قابلیت جدید انتشار استوری در اینستاگرام

قابلیت جدید انتشار استوری در اینستاگرام

اپلیکیشن جدید در اینستاگرام

در اینستاگرام با قابلیت های جدیدرا منتشر نموده است اپلیکیشن اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت جدید انتشار استوری را در پیام‌های خصوصی و مستقیم «دایرکت» افزوده است.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت engadget، با توجه به استقبال کاربران از قابلیت انتشار استوری در اینستاگرام در سراسر جهان، این اپلیکیشن اعلام کرده که هم اکنون قابلیت جدید دیگری را اضافه کرده است تا کاربران بدین وسیله بتوانند استوری‌های خود را برای دوستان و آشنایان خود بطور خصوصی و مستقیم نیز بفرستند.

 

از آنجا که استوری منتشر شده در اینستاگرام تنها به مدت ۲۴ ساعت «یک شبانه روز» قابل مشاهده است، کاربران باید زمانی استوری را بصورت خصوصی برای دوستان خود بفرستند که میدانند وی در طول این ۲۴ ساعت، آن را مشاهده خواهد کرد. در غیر این صورت، استوری دیگر قابل مشاهده نخواهد بود.

 

نحوه انتشار استوری در پیام های مستقیم و خصوصی «دایرکت» بسیار آسان است. به گونه ای که تنها لازم است روی دکمه پیام مستقیم در گوشه سمت راست بالا ضربه زده و سپس کسی را که می خواهید برایش استوری را ارسال کنید گزینه کرده و دکمه ارسال را می فشارید.

 

این قابلیت به آن دسته از کاربرانی که صفحه خود را خصوصی کرده اند، اجازه می‌دهد تا تنها برای فالوورهای خود استوری‌های جداگانه بفرستند. انتشار استوری در دایرکت برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجراست.

 

جدیدترین مطالب سایت