زمان پخش سریال بانوی عمارت از شبکه 3 | درباره سریال بانوی عمارت

زمان پخش سریال بانوی عمارت از شبکه 3 | درباره سریال بانوی عمارت

زمان پخش سریال بانوی عمارت از شبکه 3

این سریال در 36 قسمت از امشب در شبکه 3 سیما در ساعت 20:45 پخش خواهد شد. این سریال که روایتی از گذاشته را دارد و سبک خاص خودرا دارد هر شب به مدت 45 دقیقه پخش خواهد شد.

 

سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد از فردا «ششم آذر ماه» پخش میشود. به گزارش تالاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «بانوی عمارت» به تهیه‌کنندگی مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد در ۳۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌اي در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه شده است.

 

سریال «بانوی عمارت» ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می کند ودر لایه‌هاي‌ زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی ان زمان می پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در ان تصویربرداری شده است.

 

بازیگران سریال بانوی عمارت

پانته‌آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

زمان پخش سریال بانوی عمارت از شبکه 3 | درباره سریال بانوی عمارت

عکس های بازیگران سریال بانوی عمارت

 

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: ژاله زکی زاده، طراح گریم: مجید اسکندری، خواننده:محسن چاوشی ،مدیر تولید: آرش خیری، رضا نجفی ؛ صدابردار: محمد شیوندی، تدوین: حسین غضنفری، رضا کردبچه، موسیقی: فردین خلعتبری، صداگذاری و میکس: آرش اسحاقی، گیسو آزاد روش، عکاس: علی حمید نژاد و امور رسانه اي: بهناز شیربانی.

 

این مجموعه تلویزیونی از 6 آذر ماه، هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و بازپخش ان یک بامداد ؛ ۹:۳۰ دقیقه صبح و ۱۴ بعد از ظهر روزبعد خواهد بود.

 

پایان تصویربرداری سریال «بانوی عمارت»

تصویربرداری سریال «بانوی عمارت» به پایان رسید و هم زمان ۶۰ درصد از تدوین این مجموعه نیز انجام شده است.

 

به گزارش تالاب به نقل از سیمافیلم، سریال بانوی عمارت ساخته عزیزالله حمیدنژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی پس از پایان تصویربرداری در حال سپری کردن مرحله مونتاژ است تا پاییز ماه در کنداکتور پخش شبکه سه سیما قرار گیرد.

 

عزیزالله حمیدنژاد در دومین تجربه سریال سازی خود اینبار داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت خواهد کرد که در لایه‌هاي‌ زیرین هم به شرایط اجتماعی و سیاسی ان زمان میپردازد.

 

تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در ان تصویربرداری شده. این سریال که به قلم احسان جوانمرد نوشته شده است، داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند.

 

پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مؤمن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحرالعلومی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

زمان پخش سریال بانوی عمارت از شبکه 3 | درباره سریال بانوی عمارت

خواننده سریال بانوی عمارت

 

محسن چاوشی خواننده «بانوی عمارت»

با پایان تصویربرداری مجموعه «بانوی عمارت»؛ محسن چاوشی بعنوان خواننده تیتراژژ با این سریال همکاری خواهد کرد.

 

به گزارش تالاب به نقل از روابط عمومی سریال «بانوی عمارت»؛ این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی عزیزالله حمیدن‍ژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی، عاشقانه‌اي را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت میکند. همچنین پخش این مجموعه تلویزیونی از اواسط آذر ماه آغاز خواهد شد.

 

پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزاآقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی، سعید بحرالعلومی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 


حتما بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال بانوی عمارت | خلاصه داستان سریال بانوی عمارت


 

زمان پخش سریال بانوی عمارت از شبکه 3 | درباره سریال بانوی عمارت

بیوگرافی بازیگران سریال بانوی عمارت

 

درباره سریال بانوی عمارت

تهیه‌کننده «بانوی عمارت» درباره‌ محتوای این سریال در حال تولید، معتقد است: در مجموعه «بانوی عمارت» قبل از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم، کارکرد دراماتیک داریم اما از رویداد های تاریخی برای پیش بردن قصه استفاده دراماتیک و نمایشی کردیم.

 

مجید مولایی ـ تهیه‌کننده سریال «بانوی عمارت» ـ در مصاحبه با تالاب از اضافه شدن آرش مجیدی بعنوان بازیگر جدید به این مجموعه خبر داد.

 

او به وضعیت ساخت این سریال که به دوران قدیم و زمان ناصرالدین شاه برمی‌گردد و دشواری‌هاي‌ ان اشاره کرد ودر توضیحاتی درباره‌ رده‌بندی این سریال و بودجه‌اي که به ان اختصاص پیدا کرده است ودر نهایت خروجی که خواهد داشت، اظهار کرد:‌ از نظر بودجه‌بندی سریال «بانوی عمارت» در سطح سریال‌هاي‌ معمولی تلویزیون است. تقریباً برآورد ما کمی از سریال‌هاي‌ خانوادگی و معاصر بیشتر است. ان هم بدلیل حجم بالای طراحی لباس‌ها و همچنین شرایط اجراست.

 

او مطرح کرد: ما بنا داشتیم پنج سال پیش سریال «بانوی عمارت» را بسازیم. اما شرایطش پیش نیامد. سپس طرح «بانوی عمارت» به چندین شورا رفت و اصلاحیه خورد و پس از ان هم درگیر کارهای دیگری شدم و اکنون ان را می‌سازم. از همان ابتدا نیز قرار بود این سریال رابا بودجه کم بسازیم.

 

این سریال تناسبی با سریال‌هاي‌ الف ویژه ندارد اما تمام پتانسیل‌مان را گذاشته‌ایم که یک کار کیفی بسازیم و احتمالا این اتفاق خواهد افتاد و «بانوی عمارت» جزو سریال‌هاي‌ قابل قبول خواهد بود. اما با توجه به شرایط بودجه تلویزیون با حداقل بودجه ان را می‌سازیم و این باعث تعجب مدیران سازمان خواهد بود.

 

زمان پخش سریال بانوی عمارت از شبکه 3 | درباره سریال بانوی عمارت

تصاویر بازیگران سریال بانوی عمارت

 

مولایی درباره قصه «بانوی عمارت» با بیان این که سریال تاریخ را روایت نمیکند و ملودرامی عاشقانه است،‌ گفت:

سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده ان است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در ان نمایان است.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت‌هاي‌ «بانوی عمارت» ما به ازای بیرونی از شخصیت‌هاي‌ تاریخی دارند، اظهار کرد:

 

عده اي از شخصیت‌هاي‌ تاریخی دراین سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌اي که طراحی کردیم به گونه‌اي است که بعنوان مثال یکی از شخصیت‌هاي‌ ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا این که ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما اینگونه که ان را در درام خودمان استفاده میکنیم چرا که قبل از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویداد های تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیش بردن قصه داشته باشیم.

 

زمان پخش سریال بانوی عمارت از شبکه 3 | درباره سریال بانوی عمارت

سریال جدید بانوی عمارت

 

مولایی سپس با اشاره به شخصیت‌هاي‌ «بانوی عمارت» یادآور شد:

میرزا رضای کرمانی کاراکتری است که در «بانوی عمارت» نقش دارد اما بطور کلی قصد ما تاریخ‌نگاری نیست. این قصه تخیلی و ساخته و پرداخته ذهن نویسنده است.

 

وی درباره لوکیشن‌هایي که در شهر کاشان برای این مجموعه استفاده شده است، نیز توضیح داد: جدی‌ترین لوکیشن ما در کاشان مربوط به خانه کاراکتر اصلی سریال است که به خانه طباطبایی‌ها اختصاص دارد و ۴۰ درصد از تصویربرداری دراین خانه انجام می شود و هزینه‌هاي‌ بازدیدکنندگان این موزه را پرداخت کرده‌ایم.

 

این تهیه‌کننده در پایان درباره روند ساخت «بانوی عمارت» گفت:

اوایل ماه اسفند ضبط صحنه‌هاي‌ مربوط به شهر کاشان به اتمام میرسد و پس از ان در تهران، شهرک غزالی و همچنین شهر قزوین ادامه خواهد داشت. اواخر خرداد سال 1397 نیز تصویربرداری سریال به اتمام خواهد رسید و این سریال در ۴۰ قسمت برای شبکه سه سیما تولید خواهد شد.

 

از دیگر مطالب جذاب در مورد بازیگران سریال بانوی عمارت و همچنین بیوگرافی بازیگران سریال بانوی عمارت و تصاویر آنها در پایین دیدن نمایید.

جدیدترین مطالب سایت