بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال بچه مهندس 2

سریال جدید بچه مهندس 2 – در این جا بیوگرافی تمامی بازیگران سریال بچه مهندس 2 و همچنین خلاصه داستان بچه مهندس 2 و زمان پخش سریال و …را خواهید خواند.

 

 سریال جدید بچه مهندس 2: فصل اول «بچه مهندس» رمضان 1397 از شبکه 2 روانه آنتن شد که مربوط به دوران کودکی شخصیت اصلی این سریال بود.

 

به گزارش تالاب فیلمنامه این سریال بچه مهندس 2 حول زندگی شخصیتی به نام «جواد جوادی» میچرخد که بیننده از کمی بعد از تولدش با او و فراز و فرودهای زندگیش در یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و در کنار آدم هایی با قصه های مختلف همراه میشود.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

قرار است ادامه زندگی جواد در دوره نوجوانی و جوانی را در فصل های دوم و سوم این مجموعه به تماشا بنشیند.

 

گفتنی است از شنبه تا دوشنبه «8 تا 10 دی» طی سه قسمت خلاصه ای از فصل اول این مجموعه تقدیم مخاطبان می‌شود و از سه شنبه 11 دی قسمت اول فصل دوم «بچه مهندس» روانه آنتن خواهد شد.

 

لیست کامل بازیگران سریال بچه مهندس 2

افشین نخعی

حمید شریف زاده

پرویز پورحسینی، مانی رحمانی،

سیما تیرانداز،

سوگل طهماسبی،

اندیشه فولادوند، بهناز جعفری،

علی اوسیوند، مریم کاویانی،

عباس جمشیدی فر،

سیاوش چراغی پور، هادی همت،

فرزین محدث، بهاره رهنما،

سلمان فرخنده، کریم اکبری مبارکه و …

از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش می کنند.

 


 

بیوگرافی بهناز جعفری بازیگر سریال بچه مهندس 2

بهناز جعفری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد سال 1353 در تهران می باشد و 43 سال سن دارد . وی لیسانس نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. آغاز بازی او در سینما از سال 1373 با ایفای نقش کوتاهی در فیلم «روسری آبی» به کارگردانی «رخشان بنی اعتماد» و همچنین بازی در نمایش های رادیویی از سال 1376 بوده است. آخرین حضور او در تلویزیون سریال زیر پای مادر می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

تحصیلات وی رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او همچنین مدتی است که بیماری ام اس مبتلا هست. وی درسال 97 در جشنواره کن 2018 به همراه جعفر پناهی حضور یافت و اخیرا در سریال بچه مهندس در نقش منیر جاهد به ایفای نقش پرداخته است. بهناز جعفری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است.

 

گفت و گو با بهناز جعفری در برنامه خندوانه

بهناز جعفری در برنامه خندوانه درباره ابتلایش به بیماری ام‌ اس گفت: «بله چند سال پیش بود که من احساس افت شدیدی در توان جسمانی‌ام شدم و دیگر حتی قادر به برداشت وسایل نبودم و ظروف از دستم می‌افتاد.

 

حتی سر کار آقای فرمان آرا به سختی می‌توانستم از پله‌ها بالا بروم و خیلی فشار به من آمد، ابتدا فکر میکردم که به دلیل مشکلات عصبی است تا این‌که فهمیدم مبتلا به ام‌اس هستم.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

به دلیل شناختی که از بیماری نداشتم فکر می‌کردم که دیگر باید خانه نشین شوم و یک گوشه بی‌حرکت باشم ولی این بیماری چشم دل من را روشن کرد و رابطه من را با خدا خیلی قوی‌تر کرد و به او نزدیک‌تر شدم. همین حالا هم اگر مدت کار طولانی شود، بیماری‌ام تشدید می‌‌شود. ولی روحیه خوب و خیلی عالی دارم.» جعفری سپس درخصوص این‌که اگر بازیگر نمی‌شد چه کاره میشد، توضیح داد:

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

«من 12 شغل رو نوشتم تا زمانی که خیلی پولدار شدم هر کدام رو یک ماه امتحان کنم، مانند غسالی، راننده تاکسی، رفتگری، کافه داری و …» در بخش دیگر برنامه، این بازیگر در پاسخ به رامبد جوان که پرسید اگر رییس جمهور بودید، برای شادی مردم چه می کردید، گفت: «حمایت از جامعه هنرمندان حمایت از مردم است و از نگاه این قشر، عکسهای زیباتری از جامعه دیده می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

وقتی جامعه زیباتر شود، مردم خوشحال می‌شوند و من طرفدار خوشحالی مردم هستم.» او همچنین گفت: «از هنرمندان حمایت کنیم، خصوصا هنرمندانی که مهجور مانده‌اند، بیمارستان هنرمندان تاسیس کنید تا زمانی که هنرمندان کسالت دارند مجبور به گرفتن عکس و دادن امضا نشوند و بتوانند درمان خود را انجام دهند.»

 

سریال های بهناز جعفری:

بچه مهندس – 1397

زیر پای مادر « بهرنگ توفیقی 1395»

همه ی ی چیز ان جاست «شهرام شاه حسینی – ۱۳۹۳»

یادآوری «حجت قاسم‌زاده اصل – ۱۳۹۲»

دوران سرکشی «کمال تبریزی – ۸۰ / ۱۳۷۹»

خاک سرخ «ابراهیم حاتمی‌کیا – ۱۳۷۹

زمان شوریدگی «محمدعلی نجفی – ۱۳۷۸»

غبار نور «۱۳۷۵»

کلانتر ۳«محسن شاه‌محمدی – ۱۳۸۰»

دندون طلا «داوود میر باقری – ۱۳۹۴ شبکه خانگی»

 


 

بیوگرافی اندیشه فولادوند بازیگر سریال بچه مهندس 2

اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 7 مهر 1362 در تهران می باشد و 33 سال سن دارد. فولادوند دارای مدرک کارشناسی فلسفه است. اندیشه فولادوند برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سنگ اول» اثر «ابراهیم فروزش» برندهٔ «نخل زرین» بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنوارهٔ فیلم «جام جم» شد. وی درسال 1387 کتاب شعر خود را با نام عطسه های نحس چاپ کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

اندیشه فولادوند فعالیت بازیگری و هنری خود را از سال 1379 با بازی در فیلم مریم مقدس ساخته شهریار بحرانی آغاز نمود. اندیشه فولادوند تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است. چندی پیش اخبار مبنی بر ازدواج او با محسن تنابنده اعلام شده بود که این اخبار صحت نداشت و شایعه ای بیش نبود . همچنین او با رضا یزدانی نیز نسبتی ندارد و فقط در عده ای از پروژه های موسیقی با او همکاری داشته است.

 

هیچ فکری درباره ازدواج ندارم

در مورد خودم اگر همین حالا هیچ فکری درباره ازدواج وجود ندارد دلیلش وقت گیر بودن کار سینما نیست. دلیل ان این است که من فکر میکنم ازدواج به معنی اضافه شدن به روح دیگری است. شما باید در روح خودتان احساس ان تکامل و کافی بودن برای روح دیگری را داشته باشید تا بتوانید وارد این ماجرا بشوید. من اینقدر کارهای نکرده دارم و اینقدر از برنامه هایی که برای خودم داشتم و دارم، عقب هستم که از هر 24 ساعت، 25 ساعت آن را درگیرم.

 

اگر شعر نمیگفتم دچار گره‌های بدخیمی می‌شدم

من در خانواده ای متولد شدم که شعر و ادبیات در ان ریشه داشت؛ پدر من شاعر است و پدربزرگم هم اهل ادبیات بود و دیگر اعضای خانواده هم همه ی ی به این حوزه علاقه مند هستند. من از سن خیلی کم شعر می‌گفتم. فکر می‌کنم نخستین شعر موزونی که به شکل کلاسیک گفتم وقتی بود که یک دانش آموز سوم دبستانی بودم. از آنجا نوشتن شعر به شکل روزانه در زندگی من آغاز شد.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

پدرم مشخصا موئثرترین آدمی بود که غرابت با ادبیات را در من پرورش داد. من درسال های‌ پیش از دبستان بیشتر اوقات خودم را با پدرم می گذراندم و ایشان آثار ادبیات کلاسیک را برای من می خواندن و کمکم می کردند تا این آثار را حفظ بکنم؛ آثاری مثل شعرهای آقای فردوسی، آقای سعدی و از این دست شاعرها. من اصلا فکر میکنم چاره ی دیگری نداشتم جز این‌که شاعر شوم، نداشتم.

 

فکر میکنم اگر که شعر نمیگفتم دچار گره های بد خیمی میشدم. شعر به نوعی ناجی من بود. من متعلق به نسلی هستم که خیلی روزگار پیچیده، پر تب و تاب و گداخته ای را در دوران رشدمان پشت سر گذاشتیم. ما در دوره جنگ متولد شدیم و کودکی مان در همان دوره شکل گرفت. شعر در تمام این سال‌ها به داد من رسید. عزت الله خان می گویند که آلن دلون آمده!

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

من یک فیلم مستندی درباره ایشان می دیدم که آقای عزت الله خان انتظامی تعریف می‌کردند که نخستین باری که آقای احمدی سر فیلمبرداری می روند آقای عزت الله خان میگویند که آلن دلون آمده. ایشان آکتوری توانا و البته شاعری بزرگ بودند. گاهی فکر می‌کنم که شاید همین تفاوت این دو عرصه بود که باعث شد او خود خواسته از سینما دور بشود چون به هرحال سینما مزاحمت هایی برای خلوت آدم ایجاد می‌کند.

 

آزردگی‌هایی که از کار رسول صدرعاملی ماند

من چیزی که همیشه درباره این فیلم««زندگی با چشم های بسته» رسول صدرعاملی» می‌گویم این است که یادم نمی آید اصلا یک چنین فیلمی بازی کرده باشم. صراحتا این را عرض میکنم من در این فیلم بازی نکرده ام. دلیلش هم آزردگی هایی است که از این فیلم در من ماند و تا به ابد هم با من خواهد بود. اشتباه کردم که تحت تاثیر عواطف، واقعا فقط عواطف، خیلی دوستانه به ان فیلم پیوستم.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

ان هم در زمانیکه واقعا قبول بازی در این فیلم برایم سخت بود. چون من هم زمان با ان فیلم در فیلم «سن پترزبورگ» آقای بهروز افخمی کار می‌کردم و مجبور بودم سر صحنه هر دو فیلم هم زمان حاضر باشم کاری که در کارنامه من بی سابقه است و هیچ وقت نمی بینید که 2 کار را هم زمان قبول کرده و کار کرده باشم. واقعا بخاطر دوستی و علاقه به سازندگان ان فیلم بود که به ان فیلم پیوستم ولی متاسفانه آزردگی های بسیاری در من ماند.

 

سانحه ای که یادگار ان هنوز در صورتم است

من در نوجوانی خیلی متمرکز ورزش کاراته را کار می‌کردم که متاسفانه به علت سانحه ای وحشتناک که برایم پیش آمد آن را کنار گذاشتم. سانحه ای که یادگار ان هنوز در صورتم است ؛ شکستگی وحشتناک بینی. من 2 بار در ورزش دچار شکستگی بینی شدم که همین مسئله باعث شد این ورزش را در اواخر نوجوانی برای همیشه کنار گذاشتم.

 


 

بیوگرافی عباس جمشیدی فر بازیگر سریال بچه منهدس 2

عباس جمشیدی فر متولد سال 1359 در تهران می باشد. تحصیلات او دیپلم کامپیوتر از دبیرستان کاظمیه؛ 79-1378،دیپلم بازیگری از هنرستان سوره می باشد. وی فعالیت خود در عرصه بازیگری در اواخر دهه 70 با بازی و نوشتن تئاتر شروع نمود. پس از آن نیز در سریال روزگار خوش حبیب آقا نیز با ایفای نقش پرداخت و این کار نخستین کار تلویزیونی او بود.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

وی با بازی در سریال سه دونگ سه دونگ که در ایام رمضان 90 پخش می‌گردد توانست به خوبی دیده شود و شناخته شود. پس از نیز در سریال های بیدار باش, باغ شیشه ای,پنج دری,خانه اجاره ای و به تازه گی در سریال آقا و خانم سنگی که نابستان 94 از شبکه سه سیما پخش می گردد در نقش کمال به ایفای نقش پرداخته است.

 


 

بیوگرافی سیاوش چراغی پور بازیگر سریال بچه مهندس 2

سیاوش چراغی پور متولد 1 فروردین 1342 است و حدود 55 سال سن دارد. سیاوش چراغی پور تحصیلات تخصصی بازیگری دارد. او دو دختر دارد که خورشید چراغی پور مانند خودش بازیگر است و در این حرفه مشغول میباشد. بسیار به متن نقشش اهمیت میدهد و همین جوری نقشی را قبول نمیکند. در تئاتر بسیار تجربه دارد و حدود پنجاه سال است که تئاتر بازی میکند.

 

شروع فعالیت سیاوش چراغی پور

بعد از گذراندن دوره های بازیگری در هنرکده آناهیتا زیر نظر مصطفی اسکویی شروع کرد و با تئاتر ادامه دارد، ورودش به تلویزیون به سال 1380 بر می‌گردد.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

درسال 1380 در فیلم من ترانه پانزده سال دارم وارد سینما شد، سال 82 با سریال باغچه مینو تبدیل به چهره آشنایی شد، پس از آن در هر سه مدیون تئاتر، تلویزیون و سینما حضورش را ادامه دارد. در انواع فیلم ها به عنوان نقش مکمل دیده می‌شود.

 


 

بیوگرافی حمید شریف زاده بازیگر سریال بچه مهندس 2

حمید شریف زاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حمید شریف زاده می توان به بازیگری در سریال فاصله‌ها، سریال بچه مهندس و سریال زمین انسان‌ها اشاره کرد. حمید شریف زاده نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۸ در فیلم ناسپاس به کارگردانی حسن هدایت بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

اگر چه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال فاصله‌ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حمید شریف زاده محسوب میشود و همکاری با هنرمندانی همچون الناز شاکردوست، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی و لیندا کیانی را تجربه کرد. حمید شریف زاده درسال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است.

 

اثر مهم حمید شریف زاده در این سال، بازیگری در سریال فاصله‌ها به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محسوب میشود. شاید یکی از مهم ترین بخش‌های بیوگرافی حمید شریف زاده بازی در سریال فاصله‌ها بوده است. حمید شریف زاده سال ۱۳۸۹ سریال فاصله‌ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، ان نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

او در این سریال با حسین سهیلی‌زاده همکاری داشته است. حمید شریف زاده توانست با بازی در سریال فاصله‌ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد حمزه‌‌ای، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی و سوگل طهماسبی بر تجربیات او افزود. حمید شریف زاده علاوه‌بر سریال فاصله‌ها، سال ۱۳۹۶ در سریال بچه مهندس نیز بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

حمید شریف زاده این‌بار با علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز یعنی کارگردان سریال بچه مهندس و هنرمندانی چون بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمند و عباس جمشیدی‌فر همکاری داشت. در این سال‌ها حمید شریف زاده با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سوگل طهماسبی با ۲ مرتبه و نیما شاهرخ‌شاهی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با حمید شریف زاده داشته‌اند. یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی حمید شریف زاده ان هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

 


 

در آخر نیز عوامل سریال بچه مهندس 2

سعید سعدی «تهیه کننده»،علی غفاری «کارگردان»؛ سجاد ابوالحسنی «نویسنده»؛ حمید شهیری «طراح صحنه»؛ مژگان عیوضی «طراح لباس»؛ محمد جواد سعدی «دستیار یک کارگردان»

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

جواد کاسه ساز «انتخاب بازیگران و سرپرست گروه کارگردانی»؛ آیلار تقوی «منشی صحنه»؛ فرانه نصری «دستیار دوم کارگردان»؛ امین مرادی «عکاس» و رضا تهرانی «مدیر صدابرداری» از عوامل این سریال هستند.

 

بیوگرافی مانی رحمانی بازیگر سریال بچه مهندس 2

مانی رحمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1383 چشم به جهان گشود. از مهم ترین آثار مانی رحمانی می توان به بازیگری در سریال نفس گرم، فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم اشاره کرد. مانی رحمانی درسال 1394 دورۀ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

 

آثار مهم مانی رحمانی در این سال، بازیگری در سریال نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی محسوب میشود. شاید یکی از مهم ترین بخش‌های بیوگرافی مانی رحمانی بازی در سریال نفس گرم بوده است. مانی رحمانی سال ۱۳۹۴ در ۱۱ سالگی در سریال نفس گرم نقش مهمی بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

او توانست با مهارت خود، ان نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمد مهدی عسگرپور همکاری داشته است. مانی رحمانی توانست با بازی در سریال نفس گرم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مرجانه گلچین، حامد کمیلی، لیندا کیانی و نیلوفر خوش‌خلق بر تجربیات او افزود.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

مانی رحمانی علاوه‌بر سریال نفس گرم، سال ۱۳۹۴ در ۱۱ سالگی در فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم نیز بازی کرده است. مانی رحمانی این‌بار با حمیدرضا قربانی یعنی کارگردان فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم و هنرمندانی چون مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی و آرش مجیدی همکاری داشت. یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مانی رحمانی ان هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

اینستاگرام مانی رحمانی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. مانی رحمانی در اینستاگرام بیش از ۱۸؛۷۷۳ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۲۱۴ نفر را دنبال میکند. همچنین مانی رحمانی تاکنون در اینستاگرام بیش از ۲۷۹ پست بارگذاری کرده است. مانی رحمانی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ شروع کرده است و تاکنون برای نخستین پست او بیش از ۵۱۹ لایک و ۶۵ نظر ثبت شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی مانی رحمانی تاکنون بیش از ۳؛۸۷۸ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی مانی رحمانی تاکنون بیش از ۲۳۸ نظر ثبت شده است. در مجموع در کارنامه ۱۴ ساله و بیوگرافی مانی رحمانی آثار مهمی وجود دارد.

 


 

بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر سریال بچه مهندس 2

سیما تیرانداز در نهم شهریور سال 1349 در تهران متولد شد، وی مدرک کارشناسی خود را در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد دریافت نمود و سپس در دانشکده صدا و سیما به تحصیل پرداخت و موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته کارگردانی و بازیگری شد. در بیوگرافی سیما تیرانداز آمده است که ناصر هاشمی همسر سابق وی است که سال‌ها پیش از یکدیگر جدا شدند.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

همسر جدید خانم تیرانداز، آقای مجید جوزانی می باشد. رایان نام تنها فرزند خانم تیرانداز است و وی علاوه بر این‌که در امور مربوط به بازیگری موفقیت های زیادی کسب نموده اند و از بازیگران زن ایرانی محبوب و موفق محسوب می‌گردند، مادری دلسوز و مهربان هستند که روش های تربیت خاصی را در پیش گرفته و تمام تلاش خود را برای انجام وظایف مادری به کار گرفته اند.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

سیما تیر انداز درسال 1367 و در سن 18 سالگی فعالیت هنر خود را با دو فیلم از داریوش مهرجویی به نام های هامون و بانو آغاز نمود. وی بازیگری را زیر نظر خانم گلاب آدینه آموخت و در همان سال‌ها توانست با بازی در فیلم سایه های هجوم، نامزد بهترین بازیگر زن جشنواره فجر شود.

 

فعالیت های سینمایی سیما تیرانداز:

هامون «داریوش مهرجویی – ۱۳۶۸»

بانو «داریوش مهرجویی – ۱۳۷۰»

سایه های هجوم «احمد امینی – ۱۳۷۱»

جاده عشق «رجب محمدین – ۱۳۷۲»

پاداش سکوت «مازیار میری – ۱۳۸۵»

شکلات داغ «حامد کلاه داری – ۱۳۸۸»

 

سریال های تلویزیونی سیما تیرانداز :

پنجره ای رو به باغچه «۱۳۷۲»

دور باغ گذشت «۱۳۷۴»

آژانس دوستی «۱۳۷۶»

باران عشق «۱۳۸۰»

خانه ای در تاریکی «۱۳۸۲»

حلقه سبز «۱۳۸۶»

در چشم باد «۱۳۸۸»

ستایش «۹۰-۱۳۸۸»

سی امین روز «۱۳۸۹»

دودکش «۱۳۹۲»

نفس گرم «۱۳۹۴»

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

البته خانم سیما تیرانداز علاوه ب موارد ذکر شده در دیگر فیلم ها و همچنین تئاترهای متعددی نیز ایفای نقش نموده است و موفق به دریافت جوایزی همچون بهترین بازیگر زن از بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین جشن خانه سینما، جایزه بهترین بازیگر زن از دهمین و بیستمین جشنواره تئاتر فجر و… شده است.

 


 

بیوگرافی سوگل طهماسبی بازیگر سریال بچه مهندس 2

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون وی متولد 25 بهمن 1363 در اصفهان می باشد و 33 سال سن دارد.وی بزرگ شده اهواز می باشد. سوگل دو خواهر به نام ساغر و سحر و یک برادر به نام سینا دارد ؛ پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و در حال حاضر با مادرش زندگی میکند. سوگل طهماسبی فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1381 با بازی در مجموعه روزگار قریب ساخته کیانوش عیاری آغاز نمود.

 

ازدواج و همسرش

سوگل طهماسبی مجرد است و ازدواج نکرده است. وی چندی پیش با حضور در یک برنامه تلویزیون در خصوص علت ازدواج نکردن خود گفت : فرصت‌های مناسبی برای ازدواج داشته‌ام ولی شغل ما بازیگرها به گونه‌ای است که هم سخت می‌توانیم انتخاب کنیم و هم دیگران ما را سخت می‌پذیرند. وی با بیان این‌که ترجیح می‌دهم همسر آینده‌ام، همکارم نباشد خاطرنشان کرد:

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

دوست دارم بنشینم و در مورد دنیای بازیگری با همسرم گفتگو کنم، مهربان بودن همسرم برایم در اولویت است و این‌که شغل مرا باور کند تا بتوانم بیشتر پیشرفت کنم چون برای رسیدن به این جایگاه، زحمات زیادی کشیدم. وی عنوان کرد: احساس میکنم تجربیات زیادی هست که باید کسب کنیم و به عنوان مثال، اگر بخواهیم همسر یا مادر خوبی باشیم، باید تجربیات بسیاری داشته باشیم.

 

چگونگی شروع بازیگری / از هشت سالگی

بازی در تئاتر را از هشت سالگی شروع کردم و تقریبا 14 ساله بودم که برنده بهترین بازیگر جشنواره استانی شدم. در این جشنواره آقای کیانوش عیاری داور بود و به مادرم گفت:«سوگل استعداد خوبی برای بازیگری داره، اگر خواستید به تهران بیایید، به من خبر دهید. من در حال ساخت یک سریال به نام روزگار قریب هستم و می تونم در اون سریال به سوگل نقش کوچکی بدم .»

 

به این ترتیب من در 16 سالگی به تهران آمدم و در سریال «روزگار قریب» چند سکانس بازی کردم و بعد از آن هم بلافاصله در سریال «یوسف پیامبر«ع»» بازی داشتم. از همان جا استارت کارم در حوزه تصویر خورد و تا بحال در چند فیلم سینمایی، سریال های تلویزیونی و بیش از 50 تله فیلم حضور داشتم؛ تا این‌که برای بازی در سریال «کیمیا» دعوت شدم.

 

دنیای بازیگری با آن چه در ذهن داشتم، متفاوت بود

بازیگری با آن چه در خیالم و ذهنم داشتم خیلی فرق میکرد. من در شهرستان بزرگ شده بودم؛ البته جنوبی ها دارای قدمت هستند و شهری که من در ان زندگی می‌کردم یعنی اهواز به نسبت خیلی از شهرها دارای امکانات بیشتری است اما به هرحال اتفاقاتی که در پایتخت یک کشور می افتد مخصوصا در حوزه هنر با شهرستان ها کاملا متفاوت است؛ ضمن این‌که ما خیلی از امکانات را مثل جای تمرین یا اجرا نداشتیم و…

 

من تنها دختری بودم که در گروه تئاترمان حضور داشتم و چون علاقه مند به فعالیت در زمینه بازیگری بودم مادرم مسوولیت کل گروه تئاتر را قبول کرد؛ بخاطر این‌که دوست داشت من در محیطی امن پیشرفت کنم. مادرم 8 سال مرا هر روز ساعت 4 بعدازظهر برای تمرین میبرد و ساعت 8 شب به خانه باز می گرداند و هرگز از رفت و آمد در این مسیر خسته نشد.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

وقتی به تهران آمدم و خواستم بازیگری را ادامه دهم متوجه شدم آرزوی آدم ها این جا بزرگتر است. شاید بزرگ ترین آرزوی من وقتی در اهواز بودم این بود که به تهران بیایم و یک سریال با یک کارگردان خوب کار کنم اما وقتی در محیطی بازتر قرار می گیرید آرزوهای تان هم به همان نسبت بزرگ تر میشود . طبعا تطابق این دو دنیا برای من که در سن کمی بودم سخت بود و دنیای بازیگری به شکل حرفه ای اش با چیزی که در تصوراتم بود، فرق داشت.

 

ابتدای ورودم به تهران افسرده شدم

پنج، شش ماه اول ورودم به تهران بخاطر همین متفاوت بودن شرایط با چیزی که در ذهنم داشتم دچار افسردگی شده بودم و اصلا نمی توانستم با کسی ارتباط برقرار کنم. شاید تنها چیزی که باعث شد بتوانم در دنیای بازیگری دوام بیاورم این بود که فوق العاده آدم با انگیزه ای بودم.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

من یک دختر شهرستانی بودم که با هدف درس خواندن و پیشرفت در بازیگری به تهران آمده بودم و میدانستم برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنم و می‌خواستم حتما به هدفم برسم. بخاطر انگیزه ام توانستم سریع خودم را با شرایط تطبیق دهم و برای پیشرفت تلاش کنم.

 

دوست داشتم خودم را روی پرده بزرگ سینما ببینم

من بازیگری را از تئاتر شروع کردم اما آرزو داشتم همه ی ی مدیوم های بازیگری را تجربه کنم و یک روز خودم را روی پرده بزرگ سینما ببینم یا این‌که در یک سریال 30 قسمتی بازی کنم و هر شب مهمان خانه مردم باشم. خوشبختانه خانواده ام همیشه از من حمایت کردند و اگر حمایت ها و پشتیبانی های مادرم نبود شاید نمی توانستم به آرزویم برسم.

 

تصمیم به مهاجرت بزرگ ترین تصمیم زندگی ام بود

تنها15 سال داشتم که تصمیم گرفتم برای زندگی از اهواز به تهران بیایم. درواقع مهاجرت به تهران شاید بزرگ ترین تصمیم زندگی ام بود. سال های اول در خانه خواهرم زندگی کردم و بعد از قبول شدن در کنکور و شروع دوران دانشجویی مستقل شدم تا این‌که پس از فوت پدرم، مادرم هم به تهران آمد و حالا با هم زندگی می‌کنیم.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 | بازیگران سریال بچه مهندس 2 + خلاصه داستان

سال های اول ورودم به تهران با این‌که سن کمی داشتم اما همه ی ی مسوولیت و بار زندگی و تصمیم‌گیری هایم بر دوش خودم بود. خواهرم از رشته تحصیلی من که گرافیک بود و دنیای بازیگری چندان سررشته ای نداشت و نمی توانست مرا راهنمایی کند.

 

درواقع تا قبل از این‌که تنها و مستقل زندگی کنم هم با این شیوه از زندگی و سختی های ان آشنا بودم. اما خب، بالاخره زندگی مستقل بخاطر تنهایی سخت بود.

 

جدیدترین مطالب سایت