معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

شخصیت های منفی در سریال و فیلم های دنیا

در سینمای هالیوود همیشه نقش های منفی زیادی دیده میشود و شخصیت های همیشه این نقش ها را بازی می کنند در ادامه شما میتوانید با معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان سایت تالاب را دنبال کنید.

 

بسیاری از شخصیت های منفی و خبیث را در فیلم های سینمایی مشاهده کرده ایم اما برخی از آن ها هستند که واقعا در خبیث بودن نقشی ماندگار بازی کرده اند. ابر قهرمانان نیک سرشت را فراموش کنید و به یاد اعمال شریرانه ابر خبیث و بدجنس های برتر فیلم های تخیلی قصه های مصور بیفتید که اگر آن ها نبودند قهرمانان داستان گل نمی کردند!به گزارش تالاب به نقل از بانی فیلم، این ۱۰ خبیث در میان کمیک بوک ها سرآمد بقیه اند:

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

1- ژوکر ( The Joker )
موجود خوب؟ یا موجود شریر؟ «ژوکر» با آن قیافه دلقک وارش می تواند هم بخنداند و هم عصبی کند. این ابر خبیث اولین بار به وسیله جک نیکلسون در فیلم «بتمن» (۱۹۸۹) معرفی شد لیکن بهترین آن را بازیگر استرالیایی هیث لجر به سال ۲۰۰۸ برای فیلمساز کریستفر نولان در «شوالیه تاریکی» بازی کرد.

 

او در سن ۲۸ سالگی به دلیل استعمال بیش از حد موادمخدر درگذشت ولی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل سال به هیث لجر تعلق گرفت.

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

2- مگنتو (Magneto )
هر موجود خبیثی ادعا می کند که قهرمان است اما این بدطینت بهتر از هرکس دیگر می تواند در برابر خشونت دفاع کند. «مگنتو» بدجنس سری «ایکس من» (مردان مجهول) در حقیقت یک هیولاست زیرا دنیای اطراف او را به این هیبت درآورده است. چندین بازیگر این خبیث را ترسیم ساختند:

 

برت موریس (در فیلم «ایکس من»)، ایان مک کلن (در فیلم «ایکس من: روزهای گذشته آینده») و مایکل فاسبندر (در فیلم «ایکس من: آپوکالیپس»).نقش های منفی موثر در سینمای جهان

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

3- کینگپین ( Kingpin )
قبل از آن که به عنوان مرد بدسرشت «بی باک» (دیردویل) شناخته شود از طریق قصه مصور «دیک تریسی» معرفی شد. این ابر خبیث در دهه ۱۹۳۰ به شهرت رسید. وارن بیتی در فیلم «دیک تریسی» (۱۹۹۰) نقش «کینگپین» را به عهده آل پاچینو سپرد منتها با اسم «پسر گندهه». فرانک میلر این بدطینت را تغییر شکل داد و به صورت یک موجود رذل و شریر نیویورکی در آثار جنایی مصور در آورد. نقش های منفی موثر در سینمای جهان

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

4 – دکتر دووم (Doctor Doom )
اسم اصلی اش بود ویکتورفون دووم که به وسیله کمیک های مارول با نقش یک دشمن سرسخت در «چهار شگفت انگیز» مشهور شد. در اصل یک دانشمند دیوانه بود و در قصه های مصور با «اسپایدرمن» ستیز می کرد. دکتر دووم در فیلم «چهار شگفت انگیز» (۲۰۰۷) توسط جولین مک ماهون بر پرده آمد.

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

5- زن گربه ای (Cat Woman )
این زن خبیث با نقاب گربه و شلاق از دهه ۱۹۶۰ وارد کمیک بوک ها شد. بیشترین ستارگان نقش «زن گربه ای» را در سینما و تلویزیون بازی کرده اند. از جمله مشهورترین آن ها باید آن هاتاوی، اریتا کیت، هلی بری، جولی نیومار و میشل فایفر. در مجموعه تلویزیونی «گاتام» (۲۰۱۴) کارمن بیکوندوا این نقش را به عهده داشت.

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

6- لاکی ( Loki )
او از طریق تناسخ به صورت برادر نابکار «ثور» در آمد و تام هیدلستون به این شخصیت خبیث جان بخشید و در فیلم «ثور» (۲۰۱۱) قلبش زخمی شد و روح اش در فیلم «انتقامجویان» (۲۰۱۲) ظاهر گشت.

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

7- آزیماندیاس ( Ozymandias )
مرد بدطنیت «آدریان ویدت»- ملقب به «آزیماندیاس»- از طریق «مردان نگهبان» وحشت و هراس در دنیا به راه انداخت. این شخصیت به وسیله الن مور و دیو گیبسون خلق شد و متیو ویلیام گود آن را بازی کرد.

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

8 – ونوم (Venom )
ضد قهرمانی بود که در سال ۱۹۸۸ توسط نویسنده دیوید میشلینی و نقاش ها تاد مک فارلین و مایک زک به وجود آمد و در فیلم «اسپایدرمن ۳» (۲۰۰۷) تافر گریس به قالب «ونوم» درآمد و از او موجودی به شدت شریر بر پرده آورد.

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

9- گالاکتوس ( Galactus )
او را قدرتمندترین خبیث کمیک بوک ها می دانند. نام اصلی اش «گالان» است و موجود عجیب سیاره ای که خودش را ارباب دنیا می پندارد. از این که همه دنیاها را نابود می سازد ابایی ندارد و اهمیتی نمی دهد انسان های بی شماری کشته شوند. گالاکتوس از طریق کمیک بوک «چهار شگفت انگیز» معرفی و شناخته شد.

 

معرفی نقش های منفی موثر در سینمای جهان

10 – فنیکس سیاه (Dark Phoenix )
«جین الین گری سامرز» زن خبیث قصه های مصور «مارول» با سری «ایکس من» (مردن مجهول) به شهرت رسید. با لقب «فنیکس سیاه» به کمک ستارگانی چون هیلی رام (در «ایکس من: آخرین مقاومت») و فامکه جنسن (در «والورین») و سوفی ترنر (در «ایکس من: آپوکالیپس») به تصویر درآمد.

 

منبع : wikipedia.org

جدیدترین مطالب سایت