معرفی اپلیکیشن کامل جهت استفاده از کیبورد فارسی اندروید

مجموعه : موبایل
معرفی اپلیکیشن کامل جهت استفاده از کیبورد فارسی اندروید

نرم افزار کیبورد فارسی اندروید 

 

داشتن کیبورد فارسی می‌تواند کار هر فرد را برای تایپ کردن و چت کردن راحت کند در ادامه میتوانید با تالاب همراه باشید . 

 

معرفی اپلیکیشن کامل جهت استفاده از کیبورد فارسی اندروید , برترین کیبورد برای موبایل اندروید من کدام هست؟ و چگونه می‌توانم به اندروید خود کیبورد فارسی و انگلیسی مناسب افزون و نصب کنم.

 

به گزارش تالاب مقدور هست برای شما و یا اطرافیانتان که دارای موبایل یا تبلت اندرویدی میباشند پیش آمده باشد که توانا به تایپ نوشته هاي فارسی در دستگاه خود نباشند یا نتوانند منوی دستگاه خودرا فارسی نمایند و یا از ظاهر کیبورد پیش فرض اندروید خسته شده باشید

 

و به دنبال یک کیبورد زیباتر و کاراتر باشید . برای رفع این مشکل دراین مطلب نیت دارد نحوه افزون کردن کیبورد فارسی و انگلیسی به اندروید را مورد بررسی قرار دهد.

 

معرفی اپلیکیشن کامل جهت استفاده از کیبورد فارسی اندروید

 

” از نسخه چهار به بعد سیستم عامل اندروید محافظت خوبی از زبان فارسی صورت گرفته و اکثر تلفن همراه هاي اندرویدی موجود در بازار دارای منو و کیبورد فارسی میباشند “

 

 

ضرورت نصب کیبورد برای اندروید چیست؟

تعداد زیادی از موبایل هاي اندروید از زبان فارسی محافظت نمیکنند و بنابر این شما در تایپ نوشته هاي فارسی گریبانگیر مشکل خواهید شد، اینجاست که شما نیاز به نصب کیبورد فارسی برای اندروید خود دارید.

 

 

برای این که بدانید تلفن همراه یا تبلت اندرویدی شما از زبان فارسی محافظت می‌کند یا خیر وارد قسمت تنظیمات تلفن همراه خود شوید «Settings» آنگاه در قسمت Language & input در پنجره اي که باز می‌شود وارد قسمت Language شوید.

 

اگر در فهرستی که دیدن می‌کنید انتخاب فارسی یا Persian وجود ندارید یعنی موبایل اندرویدی شما از زبان فارسی محافظت نمیکند و بنابر این شما باید اقدام به دانلود کیبورد اندروید فارسی و نصب آن روی تلفن همراه خود نمایید. «مطابق تصویرزیر»

 

معرفی اپلیکیشن کامل جهت استفاده از کیبورد فارسی اندروید

 

یادگیری افزون کردن کیبورد به سیستم عامل اندروید

 

 

برترین کیبورد فارسی برای اندروید من کدام هست؟

در زیر به معرفی چند اپلیکیشن کیبورد برای اندروید می‌پردازیم. شما میتوانید کیبوردی که برای نوشتن با آن راحت تر هستید را انتخاب و نصب نمایید.

1- کیبورد گوگل «Google keyboard»

2- کیبورد multiling o

3- کیبورد touchpal

4- کیبورد swipe

5- کیبورد swiftkey

6- کیبورد adaptxt

7- کیبورد fleksy

8- کیبورد Go

” نحوه قرارگیری اجزای کیبورد تاثیر بسزایی در افزایش سرعت تایپ دارد “

 

 

نحوه افزون کردن کیبورد به اندروید

ابتدا اپلیکیشن کیبورد اندروید خودرا انتخاب و آنرا توسط برنامه بازار و یا گوگل پلی دانلود کرده و آنگاه آنرا نصب کنید.

 

 

بعد از تایید انتخاب نصب «install» و نصب کامل اپلیکیشن از قسمت منوی موبایل و یا تبلت خود انتخاب settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.

 

از پنجره باز شده انتخاب Languge & input «زبان و ورودی» را انتخاب کنید اگر در پنجره باز شده انتخاب Language را انتخاب کنید در لیست دیدن شده باید انتخاب فارسی یا Persian افزون شده باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت