تبلیغ در بهترین سایت ایرانی

تبلیغ در بهترین سایت ایرانی

روش هاي تبليغ در اينترنت

 

يک پرتال موفق در اينترنت، پرتالي است که بتواند در راستاي ماموريت ها و چشم اندازهاي سازماني تعريف شده، ظرفيت ها و قابليت هاي خود را در عرصه هاي گوناگون در اختيار طيف هاي گسترده اي از مخاطبان قرار دهد و تلاش کند تا مخاطب زا باشد و کاربران مختلفي را به سمت خود جذب کند.

 

تبليغات در اينترنت بر خلاف رسانه هاي سنتي، روش هاي گوناگون و خلاقانه اي دارد که در ادامه به شماري از آن ها اشاره مي کنيم.
 

تبلیغ در بهترین سایت ایرانی

بهترین سایت برای تبلیغات

 

1-    تبليغات کلمه اي

یکی از خلاقانه ترین روش های تبلیغاتی می باشد که در سالیان اخیر مورد توجه و استفاده میلیون ها در وب قرار گرفته است. مبدا آن را باید گوگل و امید کردستانی دانست.

 

يکي از جديد ترين شيوه هاي تبليغات در اينترنت است که صاحبان پرتال ها، بر اساس کليد واژه هاي مورد نظر خود که معمولا در راستاي فعاليت ها و زمينه اصلي وبگاه آن ها مي باشد، به معرفي لينک خود اقدام مي کنند.

 

تبليغات کلمه اي از شيوه هاي خلاقانه گوگل و اميد کردستاني، در معرفي سايت ها بر اساس نوشته و نه تصوير و انيميشن، آغاز شد و همچنان پر مخاطب مي باشد.

 

 تبليغات کلمه اي در موتورهاي جست وجو، معمولا طرفدار زيادي دارد و بر همين اساس، امروزه غول جست وجوي اينترنت (گوگل)، تلاش هاي زيادي دارد تا کليد واژه هاي معروف و مشهوري که به زبان هاي مختلف توسط کاربران اين سايت، جست وجو مي شوند را به آگهي دهندگان بفروشد و البته درآمد کلاني نيز از اين بابت کسب کرده است.

 

 مثلا اگر شما به دنبال آژانس هايي براي رزرو هتل و اماکن اقامتي در فلان کشور دنيا هستيد، صاحبان پرتال هايي که نمي توانند رتبه هاي نخست جست وجو در گوگل را بر اساس کليد واژه هاي خاص مربوط به کسب و کار خود، (در اين حالت : هتل، رزرو هتل، تور لحظه آخر و… ) کسب کنند، به صورت کلمه اي در گوگل تبليغ مي کنند.

 

 

به ازاي شارژي که پرداخت کرده باشند، امکان معرفي و حضور به صورت تبليغات کلمه اي در کنار فهرست نتايج عرضه شده به کاربر را خواهند داشت.

 

 اکنون کاربران مي توانند در کنار فهرست نتايج عرضه شده در گوگل، فهرست آگهي هاي مرتبط را نيز مشاهده کنند. البته تبليغات کلمه اي شيوه هاي مختلفي از جمله تبليغ بر اساس تعداد نمايش و تبليغ بر اساس تعداد کليلک دارد که در پرتال ها،متفاوت است.

 

 

تبليغات کلمه اي به واسطه آن که مخاطبان، با متن و مفاهيم محتوايي سر و کار دارند، بعضا از تبليغات انيميشني که هم نرم افزار خاص خود را براي بارگذاري در کليه سيستم هاي کامپيوتري نياز دارد و هم نياز به درک و حوصله مخاطبان دارد، بعضا اثربخش تر است.

 

تبلیغ در بهترین سایت ایرانی

کم ترین هزینه تبلیغات در اینترنت

2-تبليغات بنري

از متداول ترين شيوه هاي تبليغات در اينترنت است که از سال 1996 ميلادي تا کنون، ادامه داشت و مخاطبان زيادي دارد. در همین پرتال برترین ها ، تبلیغات بنری رواج دارد. شايد اگثر مخاطبان اينترنت، تبليغات در سرزمين ديجيتال را بر اساس تبليغات بنري بشناسند و بدانند. اين تبليغات چه به صورت گيف انيميشن3 و چه به صورت چند رسانه اي4 ، در فريم هاي مختلف، اطلاعات گوناگون را به کاربران ارائه مي کند.

 

کاربران بر اساس لينکي که بر روي اين تبليغات قرار گرفته است، به پرتال تبليغ شده متصل مي شوند. نکته اي که بايد در مورد تبليغات بنري دانست، لزوم طراحي هدفمند و مطلوب تبليغات است.

 

متاسفانه اکنون با توسعه پرتال ها و حجم بالاي تبليغات در فضاي مجازي توسط اشخاص حقيقي و حقوقي، تبليغات بنري زيادي در وب مشاهده مي شود که بعضا خستگي و عدم توجه کاربران را به دنبال دارد. اين عدم توجه و عدم کليک پذيري تبليغات بنري را بايد در موارد زير تا حدودي خلاصه کرد:

 

1-    نوع طراحي گرافيکي با رنگ های زننده.

2-    عدم تناسب رنگ بندي در تبليغات بنري با موضوع و کارکرد سايت تبليغ کننده.

3-    شلوغ بودن محتوا و گرافيک ارائه شده در تبليغات.

4-    عدم توجه به طيف مخاطبان پرتال.

5-    استفاده از فريم هاي متعدد براي نمايش اطلاعات.

6-    تحميل محتواي آگهي به بيننده سايت.

7-    استفاده از تيترها و عناوين چرخشي با سرعت بالا.

8-    بارگذاري نامناسب در مرورگر ها و سيستم عامل هاي مختلف کاربران.

9-    باز شدن لينک اگهي در صفحه اي که کاربر در حال مشاهده مطالب سايت تبليغ کننده است.

10-    عدم خلاقيت در طراحي زيبا و شيک.

11-    عدم توجه به ارزش ساده سازي و رنگ بندي هاي متنوع.

12-    عدم تغيير ساختار و گرافيک و محتواي آگهي در يک بازه زماني خاص.

 

 

جهت مشاوره و سفارش اگهی تبلیغاتی در سایت تالاب اینجا کلیک نمایید.

 

talabganji@gmail.com

09908030057

 

جدیدترین مطالب سایت