بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش | عکس های جدید پانته آ بهرام

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش | عکس های جدید پانته آ بهرام

بیوگرافی پانته آ بهرام

پانته‌ آ بهرام بازیگر تئاتر ؛ سینما و تلویزیون از تهران – ایران می‌باشد. تحصیلات وی از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی می‌باشد. پانته آ بهرام در 13 اسفندماه 1348 در تهران متولد شد.

 

نام و نام خانوادگی: پانته آ بهرام

تاریخ تولد: 1348/12/13

شهر تولد : تهران

میزان تحصیلات: دانش آموختهٔ مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش | عکس های جدید پانته آ بهرام

پانته‌ آ بهرام در کنار مادر بزرگ و مادرش

 

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش

پانته آ بهرام با سیامک احصایی طراح صحنه و لباس ازدواج کرد. اما طبق شنیده ها این دو مدت هاست از یک دیگر جدا شدند و وی یک فرزند پسر از شوهر سابقش دارد.

 

بیوگرافی سیامک احصایی

سیامک احصایی متولد 02 مهر 1336 آبادان بازیگر و طراح صحنه و لباس اهل ایران است. وی فارغ‌ التحصیل نقاشی از دانشگاه کلیولند اوهایو ایالات امریکا است. احصایی فعالیت سینمایی رابا طراحی صحنه و لباس فیلم دشمن 1374 به کارگردانی عباس بابویهی آغاز کرد. وی همچنین در طراحی صحنه و لباس تئاتر و سریال‌هاي‌ تلویزیونی فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش | عکس های جدید پانته آ بهرام

عکس پانته آ بهرام در کنار پسرش

 

شروع فعالیت هنری پانته آ بهرام

پانته آ بهرام فعالیت هنری خود رابه صورت آکادمیک با ورود به مدرسه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد، نخستین بار به‌صورت حرفه اي در 18 سالگی با حضور در سری سوم مجموعه آئینه در قاب تلویزیون ظاهر شد.

 

پانته آ بهرام در 13 اسفندماه 1348 در تهران متولد شد. پانته آ بهرام درسال 1367 با ورود به مدرسه ي هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ي بازیگری فعالیت خودرا آغاز کرد ودر سال 1370 از مدرسه ي هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد.

 

پانته آ بهرام سال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید. پانته آ بهرام از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت ودر سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.

 

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش | عکس های جدید پانته آ بهرام

 

عکس پانته آ بهرام در کنار محسن یگانه و مهران غفوریان

 

پانته آ بهرام و شهرت در تلویزیون

پانته آ بهرام در صدا و سیما ( تلویزیون ) با سریال هایی چون وکیل، پلیس جوان، بحران معنویت و مسافر شناخته شد و در آخر با سریال مسافر در سال 1379 به اوج خود رسید و مشهور شد. سریال مسافر طی سال 1379 در شبکه تهران و از ان پس در شبکه هاي‌ مختلف از جمله شبکه جام جم 1 و کانال هاي‌ ماهواره اي به نمایش درآمده است.

 

پانته آ بهرام مشوق بازیگری

پانته آ بهرام می گوید انوشیروان محترم از مشوق‌ اصلی من در بازیگری بود و نحوه‌ي کارم را دوست داشت . به نظرم هیچ هنرمندی نمی میرد و انوشیروان محترم همیشه زنده است.

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش | عکس های جدید پانته آ بهرام

پانته آ بهرام در باغ انگور

 

فوتبالی و استقلالی پانته آ بهرام

فوتبال زیاد میبینم و علاقه زیادی دارم ؛ پانته آ بهرام می‌گوید در بازی ایران – استرالیا نزدیک بود سکته کنم و کارم به اورژانس و بیمارستان کشید که برادرم به دادم رسید بعد از ان چشمم ترسید و بازی تیم ملی را گذری نگاه می‌ کنم ؛ استقلالی هم هستم و همیشه پیگیر نتایج این تیم می باشم.

 

جوایز و افتخارات پانته آ بهرام

جایزه اول بازیگری برای نمایش مرگ یزدگرد را در سال 1370 گرفتم ، ودر این سال ها افتخارات مختلفی برای خود کسب کردم، آخرین ان برنده دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگرنقش اول زن از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم روز روشن میباشد.

 

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش | عکس های جدید پانته آ بهرام

پانته آ بهرام در پشت صحنه فیلم

 

بازی پانته آ بهرام در سریال تعبیر وارونه

پانته آ بهرام بتازگی در سریال تعبیر وارونه یک رویا در نقش ژاله معید به ایفای نقش پرداخته است. تعبیر وارونه یک رویا یک سریال جاسوسی با موضوع انرژی هسته اي است که اواسط سال 1393 کار تصویربرداری اش را آغاز کرد.

 

بازی پانته آ بهرام در پستچی سه بار در نمیزند

در پستچی سه بار در نمیزند نقش آفرینی و کلام آهنگین پانته آ بهرام از نقاط قوت فیلم به حساب می آمد. دیالوگ سهم بسزایی در ایفای نقش و انتقال حس به مخاطب دارد. در چنین شرایطی اگر دیالوگ برای مخاطب و بازیگر نامفهوم باشد تلاش بازیگر و گروه بی نتیجه خواهد ماند.

 

بازی پانته آ بهرام در فیلم چهارشنبه سوری

بازی پانته آ بهرام در چهارشنبه سوری بسیار تحسین برانگیز بود. اگر چه فیلم هاي‌ نخست او تا فیلم چهارشنبه سوری چندان باب میل مخاطبانش نبود اما بازی تحسین برانگیز او در فیلم چهارشنبه سوری دوره جدیدی از بازی وی را در سینما نوید داد.

 

پانته آ بهرامیکی از بازیگران مهربان و دوست داشتنی که برایش آرزوی موفقیت می کنیم.

جدیدترین مطالب سایت