بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

مجموعه : موبایل
بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

بهترین موبایل های اندروید و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آنها 

بهترین و پرطرفدارترین گوشی های اندروید، به تفکیک کارخانه سازنده و مدل آنها برای شما در این مطلب ارائه شده است. شما می توانید با انتخاب یکی از آنها، یک گوشی به روز و قدرتمند را برای خود برگزینید.

 

با تسلط اندروید بر صنعت گوشی‌های هوشمند، برای خرید یک دستگاه جدید در هر بازه زمانی باید بهترین مدل‌ها را بشناسید، البته به‌علت وجود رقیبان کم در خارج از اکوسیستم اندروید برای خرید بهترین گوشی هوشمند باید شاهد یک جنگ داخلی فوق‌العاده شدید باشید.

 

از دستگاه‌های باریک با کیفیت ساخت عالی تا مدل‌های بسیار قدرتمند و گوشی‌های اقتصادی همگی دارای ارزش خرید بالایی هستند که البته استراتژی اصلی اندروید نیز ارائه مدل‌های مختلف در هر محدوده قیمتی است.

 

مسلما برای خرید بهترین دستگاه موجود در بازار نباید فقط به مشخصات بر روی کاغذ توجه کنید

 

بلکه باید آن‌ها را در دنیای واقعی نیز تجربه کرده و مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. ما در این مقاله سعی می‌کنیم تا بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به شما معرفی کنیم، دستگاه‌هایی که از خرید هیچ‌کدام از آن‌ها پشیمان نخواهید شد.

 

گوگل پیکسل و پیکسل XL

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل XL در اختیار ما قرار دارند و بدون شک با دو دستگاه شگفت‌انگیز روبرو هستیم.

 

نه‌تنها پیکسل و پیکسل XL با دستیار هوشمند گوگل عرضه شده‌اند، بلکه مجهز به ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصر به‌فردی شده‌اند و همچنین وظیفه ثبت تصاویر برعهده دوربینی بسیار قدرتمند و حتی بهترین دوربین در دنیای گوشی‌های هوشمند است.

 

هر دو دستگاه از نمایشگرهای سوپر امولد، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، ۴ گیگابایت رم، حافظه‌های داخلی متفاوت و باتری با شارژدهی بالا بهره می‌برند. نمی‌توان طراحی آن‌ها را خاص نامید ولی در هنگام استفاده از هرکدام، به کیفیت بالای ساختشان پی خواهید برد.

 

باوجود ویژگی‌های منحصر به‌فرد، ولی برخی از کمبودهای آن‌ها باعث می‌شود تا دسته‌ای از کاربران از خرید پیکسل و پیکسل XL منصرف شوند.

 

برای شروع بد نیست به استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک این دو دستگاه اشاره کنیم که آن‌ها در رده‌ای بسیار پایین‌تر نسبت

 

به گلکسی S7 یا S7 Edge قرار می‌دهد. اگر شما این دستگاه را از اپراتور مخابراتی ورایزون خریداری کنید مجبور می‌شوید تا با برخی از نرم‌افزارهای اضافی آن کنار بیایید (البته قادر به حذف آن‌ها خواهید بود)، همچنین بوت‌لودر این دستگاه‌ها قفل بوده و ورایزون وظیفه به‌روزرسانی آن‌ها را برعهده خواهد داشت

 

(البته این شرکت قول داده تا به‌روزرسانی‌ها هیچ تاخیری نسبت به گوگل نداشته باشند). اگر خواهان خریداری دستگاه اندرویدی جدید هستید و بودجه شما حداقل ۶۵۰ دلار است، حتما یکی از مدل‌های پیکسل یا پیکسل XL را خریداری کنید.

 

حدود قیمت: ۳.۰۵۰.۰۰۰ تومان (نسخه ۳۲ گیگابایتی پیکسل) و ۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان (نسخه ۳۲ گیگابایتی پیکسل XL)

 

مشخصات فنی

گوگل پیکسل

صفحه نمایش ۵ اینچی امولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تراکم پیکسل ۴۴۱ پیکسل بر اینچ
پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱
۴ گیگابایت رم
۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بدون امکان افزودن حافظه خارجی
دوربین اصلی ۱۲.۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل تعویض ۲۷۷۰ میلی‌آمپری
ابعاد ۸.۶ در ۶۹.۵ در ۱۴۳.۸ میلی‌متری و وزن ۱۴۳ گرمی

 

گوگل پیکسل XL

نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۳۴ پیکسل بر اینچ
پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱
۴ گیگابایت رم
۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بدون امکان افزودن حافظه خارجی
دوربین اصلی ۱۲.۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل تعویض ۳۴۵۰ میلی‌آمپری
اندروید نوقا ۷.۱
ابعاد ۸.۶ × ۷۵.۷ × ۱۵۴.۷ میلی‌متری و وزن ۱۶۸ گرمی

 

سامسونگ گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

سامسونگ با معرفی گلکسی S6 و S6 Edge در سال ۲۰۱۵ قدرت خود در طراحی را نشان داد و به عقیده بسیاری، این دو دستگاه از نظر طراحی تقریبا بهترین بودند. این شرکت کره‌ای بعد از مدت‌ها استفاده از پلاستیک در پرچمداران خود، شیشه را جایگزین آن کرد و به‌وسیله فریم فلزی

 

و پنل‌های جلویی و پشتی شیشه‌ای یک پرچمدار باکیفیت را در معرض دید عموم قرار داد. باوجود طراحی بی‌نظیر ولی این دو مدل بدون نقص نبودند و سامسونگ تصمیم گرفت تا باتری قابل تعویض توسط کاربر و امکان افزودن کارت حافظه خارجی را از آن‌ها حذف کند، قابلیت‌هایی که در تمامی پرچمداران گذشته این شرکت مورد استفاده قرار گرفته بودند.

 

با معرفی گلکسی S7 و S7 Edge بسیاری از مشکلات موجود در سری S6 حل شدند، البته همچنان کاربر به باتری دستگاه دسترسی ندارد ولی در صورت کم بودن ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، می‌توانند با افزودن کارت حافظه خارجی، ظرفیت حافظه آن‌ها را افزایش دهند. در این دستگاه‌ها با طراحی آشنایی روبرو هستیم

 

و فقط سامسونگ بیرون‌زدگی دوربین اصلی را اصلاح کرده و همچنین برای افزودن ظرفیت باتری، ضخامت آن‌ها را افزایش داده است.گلکسی S7 و S7 Edge به نمایشگر سوپر امولد با رزولوشن QHD، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ (در ایران اگزینوس ۸۸۹۰)، ۴ گیگابایت رم،

 

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیت عالی و آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز شده‌اند. برخلاف سال گذشته اندازه صفحه نمایش آن‌ها متفاوت است و گلکسی S7 نمایشگر ۵.۱ اینچی و گلکسی S7 Edge پنلی ۵.۵ اینچی دارد. اگرچه قیمت این دو دستگاه مقداری زیاد است ولی بدون هیچ شکی با دو گوشی هوشمند

 

کامل و فوق‌العاده روبرو هستیم که ارزش پرداخت این مقدار هزینه را دارند. بررسی گلکسی S7 Edge را در اینجا مطالعه نمایید.

 

حدود قیمت: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان (گلکسی S7) و ۲.۲۵۰.۰۰۰ تومان (گلکسی S7 Edge)

 

مشخصات فنی

گلکسی S7

نمایشگر ۵.۱ اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۷۷ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
۴ گیگابایت رم
۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن حافظه خارجی تا ۲۰۰ گیگابایت
دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱
وزن ۱۵۲ گرمی و اندازه‌ای برابر ۷.۹ در ۶۹.۶ در ۱۴۲.۴ میلی‌متر

 

گلکسی S7 Edge

صفحه نمایش ۵.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و تراکم پیکسل ۵۳۴ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
۴ گیگابایت رم
دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل تعویض ۳۶۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱
وزن ۱۵۲ گرمی و اندازه‌ای برابر ۷.۷ در ۷۲.۶ در ۷.۷ میلی‌متر

 

ال‌جی V20

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

مسلما ال‌جی V20 یک دستگاه قدرتمند برای کاربران حرفه‌ای است. این مدل دارای نمایشگری بزرگ با رزولوشن QHD، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و باتری قابل تعویض ۳۲۰۰ میلی‌آمپری است.

 

همانند مدل سال گذشته در ال‌جی V20 نیز از صفحه نمایش دوم استفاده شده و همچنین این شرکت از DAC چهارگانه برای افزایش کارایی صوتی آن بهره گرفته است. به ویژگی‌های این فبلت باید کسب استاندارد نظامی برای مقاومت و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا ۷.۰ را نیز اضافه کرد. مسلما در صورت انتخاب ال‌جی V20 از خرید خود پشیمان نخواهید شد. بررسی این دستگاه در اینجا مطالعه نمایید.

 

حدود قیمت: ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان

 

مشخصات فنی

نمایشگر اصلی ۵.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۱۳ پیکسل بر اینچ
نمایشگر دوم ۲.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ و تراکم پیکسلی ۵۱۳ پیکسل بر اینچ
۴ گیگابایت رم
۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی
باتری قابل تعویض ۳۲۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا ۷.۰
ابعاد ۷.۶ در ۷۸.۱ در ۱۵۹.۷ میلی‌آمپری و وزن ۱۷۴ گرمی

 

موتورولا موتو Z و موتو Z فورس

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

موتورولا که در اصل شرکتی متعلق به لنوو است، امسال پرچمدارانی متفاوت را روانه بازار کرد. این شرکت به‌جای معرفی پرچمداری از سری موتو X، دو دستگاه جدید از سری Z با نام‌های موتو Z و موتو Z فورس را با قابلیت پشتیبانی از ماژول‌های مختلف معرفی کرد. این ماژول‌ها که موتو Mod نامید می‌شوند

 

توسط خاصیت آهنربایی به پشت دستگاه متصل شده و کارایی آن را افزایش می‌دهند. درحال‌حاضر ماژول‌های زیادی برای این دستگاه معرفی نشده‌اند و شما تنها قادر به خریداری ماژول باتری، بلندگو قدرتمند و یک پروژکتور هستید.

 

به‌سراغ مشخصات فنی برویم، هر دو مدل به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD و تکنولوژی امولد، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی زیاد با امکان افزودن حافظه خارجی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰ مجهز هستند. شاید با خود بگویید که باوجود یکسان بودن

 

مشخصات فنی پس چرا با دو مدل مختلف روبرو هستیم، باید به شما بگوییم که موتو Z تنها ۵.۲ میلی‌متری ضخامت داشته و یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری کاربر را همراهی می‌کند ولی موتو Z فورس ضخیم‌تر بوده و دارای باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر مقاوم در برابر ضربه است. این دو دستگاه ارزان‌قیمت نیستند ولی ارزش مبلغ پرداختی خود را دارند. بررسی موتو Z را در اینجا مشاهده نمایید.

 

حدود قیمت: ۲.۳۵۰.۰۰۰ تومان (موتو Z)

 

مشخصات فنی

موتو Z

نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۳۵ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
۴ گیگابایت رم
۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و جلویی ۵ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل‌تعویض ۲۶۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰
وزن ۱۳۶ گرمی و اندازه‌ای برابر با ۵.۲ در ۷۵.۳ در ۱۵۳.۳ میلی‌متر

 

موتو Z فورس

نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۳۵ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
۴ گیگابایت رم
۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و جلویی ۵ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل‌تعویض ۳۵۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰
وزن ۱۶۳ گرمی و اندازه‌ای برابر با ۷ در ۷۵.۸ در ۱۵۵.۹ میلی‌متر

 

ZTE Axon 7

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

گوشی هوشمند ZTE Axon Pro که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد را می‌توان یک دستگاه خوب ارزیابی کرد، البته این مدل دارای ضعف‌هایی نیز بود. برای مشکلات ZTE Axon Pro می‌توان به یک حافظه داخلی ثابت بدون امکان افزودن کارت حافظه خارجی و دوربین اصلی دوگانه بی‌کیفیت اشاره کرد.

 

این شرکت با معرفی ZTE Axon 7 نه‌تنها مشکلات نسل قبلی را برطرف کرد، بلکه امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار داد.صفحه نمایش ۵.۵ اینچی امولد با رزولوشن QHD، آخرین پردازنده اسنپدراگون، میزان رم زیاد، حافظه‌های داخلی متفاوت با امکان افزودن افزودن حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت مشخصات فنی

 

این دستگاه را تشکیل می‌دهند. این مدل با طراحی زیبا و باریک، بلندگوهای قدرتمند در جلو و شارژدهی مناسب باتری، اگر به رابط کاربری بهتری مجهز می‌شد قطعا قادر به رقابت با بهترین دستگاه‌های اندرویدی بازار بود. اگر قیمت ۴۰۰ دلاری درخواستی ZTE برای این دستگاه را با مشخصات گفته شده در بالا مقایسه کنید، متوجه ارزش بالای آن خواهید شد.

 

حدود قیمت: ۲.۱۵۰.۰۰۰ تومان (نسخه ۱۲۸ گیگابایتی)

 

مشخصات فنی

نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۳۸ پیکسل بر اینچ
پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
۴ یا ۶ گیگابایت رم
۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل تعویض ۳۲۵۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل اندروید مارشملو ۶.۰.۱
ابعاد ۷.۹ در ۷۵ در ۱۵۱.۷ میلی‌آمپری و وزن ۱۷۵ گرمی

 

اچ‌تی‌سی ۱۰

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

اچ‌تی‌سی به‌علت مشکلات مالی فراوان نیاز به یک صرفه‌جویی برای پرچمدار امسال خود داشت، بنابراین اچ‌تی‌سی ۱۰ را با یک طراحی آشنا معرفی کرد. این دستگاه با کیفیت ساخت فوق‌العاده، سنسور اثر انگشت در پایین نمایشگر و بلندگو‌های جدید و بهبود یافته در لیست بهترین گوشی‌های اندرویدی قرار می‌گیرد.

 

اچ‌تی‌سی ۱۰ با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و رزولوشن QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم تفاوت زیادی با دیگر پرچمداران امسال ندارد.با خرید این دستگاه قادر به افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۰۰ گیگابایت بوده و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری آن نیز کاربر را در یک روز شلوغ همراهی می‌کند.

 

خوشبختانه اچ‌تی‌سی برخلاف One M9، دوربین اچ‌تی‌سی ۱۰ را با بهبودهای زیادی همراه ساخته است. به‌نظر شما دستگاهی با مشخصات فنی قدرتمند و کیفیت ساخت خارق‌العاده ارزش خرید بالایی ندارد؟ بررسی این مدل را در اینجا بخوانید.

 

حدود قیمت: ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان

 

مشخصات فنی

نمایشگر ۵.۲ اینچی Super LCD5 با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و تراکم پیکسلی ۵۶۵ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکنس ۲.۱۵ گیگاهرتز
۴ گیگابایت رم
۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظ داخلی با امکان افزودن حافظه خارجی تا ۲۰۰ گیگابایت
دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰
وزن ۱۶۱ گرمی و اندازه‌ای برابر با ۹ در ۷۱.۹ در ۱۴۵.۹ میلی‌متر

 

ال‌جی G5

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

درحالی‌که سری گلکسی S7 با تغییر جزئی در طراحی معرفی شد ولی ال‌جی G5 با تغییرات انقلابی در طراحی نسبت به نسل‌های پیش از خود به بازار عرضه گشت، برای مثال دکمه‌های تنظیم صدا که از زمان معرفی ال‌جی G2 در پشت دستگاه قرار داشتند در G5 به کناره آن انتقال یافتند.

 

ال‌جی در این مدل از بدنه فلزی استفاده کرده ولی همچنان باتری آن با یک مکانیزم خاص توسط کاربر قابل تعویض است و همچنین می‌توان ماژول‌های مختلف را نیز به آن افزود، این ماژول‌ها قابلیت‌های G5 را افزایش می‌دهند. طراحی متفاوت و خاص ال‌جی G5 شاید موردپسند و مناسب همه کاربران نباشد ولی نشان از شجاعت و خلاقیت بالای این شرکت کره‌ای دارد.

 

مشخصات فنی این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۵.۳ اینچی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن حافظه خارجی تشکیل می‌دهند. علاوه‌بر مشخصات فنی قدرتمند، ال‌جی با ساده‌تر کردن رابط کاربری و حتی حذف منو برنامه‌ها

 

(البته این قابلیت با به‌روزرسانی به آن برگشت)، سرعت و کارایی آن را افزایش داده است. برای آشنایی بیشتر با این گوشی هوشمند، بررسی ما را بخوانید.

 

حدود قیمت: ۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان

 

مشخصات فنی

صفحه نمایش ۵.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۵۴ پیکسل بر اینچ
پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
۴ گیگابایت رم
۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۰۰ گیگابایت
دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی
باتری قابل تعویض ۲۸۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰
وزن ۱۵۹ گرمی و ابعاد ۷.۷ در ۷۳.۹ در ۱۴۹.۴ میلی‌متری

 

سونی اکسپریا XZ

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

سونی را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی نامید که بسیاری از دستگاه‌هایی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم را برای اولین‌بار این شرکت ژاپنی اختراع کرده است. سونی بعد از معرفی دستگاه‌های سری Z، تصمیم گرفت تا نام پرچمداران خود را به X تغییر دهد و آخرین پرچمدار خود

 

را نیز تحت نام XZ معرفی کند. این گوشی هوشمند همانند دستگاه‌های سری X از بدنه فلزی بهره می‌برد و همچنین با کسب استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌های داخلی متفاوت با امکان افزودن کارت حافظه خارجی و ۳ گیگابایت رم مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند.

 

دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر دیجیتالی و دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. بررسی اکسپریا XZ را در اینجا مطالعه نمایید.

 

حدود قیمت: ۲.۱۵۰.۰۰۰ تومان (نسخه ۶۴ گیگابایتی)

 

مشخصات فنی

صفحه نمایش ۵.۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تراکم پیکسلی ۴۲۴ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
۳ گیگابایت رم
۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی
دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و جلویی ۱۳ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل تعویض ۲۹۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰
ابعاد ۸.۱ در ۷۲ در ۱۴۶ میلی‌متر و وزن ۱۶۱ گرمی

 

هواوی P9

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

هواوی که سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود و براساس گزارشات سود بیشتری نسبت به سامسونگ از صنعت گوشی‌های هوشمند را نصیب خود می‌کند، در اوایل امسال از پرچمدار خود رونمایی کرد. هواوی P9 اولین دستگاه این شرکت چینی محسوب می‌شود

 

که مجهز به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با همکاری لایکا است و این دوربین‌ها قادر به ثبت تصاویر باکیفیت هستند. بدنه فلزی آن کیفیت بالایی داشته و در پایین دوربین‌های دوگانه نیز سنسور اثر انگشت قرار دارد.

 

نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازنده ۸ هسته‌ای خانگی هواوی، حافظه‌های داخلی متفاوت با میزان رم مختلف، امکان افزودن حافظه خارجی و پورت USB Type-C مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. متاسفانه این گوشی هوشمند در برابر آب یا گرد و غبار مقاوم نیست، بنابراین آن را درون آب غوطه‌ور نکنید. بررسی این مدل را در اینجا مشاهده نمائید.

 

حدود قیمت: ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان (نسخه ۳۲ گیگابایتی)

 

مشخصات فنی

صفحه نمایش ۵.۲ اینچی IPS NEO LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p و تراکم پیکسلی ۴۲۳ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۸ هسته‌ای ۹۵۵ HiSilicon Kirin با فرکانس‌های ۲.۵ و ۱.۸ گیگاهرتز
۳ یا ۴ گیگابایت رم
۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی
دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگایپکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی
باتری غیرقابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰
وزن ۱۴۴ گرمی و اندازه‌ای برابر با ۷ در ۷۰.۹ در ۱۴۵ میلی‌متر

 

شیائومی Mi 5

بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

اگرچه شیائومی قدمت زیادی ندارد ولی با استراتژی مناسب و معرفی دستگاه‌های ارزشمند، به جایگاه بسیار مناسبی در صنعت گوشی‌های هوشمند دست یافته است. این شرکت چینی هرساله دستگاه‌های زیادی را وارد بازار می‌کند و اوایل امسال نیز از پرچمدار خود یعنی Mi 5 رونمایی کرد

 

که با پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل‌های پیشین همراه است. بدنه شیشه و فریم فلزی این دستگاه کیفیت بالایی دارد و به‌خوبی در دست جای می‌گیرد.صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌های داخلی متفاوت بدون امکان افزودن کارت حافظه خارجی،

 

میزان رم‌های مختلف، پورت USB Type-C و دوربین‌های ۱۶ و ۴ مگاپیکسلی مشخصات فنی شیائومی Mi 5 را تشکیل می‌دهند. اگر خواهان خریداری این دستگاه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بررسی ما را مطالعه فرمائید.

 

حدود قیمت: ۱.۵۵۰.۰۰۰ (نسخه ۳۲ گیگابایتی)

 

مشخصات فنی

نمایشگر ۵.۱۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با تراکم پیکسلی ۴۲۸ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
۳ یا ۴ گیگابایت رم
۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بدون امکان افزودن کارت حافظه خارجی
دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۴ مگایپکسلی
باتری غیرقابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰
ابعاد ۷.۳ در ۶۹.۲ در ۱۴۴.۶ میلی‌متر و وزن ۱۲۹ گرمی

جدیدترین مطالب سایت