بیشتری کرده‌ام…

 

کنسرت
قصد دارم کنسرتی را برگزار کنم و فعلا در تدارک گرفتن مجوز برای آن کنسرت هستم.

 

خوانندگی
اگر جریانات به همین منوال پیش برود احتمالا خوانندگی را کنار می‌‌گذارم، چرا که خرج و مخارج ما از طریق همین حرفه است منتهی شرایط الان به گونه‌ای است که انتشار این آلبوم فقط برای من هزینه در برخواهد داشت.

 

اختلاف‌نظر
اوایل کار چون تازه کار بودم به‌خاطر اختلاف سلیقه بر سر بعضی مسائل با دوستان همکارم به مشکل بر می‌‌خوردم و نمی‌‌توانستم با آنها همکاری کنم که همین مسئله باعث شده در محافل موسیقی من را به عنوان یک آدم مخالف بشناسند در حالی که اصلا این گونه نیست، من تنها به خروجی اثر فکر می‌‌کنم

 

جدیدترین مطالب سایت