ترفند ثبت نام دو اکانت برای امنیت در اینستاگرام

ترفند ثبت نام دو اکانت برای امنیت در اینستاگرام

آموزش هویت در اینستاگرام

اگر در اینستاگرام فعالیت میکنید و نسبتا فالوور های بالایی دارید حتما این کار به شما پیشنهاد میشود در ادامه میتوانید با ترفند ثبت نام دو اکانت برای امنیت در اینستاگرام سایت تالاب را دنبال کنید.

 

برای افزایش امنیت اینستاگرام می توان از ثبت هویت دومرحله ای استفاده نمود تا دیگر از بابت هک شدن اکانت خیالتان راحت باشد. حدود یک سال پیش بود که قابلیت احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام به عنوان یک لایه امنیتی جدید به بزرگترین شبکه اشتراک گذاری تصاویر در جهان معرفی شد. این کمپانی تابعه فیس بوک تا به امروز قابلیت مذکور

 

را در اختیار صدها میلیون کاربر خود در سراسر جهان قرار نداده بود. حال کوین سیستروم (Kevin Systrom)، مدیرعامل اجرایی اینستاگرام تایید کرده است که قابلیت احراز هویت دو مرحله ای ارائه شده در سال گذشته، اینک بدون هیچگونه محدودیتی در اختیار تمامی کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است.

 

بسیاری از کاربران، از این شبکه اجتماعی انتقاد می‌کردند که چرا آن‌ها از سال گذشته تا به حال قابلیت احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام را در اختیار تمامی کاربرانشان نگذاشته‌اند تا آن‌ها نیز از این لایه امنیتی بی بهره باشند. هرچند این قضیه کمی نشان از ضعف اینستاگرام دارد، ولیکن هر چه که هست هم اکنون تمامی کاربران این شبکه اجتماعی

 

می‌توانند به لطف لایه امنیتی تازه اضافه شده، از حساب کاربری خود بیش از پیش مراقبت کنند. قطعا اگر تیم توسعه دهنده از همان روز اول معرفی قابلیت مذکور، آن را در اختیار تمامی کاربران قرار می‌داد، می‌توانستیم امتیاز خوبی به عملکرد این تیم توسعه دهنده دهیم.

 

فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام

ترفند ثبت نام دو اکانت برای امنیت در اینستاگرام

 به گزارش تالاب اگر علاقه‌مند به فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام هستید، این کار به اندازه کافی ساده است. برای این کار ابتدا وارد اپلیکیشن Instagram شوید. سپس به منو تنظیمات (Settings) رفته و درست در بالای گزینه ی “Posts You’ve Liked” به دنبال گزینه‌ای با عنوان “Two-Factor Authentication” بگردید. این قابلیت در دو پلتفرم اندروید و آی او اس قابل استفاده خواهد بود.

 

زمانی که شما این قابلیت را فعال کنید، هروقت قصد ورود به حساب کاربری اینستاگرام خود از طریق یک دستگاه دیگر را داشته باشید، یک کد امنیتی را بر روی گوشی هوشمند خود مشاهده می‌کنید. بدین ترتیب هر شخصی بخواهد با دستگاه دیگری وارد حساب کاربری شما شود، نیازمند آن است که به گوشی شما نیز دسترسی داشته باشد.

 

ترفند ثبت نام دو اکانت برای امنیت در اینستاگرام

جدیدترین مطالب سایت