بیوگرافی شراره درشتی + سرطان سینه شراره درشتی

بیوگرافی شراره درشتی + سرطان سینه شراره درشتی

بیماری سرطان سینه شراره درشتی

شراره درشتی در تاریخ 21 اردیبهشت 1354 در تهران متولد شد . او همسر مرحوم رضا ژیان میباشد کـه با انتشار عکسی در اینستاگرام اش از ابتلای خود بـه بیماری سرطان سینه پرده برداشت اسـت . شراره درشتی اما با روحیه خوبی کـه دارد در حال مبارزه با این بیماریست…

 

ازدواج با رضا ژیان

خانم درشتی اوایل دهه 80 با رضا ژیان بازیگر شناخته شده ازدواج کرد ؛ ازدواج انها با فاصله سنی 25 ساله در ان زمان جنجالی شد، رضا ژیان قبل از خانوم درشتی یک‌بار نیز ازدواج کرده بودند کـه بـه طلاق منجر شده بود. مرحوم ژیان سال 1381 در سن 53 سالگی درگذشت.

بیوگرافی شراره درشتی + سرطان سینه شراره درشتی

بیوگرافی رضا ژیان

رضا ژیان متولد 1328 در تهران، بازیگر بود ؛ ژیان پس از تحصیلات دبیرستان در 20 سالگی بـه کارگاه نمایش وابسته بـه تلویزیون ملی پیوست و به‌صورت حرفه بازیگری را قبل از انقلاب شروع کرد.

 

پس از انقلاب بیشتر بر صفحه تلویزیون ظاهر شد کـه کارگردانی مجموعه تلویزیونی مثل‌آباد و بازیگری در ان و بازی در مجموعه‌ هاي‌ محله برو بیا و محله بهداشت نام وی را بپش از پیش مطرح کرد.

 

رضا ژیان در 53 سالگی به دلیل بیماری در بیمارستان شهریار درگذشت.

 

بیوگرافی شراره درشتی + سرطان سینه شراره درشتی

از بازیگری تا سوئیس

بازیگر شراره درشتی متولد 21 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر اسـت کـه سال ها پیش با تئاتر وارد این عرصه شد و ازدواج اش با رضا ژیان وی را بـه شهرت رساند؛ ایشان حالا چندسالیست در زوریخ پایتخت سوئیس زندگی میکند.

 

مبارزه با سرطان سینه

طبق انچه خود می‌گوید این توده سرطانی سه ماه پیش با عمل جراحی از پستان اش خارج شده و حالا روند شیمی درمانی را ادامه می‌دهد .

 

بیوگرافی شراره درشتی + سرطان سینه شراره درشتی

من از سرطان قوی ترم

به عنوان یک انسان هنرمند تصمیم گرفتم اگر بتوانم کوچک‌ترین تاثیر مثبتی برای بیماران همدرد خودم داشته باشم در جایگاه یک زن بدون ترس از هیچ قضاوت و خجالت و شرمی از تغییرات ظاهری ام در طول روند درمان و برخوردم با این بیماری رابا شـما بـه اشتراک بگذارم.

 

حمایت سوسن پرور

خانم سوسن پرور نیز با تراشیدن مو هاي خود نوشت :

من هم موهام رو با صفر تراشیدم برای همراهی با شراره درشتی عزیزم و همه ی کسانی کـه درگیر بیماری سرطان هستند ؛ بدون مو هم میشه زندگی کرد اما بدون امید بـه بهبودی نه…

 

خانم درشتی خرداد 1398 با انتشار عکسی از خود در بیمارستان شهر زوریخ کشور سوئیس نوشت : من از سرطان قویتر هستم / عشق بورزیم تا همیشه …

 

این پیام اینستاگرامی وی با انبوهی از نظرات مثبت از طرف مردم و هنرمندان همکارش روبه‌رو شد کـه آرزو سلامتی برای وی داشتند.

بیوگرافی شراره درشتی + سرطان سینه شراره درشتی

از تئاتر تا تلویزیون

درسال 1374 شروه بـه بازی در نمایش هاي‌ مختلفی کرد، ابتدا در تئاتر سپس با تله فیلم وارد تلویزیون شد ودر سال 82 – 83 تجربه دو فیلم سینمایی را نیز بدست آورد.

 

شراره جان تو از سرطان قوی‌تری

جدیدترین مطالب سایت