بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

بازیگر محبوب کشورمان نرگس محمدی در تاریخ 09 فروردین ماه 1362 در تهران متولد شد ؛ میزان تحصیلات وی : فارغ التحصیل لیسانس پرستاری اسـت. نرگس محمدی اصالتا اهل سراب آذربایجان شرقی و فرزند بزرگ خانواده می‌باشد و یک خواهر بنام سارا و برادر کوچکتر از خود بنام محسن دارد کـه هر دوی انها ازدواج کرده اند.

 

خانواده نرگس محمدی

نرگس محمدی دریک خانواده پنج نفره دارد ؛ کـه او فرزند بزرگ خانواده‌ هست و یک خواهر و برادر کوچکتر از خود دارد کـه هر دوی انها ازدواج کرده‌اند ؛ شوهرخواهرم آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال میکنند، خواهرم نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. محسن، برادرم هم پیش از من در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما همین حالا درگیر کار اسـت و بازیگری را دنبال نمی کند.

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

ازدواج نرگس محمدی

نرگس محمدی کـه شهریور سال 1395 مهمان دورهمی مهران مدیری شد کـه با کمال صداقت دراین برنامه گفت خواستگار نداشتم، چند ماه بعد در اردیبهشت ماه 1396 نرگس محمدی با هنرمند معروف علی اوجی ازدواج کرد . خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی با انتشار چند عکس از سالن عقدی در منطقه سعادت آباد تهران رسانه ای شد ودر ان زمان بسیار خبری پربازدید و جنجالی بـه حساب می آمد.

 

کلاس های بازیگری نرگس محمدی

علاقه فراوانم بـه بازیگری باعث شد برای آموزش اکادمیک و اصولی بـه کلاس هاي‌ بازیگری بروم . من از آخرین فارغ التحصیلان موسسه کارنامه در کلاس هاي‌ استاد پرویز پرستویی و رویا تیموریان بودم.

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

شهرت نرگس محمدی

نگرس محمدی ابتدا بـه تئاتر مشغول شد و اولین فعالیت سینمایی وی در فیلم تنهایی باد درسال 1383 بود کـه نقش او در فیلم آناهیتا درسال 87 نشان داد کـه استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد.

 

نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش درسال 1389 درکنار بزرگانی چون داریوش محترم، گوهر خیراندیش و مهدی پاکدل سکوی پرتاب او و موجب شهرت فراگیرش شد.

 

نرگس محمدی : اهل مطالعه هستم

تنها چيزي كه خيلي حالم را خوب مي‌كند فيلم ديدن و كتاب خواندن اسـت ؛ اين روزها بـه دليل مشغله زياد كمتر فرصت مي‌كنم فيلم ببينم اما كتاب هميشه همراهم اسـت حتي سر صحنه بازی هم با خودم کتاب مي‌برم ودر زمان‌ هاي‌ خالی کتاب میخوانم و هميشه در ماشينم نیز كتاب دارم در درصورت ایجاد فرصتی حتی اندک بتوانم مطالعه کنم.

نرگس محمدی : رمان‌ ها را خيلی دوست دارم…

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

از پرستاری تا صدا و سیما

از ابتدا دلم می‌ خواست در رشته هنر ادامه تحصیل بدهم ولی بدلیلی کـه خواهم گفت نشد ….

روزی کـه باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می‌ کردم، اتفاقی برایم افتاد کـه باعث شد امتحان را از دست بدهم، بـه همین خاطر در کلاس‌ هاي‌ علوم تجربی دبیرستان شرکت کردم و بعد هم در دانشگاه در رشته پرستاری پذیرفته شدم…

 

درسم تقریباً بـه اتمام رسیده و تنها برای ارائه طرح، باید مدتی دریک بیمارستان مشغول بـه کار شوم، خانواده‌ ام هم مخالف بازیگری من نبودند اما بـه من می‌ گفتند درست را باید بخوانی از طرفی خانواده ام هم با این محیط آشنا بودند، چون کـه مادرم از کارمندان صدا و سیما بود.

 

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

اساتید نرگس محمدی

نرگس محمدی میگوید ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم کـه استاد پرستویی و آقای حبیب رضایی در ان‌جا حضور داشتند. آقای رحمانیان نیز درکنار این دو استاد بزرگ حضور داشتند، خانم تیموریان و استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی هم درس‌هاي‌ زیادی از بازیگری بـه ما آموختند. در مجموع، کلاس‌ها بسیار پر بار و خوب بود اما بد نیست بدانید همان روز اولی کـه برای ثبت نام بـه «کارنامه» مراجعه کردم، آقای پرستویی و رضایی گفتند

 

کـه ما شرایطی را برای بچه‌ها فراهم می کنیم کـه بـه شدت سخت اسـت و بـه همین دلیل ممکن اسـت خیلی از بچه‌ها در میانه کار عطای بازیگری را بر لقایش ببخشند و همین هم شد،

 

ما در ابتدای کلاس‌ها بیست هنرجوی دختر و بیست هنرجوی پسر بودیم، اما اواخر کار، از این جمع چهل نفره فقط پانزده نفر باقیمانده بود. من از ابتدا خودم را برای این سختی‌ها آماده کرده بودم و از ان‌جایی کـه این حرفه و هنر را دوست داشتم تمام سختی‌ها را تحمل کردم.

 

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

 

ماجرای اعدام نرگس محمدی

سازمان عفو بین الملل در اشتباهی عجیب ؛ بـه جای عکس سکینه محمدی آشتیانی «متهم بـه قتل و زنا» عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش را در بیلبورد تبلیغاتی کـه برای آزادی سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش نصب کرده بود درج نمود…

 

در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی تقاضای نمود کـه با فشار بـه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران مانع اعدام نرگس محمدی شود عکس این خبر بعد از مدتی از طرف این سازمان اصلاح شد…

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

سفر به برزیل در جام جهانی 2014

سفر جمعی از هنرمندان معروف ایرانی بـه برزیل در حمایت از تیم ملی فوتبال در بازی هاي‌ جان جهانی 2014 بسیار حاشیه ساز شد و حتی گمانه زنی ها از ازدواج نرگس محمدی با سام درخشانی اون روز ها شایعه شده بود.

 

بزرگ‌ترین ایراد نرگس محمدی

خیلی سریع بـه آدم‌ها اعتماد می کنم و فکر می کنم هر شخصی کـه بـه من نزدیک اسـت دوست من اسـت و بابت این مسئله خیلی ضربه خورده‌ام اما نمیتوانم دراین مورد خودم را نظارت کنم. یکیدیگر از خصوصیات بد من این اسـت کـه وقتی خیلی خسته و گرسنه هستم هر اتفاقی بیفتد زود از کوره در می‌روم.

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

نرگس محمدی و مادرش

بعد از 2 هفته در برزیل برگشتیم بـه ایران و من دوهفته ای بود کـه غذای باب میل نخورده بودم ؛ کـه مادرم برایم ماکارانی درست کرده بودو من از ماکارانی متنفرم ودر برزیل کنار همه ی غذاها ماکارانی هم بود، بـه همین خاطر بعد از دیدن غذا گریه کردم!

 

خانواده دوست

فکر می کنم همه ی خانواده ها از باهم بودن لذت می‌برند و از این کـه درکنار یک دیگر هستند احساس خوشبختی می کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم من هم خانواده ام را دوست دارم بـه هیچ وجه حاضر نیستم بدون آن ها و بـه صورت مستقل زندگی کنم

 

از خدا میخواهم روزی آن قدر پول داشته باشم کـه بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه درکنار هم زندگی کنیم

 

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

دوستی های عمیق

در كل من آدم بسیار وابسته‌ ای هستم بـه عنوان مثال ممكن اسـت يك اتاق را ده سال تغييری مهمی ندهم براي اينكه دوست دارم هر چيزي را كه دارم همانگونه برايم باقی بماند

 

رفتارم در مورد آدم‌ ها هم همين‌ طور اسـت. من از اول ابتدايي هنوز دوستانم را دارم. وقتي با كسي دوست مي‌ شوم فكر مي‌كنم تمام مسائل او بـه من مربوط اسـت و برعكس؛ يعني يا تمام و كمال با كسی دوست می شوم.

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

برنامه برای ادامه بازیگری

من دوست دارم این فرصت ایجاد شود کـه با عده ای از کارگردان‌ هاي‌ مورد علاقه‌ ام کار کنم در سینما فعال‌ تر بشوم و نقش‌ هاي‌ متفاوت بازی کنم، مثل شخصیت‌ هایي کـه مانند ستایش تاثیرگذار باشند.

 

نرگس از زبان مادر

مادر نرگس محمدی می‌ گوید : من از نرگس محمدی در مورد كارهای خانه بسیار راضی‌ ام

نرگس محمدی تنها دوست من بوده و همیشه در كنار من حضور داشته، البته این چند ساله بـه دلیل مشغله كاری كمی، در انجام كارهای منزل تنبل شده كه ان را هم میگذاریم بـه حساب مشغله كاری‌ اش، اگرچه باید بگویم ستایش بهترین دوست من اسـت..

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

مادر عزیزترین نعمت

مادر، عزیزترین و بهترین نعمتی اسـت كه خداوند بـه بنده‌هایش مرحمت می‌كند، برای من هم عزیزترین موجود روی زمین، «مادرم» اسـت كه با تمام وجود دوستش دارم…

 

مدلینگ

نرگس محمدی به عنوان مدل نیز فعالیت کرده اسـت، او مدتی برای یک برند لباس عکس هاي‌ مدلینگ گرفت و سپس همکاری با یک برند طلا و جواهرات داشته اسـت…

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش | زندگی شخصی نرگس محمدی

غیر هنر بازیگری

کتاب خواندن را هميشه دوست داشتم و هر كاري كه بـه اين حوزه مربوط باشد را دوست دارم. غير از اين‌ ها هيچ كاری را نمی توانم انجام بدهم.

 

جدیدترین مطالب سایت