بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + عکس های کيوان ساکت اف

بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + عکس های کيوان ساکت اف

بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش

کیوان ساکت اف متولد 25 شهریور 67 می‌باشد وی متولد شهر تهران می‌باشد و فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن است، مدتی مجری بود ولی حالا بازیگری نیز میکند می‌گوید با پارتی وارد این عرصه شده است.

 

مجله تالاب: اگرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بازگشت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کیوان ساکت اف محسوب می شود، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌اي هم چون امیر سفیری، عرفان ابراهیمی، علی صلاحی و آرمان کوچکی توانایی‌هاي‌ بازیگریش را ارتقا بخشید.

 

از مهم ترین آثار کیوان ساکت اف میتوان به بازیگری در سریال بازگشت، فیلم بالاخره این زندگی مال کیه؟ و فیلم پچ پچه هاي‌ پشت خط نبرد اشاره کرد.

 

بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + عکس های کيوان ساکت اف

 

– کیوان ساکت اف و همسرش

آقای هنرمند هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد، عکس بالا کیوان ساکت اف درکنار فاطمه حسنوند عکاس هنری می‌باشد.

 

– خانواده کیوان ساکت اف

پدرش معلم و مادرش ناظم مدرسه است. برادر بزرگ او مسعود ساکت اف، تهيه کننده شبکه چهار سيماست. همچنين او يک برادر ديگر نيز دارد که دانشجوي دکتراي فلسفه است.

 

بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + عکس های کيوان ساکت اف

– شروع فعالیت کیوان ساکت اف

فعالیت هنری خودرا از آموزشگاه سینمایی هنر هفت برادرش در کرج شروع کرد با حمایت برادرش که تهیه کننده و استخدام صدا و سیماست بعنوان مجری به تلویزیون معرفی شد.

 

– نخستین اجرای کیوان ساکت اف

نخستین بار با برنامه ما دو تا وارد تلویزیون شد؛ سپس درود بهار برای شبکه یک و بوم سفید برای جام جم را کار کرد او و محسن افشانی نیز مدتی باهم بعنوان مجری برنامه اجرا میکردند

 

– علاقه مندی ها کیوان ساکت اف

به شدت طرفدار تیم پرسپولیس است و صدای استاد محمدرضا شجربان و بازیگری جانی دپ را دوست دارم، از بین فیلم هاي‌ ایرانی هم مورد علاقه اش فیلم چهارشنبه سوری است ، او شهیدی فر را بهترین مجری میداند.

 

بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + عکس های کيوان ساکت اف

عکس هاي‌ کیوان ساکت اف 

 

– از پیتزا تا مد لباس

از بین بازیگرا آل پاچینو را دوست دارد ودر غذاها پیترا مورد علاقه اوست، به شدت از سگ میترسد و می‌گوید علاقه اي به مد ندارد و هر لباسی قشنگ باشد می‌پوشد ، گروه خونی کیوان O+ می‌باشد.

 

– بازی در سینما و تلویزیون

میگوید اصلا کار اجرا را دوست ندارم، درسال 1387 وقتی 20 ساله بود در قامت بازیگر در فیلم دویدن در بین ابرها بازی کرد ودر سال 96 در سریال بازگشت حضور داشت ، او دوباره در قامت مجری سال 97 برای برنامه زمانی برای خندیدن در شبکه سه اجرا کرد.

 

بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + عکس های کيوان ساکت اف

– شروع مجری گری و بازیگری

اولين کار تلويزيوني او برنامه «ما دو تا» بود که در ان بعنوان مجري تلويزيون حضور داشت و پس از ان «درود بهار» که اين برنامه ها از شبکه ی يک سيما پخش شد. گفتني است هم زمان با درود بهار، در برنامه «بوم سفيد» که از شبکه جام جم ۱ و ۲ پخش مي شد و همین حالا نيز پخش ان ادامه دارد، بعنوان مجري فعاليت مي کند ودر حال حاضر نيز مجري برنامه «عصر بخير بچه ها» در شبکه ۲ سيما است.

 

تنها کار او که در ان بعنوان بازيگر حضور داشته «دويدن در ميان ابرها» است که اين فيلم در جشنواره فيلم فجر هم حضور داشته است. کيوان ساکت بيشتر بازيگري را در صحنه تئاتر تجربه کرده است.

 

کیوان ساکت اف درسال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کیوان ساکت اف دراین سال، بازیگری در سریال بازگشت به کارگردانی حسین نمازی محسوب میشود.

 

کیوان ساکت اف سال ۱۳۹۶ سریال بازگشت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، ان نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. شاید مهمترین بخش بیوگرافی کیوان ساکت اف بازی در سریال بازگشت بوده است.

 

بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + عکس های کيوان ساکت اف

 

زندگی حرفه‌اي و بازیگری کیوان ساکت اف را باید مدیون اعتماد حسین نمازی باشیم. چرا که اگر حسین نمازی بعنوان کارگردان به کیوان ساکت اف برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید کیوان ساکت اف مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

 

از کیوان ساکت اف نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال بازگشت و همکاریش با حسین نمازی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. کیوان ساکت اف توانست با بازی در سریال بازگشت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری درکنار بازیگران نظیر لیلا اوتادی، حسین مهری، رویا تیموریان و ارشا اقدسی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

 

کیوان ساکت اف علاوه‌بر سریال بازگشت، سال ۱۳۹۳ در فیلم بالاخره این زندگی مال کیه؟ نیز بازی کرده است. کیوان ساکت اف نکات خوبی از اشکان خیل نژاد کارگردان فیلم بالاخره این زندگی مال کیه؟ آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی درکنار هنرمندانی چون نوید محمدزاده، آزاده صمدی، ندا گلرنگی و الهه شه پرست بدست آورد.

 

بیوگرافی کیوان ساکت اف بازیگر سریال حوالی پاییز

جدیدترین مطالب سایت