معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

فیلم های سینمایی با بهترین پایان فیلم

پایان جالب یک فیلم از نظر بیننده بسیار مهم هست زیراکه فیلمی را بیش از 1 ساعت دنبال کرده‌اید و می‌خواهد اخر فیلم درست تمام شود . در سایت تالاب برترین فیلم ها یا پایانی خوش رابه شما معرفی خواهیم نمود.

 

پایان فیلم , بعضی از پایان های فیلمهای سینمایی در جهان هستند که واقعا زیبا و جالب می باشند و بینندگان را در جای خود میخکوب میکنند. پایان‌بندی فیلم‌های سینمایی مقدور هست با مخاطب کاری کنند که تبسم رضایت بر چهره‌اش بنشیند و یا صندلی رابه سوی نمایشگر پرتاب کند.

 

به گزارش تالاب همه‌ی فیلم‌سازان در طول تاریخ سینما در تلاش بوده‌اند تا پایان رضایت بخشی برای مخاطب رقم بزنند, و گاه این پایان‌بندی فیلم‌ها برای همه ی وقت در ذهن مخاطب ماندگار می‌شوند.

 

چه پایان فیلم‌ها شما را خوشحال کنند, چه غمگین, و یا با یک خط دیالوگ یا یک صحنه‌ی فوق‌ العاده حکایت را جمع کنند, این قابلیت را دارند که احساس شما را نسبت به داستانی که همین اکنون تماشا کرده‌اید تغییر دهند.

 

در ادامه 10 پایان‌بندی منتخب فیلم‌های سینمایی تاریخ رابا هم مرور می کنیم.

 

فیلم‌هایی که دراین فهرست هستند از میان فهرست 30 پایان‌بندی منتخب سایت‌های مختلف انتخاب شده‌اند. اگر بنظر تحریریه‌ی گیم‌نیوز اطمینان کنید می‌شود گفت این ها برترین پایان‌بندی‌های تاریخ سینما هستند. اگر فیلم‌های این فهرست را ندیده‌اید, باید با احتیاط این مطلب را بخوانید چون پر واضح هست

 

که متن این مطلب حکایت فیلم‌ها را لو می‌دهد. اگر پایان فیلم‌هایی که به اتمام‌بندی خود سرشناس هستند هم لو برود, تقریبا از ارزش سرنگون میشود. سایت تالاب بنابر این ابتدا نگاهی به فهرست فیلم‌ها بیاندازید و هر کدام را ندیده‌اید تماشا کنید و بعد به خواندن مطلب بپردازید.

 

10 – حس ششم «1999»

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

چه بخواهیم چه نخواهیم, فیلم آقای “اِم. نایت. شیامالان” به پادشاه پایان‌بندی غافل‌گیر کننده تبدیل شده هست. در پایان این فیلم معلوم میشود که “مالکولم کرو”, «بروس ویلیس» یکی از افراد مرده‌ای هست که “کول” می بیند. یک رونمایی شاهکار از اصلی‌ترین عنصر حکایت فیلم در پایان.

 

9 – راکی 2 «1976»

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

سایت تالاب , اولین قسمت از فیلم “راکی” با رویارویی بی‌همانند راکی «سیلوستر استالون» و آپولو کرید «کارل وترس» آغاز میشود و آن دیالوگ یک کلمه‌ای سرشناس “آدریان!” در پایان, این فیلم را برای همه وقت} ماندگار. اما پایان‌بندی قسمت دوم, حرف اول را میزند. در پایان این فیلم, مبارزه‌ی راکی و کرید تکرار میشود

 

ودر لحظات پایان مسابقه, در حالی که هردو مبارز روی زمین افتاده‌اند و تلاش میکنند که تا گذشته از رسیدن داور به عدد 10 شمردن خود, از جا بلند شوند و موفق از رینگ بوکس بیرون بیایند, فیلم به لحظات اوج خود می‌رسد. این صحنه بسیار تنش‌زا و دلهره آور هست, صرف نظر از اینکه چند بار و چه میزان آنرا دیده باشید هم.

 

8 – خون بپا خواهد شد «2007»

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

در فیلمی سراسر آکنده از بازی‌های ذهن, احتمالا پایان‌بندی شاهکار “پل توماس اندرسون” به‌یادماندنی‌ترین بخش آن باشد. “الی ساندی” «پال دانو» به امید فروش زمین‌هایش برای استخراج نفت نزد “دنیل” «دنیل دی-لوییس» می رود. آن‌ها بطور ضمنی به توافق می‌رسند,

 

اما فقط به شرطی که الی, که یک کشیش هست از باورها خود دست بردارد و خدا رو انکار کند. الی موافقت میکند, اما بعد ازآن, دنیل به او می گوید که زمین‌های او هییچ ارزشی ندارند چرا که نفت پیش از این ازآن استخراج شده هست! همین موضوع به یک درگیری منتهی می‌شود که در انتها به قتل ساندی از طریق دنیل پلین‌ویو می‌انجامد. جایی که در پایان دنیل فریاد میزند; “کار من به اتمام رسید”.

 

7 – روانی «1960»

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

بعد از صحنه‌ی رونمایی از حقایق “نورمن بیتس” در لباس مادرش و نمایان شدن راز قتل‌هایی مهمانسرای بیتس, کارگردان فیلم, آلفرد هیچکاک, نورمن را در سلول خود نشان میدهد, در حالی‌که صدای مادر او شنیده میشود که در گفتار, قتل‌های مهمانسرا را محکوم میکند. اگر دقیقتر نگاه کنید, اسکلت جمجمه‌ی مادر را در حالی‌که تصویر بر روی چهره‌ی نورمن دیزالو میشود می بینید و این در حالی هست که فیلم در همین حین صحنه‌ی بیرون کشیده شدن اتومبیل “ماریون” از داخل مرداب را نشان میدهد.

 

6 – رستگاری در شاوشنک «1994»

بعد از اینکه “اندی” «تیم رابینز» به عنوان اولین فرد تاریخ موفق میشود از شاوشنک فرار کند, برای دوستش “ردینگ” «مورگان فریمن» پیغام می‌فرستد که چطور او را بعد از آزادی پیدا کند. همین موضوع به یک گردهم‌آیی هیجان‌انگیز در پایان فیلم می‌انجامد.

 

5– پدرخوانده «1972»

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

احتمالاً حماسی‌ترین صحنه‌ی سینما همان جایی هست که در پایان فیلم, همه‌ی خویشاوندان و آشنایان پیش “مایکل کورلئونه” می‌آیند و از در حالی‌که در به روی همسرش بسته میشود, او را “دون کورلئونه” خطاب می‌کنند. پایان فیلم پدرخوانده با هنرنمایی آل پاچینو و دایان کیتون, بی تردید از مهم‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما هست و نه تنها پایان فوق‌العاده‌ای بر شاهکار آقای “کاپولا” هست که به خودی خود یک شاهکار بصری قلمداد میشود.

 

4 – فارغ‌التحصیل «1967»

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

“بن براداک” «داستین هافمن» موفق می‌شود عروسی “الین رابینسون” «کترین رز» رابه هم بزند و با او فرار کند. فیلم در پایان این دو را نشان میدهد که در صندلی عقب یک اتوبوس «همان اتوبوسی که به کمک آن از مراسم می گریزند» نشسته‌اند و به کاری که همین همین حالا کرده‌اند فکر میکنند!

 

3 – محله چینی‌ها «1974»

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

وقتی “جیک گیتس” «جک نیکلسون» متوجه راز ماجرای عجیب عشق‌بازی “نواه کراس” «جان هیوستن» و “اِوِلین مالری” «فی داناوان» می‌شود, دیگر کار از کار گذشته هست. پلیس‌ها منطقه را محاصره کرده‌اند و همه چیز در خیابان محله‌ی چینی های لس‌آنجلس در تب و تاب بالایی هست. اولین کشته شده, نواه هم “کاترین” «دختر و خواهر اولین» را ترک میکند. جیک در این جا هست که دیالوگ شاهکار فیلم را می‌شنود; “فراموشش کن جیک, این‌جا محله چینی‌ها هست!”

 

2 – هفت «1995»

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

ماجرای عجیب فیلم “هفت” آقای “دیوید فینچر” درست در جایی که هیچکس فکر نمی‌کند ازآن هم عجیب‌تر میشود. وقتی که بعد از دربدری‌های فراوان, سرانجام “جان دو” «کوین اسپیسی» از طریق “میلز” «برد پیت» و “سامرست” «مورگان فریمن» توقیف شده هست, همه به یک زمین بایر میروند تا یک جعبه‌ی مرموز را پیدا کنند. آن‌چه درون جعبه هست برملا میشود و گناه کبیره‌ی پایان را می‌سازد; خشم.

 

1 – مظنونین مادام العمر «1995»

معرفی بهترین پایان فیلم های سینمایی جهان

به گزارش تالاب یکی از غافل‌گیرکننده‌ترین پایان‌بندی‌های تاریخ سینما را این فیلم دارد. جایی که تماشاگر در چند دقیقه‌ی پایانی فیلم می‌فهمد که “وربال کینت” «کوین اسپیسی» همان جنایت‌کار افسانه‌ای سرشناس “کایزر شوزه” هست, پیچشی هست که مقدور هست هرگز در سینما تکرار نشود.

 

بی تردید پایان‌بندی‌های فوق‌العاده و زیبا در تاریخ سینما بسیار عمده هستند و انتخاب تنها 10 مورد ازآن‌ها کار بسیار دشواری هست. در تهیه‌ی این فهرست کوشش کرده‌ایم تا تنوع انواع پایان‌بندی‌ها حفظ شود و برترین‌ها را در هر زمینه انتخاب و معرفی کنیم.

 

اگر شما هم پایان فیلم‌های خاطره‌انگیز را در ذهن دارید, ما را در دیدگاه‌ها در جریان بگذارید.

 

جدیدترین مطالب سایت