رپورتاژ آگهی – رپورتاژ تبلیغاتی

رپورتاژ آگهی – رپورتاژ تبلیغاتی

رپورتاژ آگهی – رپورتاژ تبلیغاتی

 

سفارش رپورتاژ آگهی در سایت های پر بازدید و حرفه ای ….

 

منظور از  رپورتاژ آگهی یا همان تبلیغ رپورتاژ (Advertorial) این است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک بعنوان یک مطلب در سایتی منتشر شود و این مطالب علی‌رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند

 

اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند. این مطالب معمولا از سوی وب‌سایت نمایش‏‌دهنده از طریق عناوین یا علامت‌های خاص از سایر مطالب جدا شده تا به ‌اعتماد مخاطبان لطمه‌ای وارد نشود.

 

این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است. معمولا در رپورتاژ آگهی یک روال داستانی دنبال می شود و در نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است.

 

این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود. تبلیغات مرسومی مثل اینکه خیلی زندگی بدی داشتم تا اینکه با این محصول آشنا شدم و الان خیلی راضی هستم،

 

کاملا دروغین به نظر می رسد، بنابرین مخاطب از زاویه ای وارد ماجرا می شود که نمیداند این مطلب یک آگهی تبلیغاتی است و این تاثیر رپورتاژ آگهی را بالا می برد.

 

همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از بک لینک هاست که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود.

 

رپورتاژ آگهی - رپورتاژ تبلیغاتی

 

سفارش نوشتن رپورتاژ آگهی

 

اگر قصد انجام رپورتاژ آگهی دارید کافی است طراحی سایت خود را انجام دهید تا مخاطبان به آنجا هدایت شده و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند. نوشتن و نمایش رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید مختلف توسط کارشناسان تی مدیا انجام می شود.

 

جهت سفارش تبلیغات و رپورتاژ آگهی می توانید اینجا کلیک نمایید.

 

تماس با ما از طریق ایمیل : talabganji@gmail.com

 

جدیدترین مطالب سایت