امکانات جدید گوگل برای کاربری آسان تر

امکانات جدید گوگل برای کاربری آسان تر

امکانات جدید گوگل 

گوگل به تازگی برای دسترسی به فضای اینترنت کار جدیدی را انجام داده و به کل ورژن جدیدی را رونمایی کرده هست .

 

بعنوان نوک قله کوه اطلاعات شناخته میشوند. امروز دسترسی به کوه اطلاعات به یک امر بدیهی تبدیل شده و تنها دغدغه باقی‌مانده، سرعت دستیابی به آن‌ها هست.

 

هرچه سریعتر به اطلاعات دست پیدا کنیم، سریعتر قادر به پردازش و سپس بهره گیری از آن‌ها خواهیم بود. میانبرهای گوگل «Google Shortcuts» برای دستیابی به این مهم عرضه شده‌اند و اکنون بعنوان شروع کار، در دسترس کاربران ایالات متحده ایالات امریکا میباشند.

 

میانبرهای گوگل در دسترس کابران سیستم عامل اندروید و آی او اس قرار گرفته‌اند. در زمان مرور آدرس وب Google.com به کمک مرورگر تلفن همراه، یک ضربه کوچک بر روی هوم اسکرین، آخرین اخبار ورزشی، گزارش هواشناسی و انواع اطلاعات و اخبار و سرگرمی‌هاي گوناگون را در دسترس کاربران قرار می دهد. بعنوان دیگر

 

کاربردهای میانبرهای گوگل باید به ابزار تبدیل ارز، ابزار مترجم، اطلاعات خطوط هوایی و هتل‌ها، تست سرعت اینترنت، بازی دوز «Tic-Tac-Toe» و بازی‌هاي کارتی اشاره کرد.

امکانات جدید گوگل برای کاربری آسان تر

دسترسی بیشتر به میانبر های گوگل 

 

میانبرهای گوگل را بسته به نیاز خود سفارشی‌سازی کنید

این امکان وجود دارد تا میانبرهای گوگل را بسته به سلیقه خود سفارشی‌سازی کنید. بعنوان مشابه می توانید با گزینش تیم ورزشی مورد علاقه‌تان، همواره آخرین اخبار مربوط به آن را دریافت کنید.

 

به گزارش تالاب  برای دسترسی به میانبرهای گوگل ، از وجود آخرین نسخه Google بر روی گوشی خود مطمئن شوید. در ادامه تنها کافی هست تا در زیر جعبه جستجوی گوگل، به دنبل میانبر و یا میانبرهای مورد نظر بگردید.

جدیدترین مطالب سایت