حضور دنیل کریگ در سری جیمز باند بعدی (عکس)

حضور دنیل کریگ در سری جیمز باند بعدی (عکس)

دنیل کریگ در سری جیمز باند جدید

 

سری فیلم‌هاي جیمز باند هنوز عنوانی ندارد و در مرحله پیش ساخت هست. زمان پخش فیلم نوامبر سال ۲۰۱۹ تعیین شده هست.دنیل کریگ در برنامه استیون کولبرت حاضر شد و تایید کرد که بار دیگر در نقش جیمز باند به پرده سینما باز خواهد گشت..

 

به گزارش تالاب: دنیل کریگ که پیش از این چهار بار در نقش مامور «۰۰۷» بر پرده سینما ظاهر شده هست، به گمانه‌زنی‌ها درمورد جیمز باند بعدی پایان داد.

 

او سه‌شنبه به برنامه استیون کولبرت رفت و در گفت‌وگو با مجری معروف برنامه‌هاي گفت‌وگو محور خبر حضورش در نقش جیمز باند را تایید کرد. پیش از این نشریاتی مثل نیویورک تایمز و گاردین از حضور او در این نقش خبر داده بودند.

 

کریگ در گفت‌وگو با کولبرت اعلام کرد که برای آخرین بار در این نقش ظاهر خواهد شد. او در این باره گفت: «دوست دارم در بحبوحه از نقش بیرون روم و بیش از این نمیتوانم صبر کنم.»

 

دیدنی هست که او پیش از حضور در برنامه کولبرت به رادیو بوستون گفته بود: «دوست ندارم خیالات شما را خراب کنم اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده هست. اخبار زیادی درمورد حضور من در نقش جیمز باند شنیده می شود اما هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده هست. من برای بالا بردن رقم قرارداد نیست که در پذیرفتن نقش تعلل میکنم، بلکه دلایل کاملا شخصی برای اینکار دارم.»

 

او در توضیح گفت و گو‌اش با رادیو بوستون به کولبرت گفت: «از همۀ افرادی که امروز در این باره با آن‌ها گفت‌وگو کردم عذرخواهی میکنم. میخواستم برای اولین بار این خبر را به تو بدهم.»

 

«کازینو رویال» در سال ۲۰۰۶، اولین بار کریگ را در قامت جیمز باند به جهانیان معرفی کرد. از آن پس او در فیلم‌هاي «ذره‌اي آرامش»، «اسکای فال» و «اسپکتر» در نقش جیمز باند ظاهر شد.

 

او پس از بازی در فیلم «اسپکتر» اعلام کرد که دیگر در این نقش بازی نخواهد کرد و ترجیح میدهد به جای اینکار با شیشه رگش را بزند. کریگ در توضیح اظهارنظر غوغایی‌اش درمورد کناره‌گیری از این نقش گفت: «دلیلی برای عذرخواهی درمورد آن نمی بینم. آن زمان تازه چند روز از پایان فیلم برداری «اسپکتر»‌ قبل بود و فردی از من پرسید که دوباره نقش را بازی می کني که قطعا جواب من نه بود. گرچه به شکلی احمقانه پاسخ دادم.»

 

قسمت بعدی سری فیلم‌هاي جیمز باند هنوز عنوانی ندارد و در مرحله پیش ساخت هست. زمان پخش فیلم نوامبر سال ۲۰۱۹ تعیین شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت