آموزش و ترفند ارسال پیامک رایگان

مجموعه : موبایل
آموزش و ترفند ارسال پیامک رایگان

آموزش ارسال پیامک رایگان

از جمله استفاده های اولیه گوشی همراه ارسال پیامک  به دیگران است.

 

اما این جمله، با گذشت سال ها، می تواند به این صورت هم تغییر کند که: از جمله استفاده های اینترنت، ارسال پیامک رایگان به دیگران است! چند وقتی می شود که با آمدن سرویس های جدید و اضافه شدن آن ها به خدمات تحت وب، امکانات تلفنی فراوانی در اختیار کاربران اینترنت قرار داده شده است که یکی از آن ها، پیامک هایی است که قابلیت ارسال از طریق وب را دارند.

 

آموزش و ترفند ارسال پیامک رایگان

سرویس های زیادی هم به همین دلیل ایجاد شدند که خدمات مختلفی را به کاربرانشان ارائه می دهند و بعضی از آن ها نیز به صورت پراکنده در وب معرفی شده اند . در این نوشتار برخی از آنها را معرفی می کنم،برخی سرویس ها ممکن است برای کاربران ایرانی محدودیت قائل شده باشند و برخی دیگر به مرور زمان دیگر عضو نپذیرند ، اما در این تاریخ فعال هستند.البته شما نیز با اندکی جستجو به سامانه های ارسال پیامک بسیاری بر می خورید.اکثرا ایران را پشتیبانی نمی کنند.

 

 

ذکر این نکته هم قبل از معرفی سرویس ها به نظرم ضروری می رسد و آن هم اختلاف مفهوم پیامک  در آمریکا و کانادا با ارسال رایگان پیامک در اروپا و ایران می باشد.

 

در حقیقت این اختلاف در نحوه پرداخت هزینه پیامک است، مشترکین شرکت های مخابراتی در این دو کشور کارکرد متفاوت برای هزینه پیامک دارند به عبارت دیگر بخشی از هزینه ارسال پیامک بر عهده فرستنده و بخش دیگری بر عهده گیرنده می باشد.

 

در حالی که در برخی دیگر از کشور ها پرداخت تمامی هزینه پیامک بر عهده فرستنده می باشد.

 

در این صورت دقت داشته باشید که هزینه ناخواسته برای طرف مقابل خود نتراشید.البته استفاده از چنین سرویس هایی تنها راه ممکن نیست،از طریق نصب IM Cilent ها و یا تنظیم ایمیل هم می توان با گوشی همراه مورد نظر ارتباط برقرار کرد.

 

آموزش و ترفند ارسال پیامک رایگان

 

ولی مشکل اینجاست که خیلی ها روی گوشی همراهشان اشتراک اینترنت ندارند یا تنها افراد معدودی هستند که روی گوشی همراهشان از IM Client ها استفاده می کنند.با شرایط موجود مقرون به صرفه ترین روش همچنان استفاده از سرویس های ارسال پیامک تحت وب خواهد بود.

 

البته باید توجه کرد که عملکرد این سرویس ها هیچ گاه صد درصدی نیست و در برخی موارد با مشکل روبرو می شوند که به نظر می آید این مشکلات جزء ذات طبیعی چنین سرویس هایی هستند.

 

 

به هر حال اگر مواردی با کاربری آسان و بدون محدودیت های دست و پاگیر یافتید ما را هم بی نصیب نگذارید،در بخش نظرات به الاع من هم برسانید.سایت هایی راکه از نظر عضویت و ارسال پیامک شرایط آسانتری دارند با علامت ** مشخص کرده ام.هرچه ستاره ها بیشتر استفاده از آن آسانتر است.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

*** www.sms.bi :این سایت مانند اکثر سایتهای دیگر محدودیت ارسال دارد. فقط برای مشترکین همراه اول خدمات ارایه می دهد.ویژگی های این سایت: »» نمایش شماره ارسال کننده »» ارسال تعداد محدودی پیامک (10 تا) اما با ارسال دعوت نامه برای دوستانتان برای خود اعتبار کسب کنید »» امکان ارسال پیامک گروهی »» دسترسی به بایگانی کامل پیام های ارسال شده »» ارسال پیامک به صورت برنامه ریزی شده (In the Future)

 

ابتدا وارد سایت www.sms.bi شوید و زبان سایت را به انگلیسی تغییر دهید. روی گزینه Sign Up  کلیک کنید. فرم ثبت نام را پر کنید و شماره سیم کارت خود را بدون صفر به همراه  +98  وارد کنید وسپس بر روی دکمه Submit کلیک کنید. در صفحه بعد با پیام موفقیت مواجه می شوید. وارد ایمیل شوید روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.وارد میزکار  خود در سایت sms.bi  شوید.در کادری که پیوندwww.sms.bi/verify.go?verify=6  وجود دارد،کلیک کنید تا کد فعالسازی به گوشی شما ارسال شود.کد دریافتی در گوشی خود در مقابل Confirm Password وارد کنید و Confirm را فشار دهید. برای ارسال پیامک از منوهای بالا در بخش Send گزینه SMS را کلیک کنید.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

** 3jam.com :امکانات این سایت عبارتند از : ۱. ارسال sms با محدودیت و بعد از ارسال 20 پیامک نیاز به پرداخت اعتبار دارید البته هر چند ماه یکبار اعتبار رایگان می دهد. ۲. امکان چت با پیامک ۳. ضبط کردن پیامک دریافتی ۴. امکان درج فرم تماس با ما از طریق پیامک در سایت خودتان ۵. پشتیبانی از تمامی اپراتورهای موجود در جهان ۶. و… شما می توانید پس از ثبت نام در این سایت از تمامی امکانات آن به صورت رایگان بهره ببرید. ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت به موبایل اینترنت و شبکه.

وارد سایت شده و در صفحه اول روی عضویت (Sign Up) کلیلک کنید. در صفحه بعد اطلاعات را وارد کنید و دکمه عضویت را بزنید.(شماره تلفن خود را با +98 و بدون  0 ابتدای آن وارد کنید)بعد از آن در صفحه بعد از شما کد شناسایی می خواهد که این کد بعد از 5 تا ده دقیقه به شماره شما ارسال می شود.در این مدت صفحه را نبندید .کد را را درج کنید و دکمه را بزنید. در صفحه بعد که میز کار شماست می توانید شماره دوستان خود را وارد کنید.در ضمن یک لینک هم برای شما ارسال می شود که با آن می توانید به راحتی و در هر زمان SMS ارسال کنید. تعرفه هایی هم برای ارسال SMS دارد که خودم هم نفهمیدم چگونه آنها را می گیرد.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

* Group2Call.com: این سرویس علاوه بر ارسال پیامک ، امکان ارسال پیام صوتی را نیز به شما می دهد! ارسال پیامک در این سایت هیچ محدودیت عددی ندارد و برای ارسال پیام صوتی نیز، می توانید تا مرز 50 تا را بدون خرج هیچ مبلغی، به سادگی تمام انجام دهید! برای عضویت در صفحه نخست روی Get an Acount (Sign Up) کلیک کنید.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

www.smsdiscount.com : به تمام دنیا پیامک ارسال کنند !ارسال 500 پیامک رایگان؟؟ که ابتدا باید نرم افزار با حجم 3.30 mg  را دریافت و از آن استفاده کنید.در هر دقیق با این برنامه می توانید 2 پیامک ارسال کنید.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

zyb.com : 30 پیامک رایگان به تمام دنیا! بعد از اتمام اعتبار پیام ها می توانید دوستانتان را دعوت کنید و به ازا هر دوست 5 پیامک رایگان دیگر بگیرید! در صفحه نخست روی دکمه عضویت (Sign Up) کلیک کنید، در زیر آن صفحه کشویی فرم ثبت نام باز می شود ، اطلاعات اولیه را وارد کنید.ایمیلی حاوی لینک فعال سازی برای شما ارسال می شود که احتمالا در بخش spam یا block می رود،(برای من که اینطور شد) پس حتما قبل از عضویت صندوق spam را خالی کنید تا بی جهت در میان انبوه هرزنامه ها به دنبال آن نگردید.روی لینک فعال سازی کلیک کنید.در صفحه بعد با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید و نام کشور خود را انتخاب کنید و شماره سیم کارت خود را وارد نمایید و روی عضویت کلیک کنید ، شماره ای به گوشی شما ارسال می شود،آنرا در کادر مربوطه وارد کنید.( ممکن است شماره “verification code” با کمی تاخیر برای شما ارسال شود پس صبر کنید و فورا صفحه ورود شماره را نبندید). پس از ورود به میز کار به راحتی می توانید پیامک رایگان ارسال کنید.به تمام اپراتور های ایران هم  خدمات ارایه می دهد، پس مشترکین همراه دوم نگران نباشند.

 

آموزش و ترفند ارسال پیامک رایگان

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

Jaxtr.com: این سایت این امکان را به شما می دهد تا به وسیله آن، با خوانندگان وبلاگ خود، ارتیاط پیامکی داشته باشید!

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

Bloove.com: از طریق نرم افزاری که در تلفن خود نصب می کنید، قادر به ارسال پیامک از طریق این سایت خواهد بود. با نصب این نرم افزار می توانید کلیه لیست شماره های خود را به برنامه اضافه کنید تا هنگام ارسال، آسوده تر باشید! ضمنا برای استفاده از این نرم افزار، نیاز به اتصال اینترنت(GPRS)  از طریق گوشی همراه خود را دارید. بنابراین احتمالا این سرویس بیشتر در بین کاربران ایرنسل محبوبیت داشته باشد.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

ClearSMS.com: سرویسی کاملا حرفه ای برای ارسال تبلیغات از طریق پیامک هنگام ثبت نام، به طور رایگان 10 پیامک در اختیار شما قرار می گیرد. از این 10 عدد کمال استفاده را بکنید و اگر تمایل داشتید، برای استفاده های بیشتر، یک حساب پولی در سایت فعالیت کنید!

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

GizmoSMS.com: این سرویس امکان ارسال پیامک به بیش از 50 کشور مختلف جهان را به شما می دهد. پس اگر دوست یا آشنایی در کشوری به غیر از ایران داشتید، به فکر هزینه ارسال پیامک برای او نباشید و از این سایت استفاده کنید!امکان ارسال پیامک به ایران وجود ندارد.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

peekamo.com : پیکامو سرویسی کانادایی است. این سرویس در کنار ارسال پیامک از ظرفیت موجود بهره گرفته و یک شبکه اجتماعی نیز درست کرده و البته در انتهای هر پیامک ارسالی یک لینک تبلیغاتی نیز قرار می دهد. برای استفاده از سرویس نیازمند ثبت نام در سایت هستید.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

txtdrop.com : وب سایت txtDrop نیز با هدف ارسال پیامک برای گوشی های همراه در در آمریکا و کانادا طراحی شده است. خوبی چنین سرویسی این است که شما با ضریب اطمینان بالایی می توانید پیامک را برای طرف مقابل تان ارسال کنید. واضح است که استفاده از چنین سرویسی باعث صرفه جویی در هزینه ایی است که فرستنده پیامک درصورت استفاده از گوشی موبایل ملزم به پرداخت آن بود. البته گیرنده پیامک در آمریکا یا کانادا بسته به شرکتی که از آن خدمات می گیرد می بایست هزینه اعتبار حساب برای دریافت SMS را پرداخت کند. توصیه می کنم اگر از چنین سرویس استفاده می کنید طرف مقابل تان را پیش تر از انجام این کار مطلع کنید. برای استفاده از TXTdrop نیازمند ثبت نام در آن نیستید. همچنین این سایت بسته کدهایی برای قرار دادن کادر ارسال پیامک در صفحات شخصی نیز تهیه کرده است.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

OhDontForget.com: از طریق این سایت نه تنها امکان ارسال پیامک به طور معمول را دارید، بلکه می توانید با تعیین زمان مشخص، پیامک های زمان بندی شده را برای دوستان خود ارسال کنید. متاسفانه این سایت تنها 37 سرویس دهنده خدماتی را پشتیبانی می کند که بیشتر برای ایرانیان خارج از کشور مناسب است!

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

teleflip.com : نسخه جدید سایت Teleflip ، امکان ارسال پیامک رایگان مبتنی بر وب را به کاربران می دهد. نسخه قبلی این سایت امکان ارسال پیامک از طریق ایمیل به کاربران را می داد و نحوه کار با آن نیز به این صورت بود که هر کاربر می توانست با ارسال یک ایمیل به آدرسی به فرم honeNumber@teleflip.com متن ایمیل را برای شماره موبایل مورد نظر خود ارسال کند. البته نسخه فعلی کمی متفاوت شده و همچنان به صورت آزمایشی در دسترس است. برای استفاده از نسخه جدید نیازمند ثبت نام در سایت TeleFlip هستید. به نظرم نوشتن عبارت امکان ارسال ماهیانه ۵۰۰۰ عدد پیامک رایگان در صفحه نخست بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

SMSGupShup.com : این سرویس این اجازه را به شما می دهد تا با ارسال یک پیام، آن را دوباره برای گروهی که ایجاد می کنید ارسال نمایید. این گروه می تواند تا 5000 نفر عضو هم داشته باشد!

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

Swaggle.mobi: اگر کاربری هستید که گوشی آیفون دارید، حتما این سایت به دردتان خواهد خورد. وب سایتی برای ارسال پیامک که بیشتر برای کاربران آیفون راه اندازی شده است.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

Yahoo Mobile تنها عیب آن عدم پشتیبانی ایران در لیست کشور های آن است. البته این مورد نه بخاطر سرویس دهنده های تلفن در ایران، بلکه به لحاظ سیاست کلی سایت است. به هر حال می توانید از امکان ارسال پیامک به دیگر دوستانتان در خارج از ایران از آن استفاده کنید.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

Yellowpipe: این سایت در اصل یک سرویس دهنده میزبانی هاست است! اما خوب امکانی را هم برای ارسال پیامک برای دیگران فراهم کرده است. شما حتی می توانید شماره ای را برای دریافت پاسخ پیامک ها در اختیار سایت قرار دهید تا برایتان ارسال شود. پس اگر ساکن امریکا و یا اروپا هستید Yellowpipe  را از دست ندهید!

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

sms.parsonline.net :این هم شرکت پارس آنلاین می باشد.ولی دو اشکال آن : 1-فارسی را پشتیبانی نمی کند 2- در قسمت رایگان هم در هر نیم ساعت فقط یک SMS ارسال می کند . 3-گاهی اوقات هم عضو نمی پذیرد.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

www.smskon.com :برای عضویت در این سایت روی گزینه “حساب حدید” کلیک کنید. فرم عضویت را تکمیل کنید. برای شما ایمیلی حاوی یک لینک ارسال می شود که برای فعال شدن روی آن کلیک کنید و در صفحه جدید ایمیل و رمز عبور انتخابی خود را وارد کنید و در صفحه بعد کدی که به گوشی شما فرستاده شده را وارد کادر مربوطه نمایید .روزانه 5  پیامک می توانید ارسال کنید.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

www.navand.ir :سایت نوند، ابتدا باید عضو شوید تا کد فعالسازی به شماه گوشی شما ارسال شود  و با وارد کردن کد فعالسازی حساب شما فعال می شود.این سایت ایرانی و میز کار بسیار زیبا و روان را برای کاربر فراهم کرده است.ولی احتیاج به پرداخت اعتبار دارید و رایگان نیست.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

talksms.com  : در ابتدا 150 پیامک رایگان در اعتبار دارید و با دعوت دوستان اعتبار بیشتری می توانید کسب نمایید. در صفحه ابتدایی روی گزینه “دیگر کشورها” (البته به انگلیسی هست) کلیک کنید و عضو شوید.در هنگام عضویت کد فعال سازی برای گوشی شما ارسال می شود که باید آنرا در کادر مربوطه وارد نمایید.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

wadja.com

ارسال پیامک رایگان. در هنگام عضویت،یک حساب ایمیل هم به شما داده می شود.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

 

yoofi.com :این سایت برای ایرانیان خارج از کشور بسیار مناسب است.عضویت برای ایرانیان ممکن نیست.

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

 

چند سایت دیگر:

smscity.com — www.freesms.net —  www.free–sms.com

www.visualgsm.com —  www.bulksms.co.uk  — www.intellisoftware.co.uk

 

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»«««««««««««««««««««

 

سایت های ایرانی زیر نیاز به خرید اعتبار برای ارسال پیامک دارند:

www.aftab.ir  —  www.dgr-sms.com  —-  www.smsiran.com  —  sms.irost.org —  beeplive.com  —-  iransmsbox.com  —  www.beep.ir

 

جدیدترین مطالب سایت