معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون

مجموعه : موبایل
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون

در برند اپل چه گوشی را خریداری کنیم ؟

اپل نام یک شرکت بزرگ جهانی هست که بسیار در دنیا طرفدار دارد ، این شرکت که پایه گذارش استیون جابز بود ، موبایل و لب تاپ و … بسیار خوبی را وارد بازار کرده است .

 

اپل، آی‌فون 6 و آی‌فون 6 Plus را به‌عنوان آخرین و جدید ترین محصولاتش اخیرا به بازار معرفی و عرضه کرده هست. به این ترتیب از ابتدای فروش این موبایل از سال 2007 تا حالا 10 مدل گوناگون آی‌فون به بازار معرفی و عرضه شده‌اند. مدل‌هاي اخیر این تلفن همراه طبیعتا برترین مدل‌ها از نظر سخت افزار، طراحی و کارآیی میباشند.
 
 
آی‌فون 6 دارای سریع‌ترین پردازنده، برترین دوربین‌ها و شفاف‌ترین صفحه نمایش در بین آی‌فون‌هاي دیگر هست و همین طور بزرگ‌ترین صفحه نمایش را هم دارد.
 
 
با این حال اما آی‌فون 6 برترین موبایل آی‌فونی که اپل تا حالا معرفی کرده هست، به نظر نمی آید. با این اوصاف مجله معتبر بیزینس اینسایدر اخیرا به بررسی و گزینش برترین موبایل‌هاي آی‌فون معرفی شده تا حالا پرداخته هست که انها را به ترتیب در این جا می بینیم.
 
1- iPhone 4: به گزارش تالاب برترین و زیباترین موبایل آی‌فون که شیشه جلویی و پشتی آن بسیار خوشگل و لوکس هست. نوار آنتن نقره‌اي رنگی که دور آن پیچیده شده، بسیار دیدنی دقت هست. تا جایی که تعداد زیادی از کارشناسان معتقدند تا 40 سال بعد هم این گوشی میتواند به خوبی روز اول معرفی خودش به نظر برسد. این موبایل در کنار کارآیی
 
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون
 

بهترین گوشی های اپل

2- iPhone 6 Plus: نسخه بزرگ‌تر آی‌فون 6 که به عقیده تعداد زیادی از کارشناسان و فعالان بازار یکی از بدترین موبایل‌هاي آی‌فون تا حالا بوده هست.

 
این تلفن همراه از نظر استایل طراحی عمده دیدنی نیست، اما صفحه نمایش بزرگش نقطه قوت آن محسوب شده و برای اپل تحول بزرگی در ساخت محصولاتش به حساب می آید.
 
 
اپل به خاطر تصمیمش به ساخت یک موبایل بزرگتر مورد تحسین تعداد زیادی از منتقدان قرار گرفت، اما طرفداران تلفن همراه‌هاي اپل .
 
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون

معرفی بهترین گوشی های اپل

3- iPhone: تلفن همراه آی‌فون اصلی! حقیقتا باید گفته شود؛ این تلفن همراه واقعا مفید هست. اما به خاطر جایگاهش در تاریخ صنعت محصولات دیجیتال و تحولی که در این صنعت ایجاد کرد، در بالای این لیست قرار می گیرد. نخستین .

 
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون

آشنایی با بهترین گوشی های اپل

4- iPhone 5S: یکی از برترین موبایل‌هاي آی‌فون اپل تا امروز که با تغییر بدنه پشتی از مشکی به خاکستری آن را کاملا متمایز ساخت. لبه‌هاي گرد دور تلفن همراه آن را بسیار خوش دست کرده هست. طراحی خاص و منحصربه‌فرد این تلفن همراه طوری هست که می تواند دقت مخالفان تلفن همراه‌هاي آی‌فون را هم به خوبی به خودش جلب کند.

 
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون

5- iPhone 5C: در حالیکه طراحی سخت افزاری اپل در طول سال‌ها تغییر کرد و تامل یافت، یک چیز از آن حذف شد؛ سرگرمی. اغلب طراحی‌هاي سخت افزاری اپل باریک و تا حدودی سرد و بی‌روح هست. iPhone 5C اما از این مساله مستثنا هست. رنگ‌هاي متنوع و مختلفی که روی بدنه پلاستیکی این موبایل نشسته‌اند، آن را به د.

 
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون

6- iPhone 3G: این موبایل زمانی که به بازار معرفی شد، مایل‌ها با رقبایش در بازار فاصله داشت. یک تلفن همراه مفید که جهش بزرگی نسبت به آی‌فون اصلی داشت که باعث شد دقت تمام منتقدان و کارشناسان سختگیر بازار را به خود جلب کند. اگرچه طراحی ظاهری این موبایل شباهت زیادی به آی‌فون اورجینال و اصلی داشت.

 
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون

7- iPhone 5: نسخه باریک‌تر و سبک‌تر iPhone 4 که بسیاری معتقدند اگر بتمن قرار بود از یک موبایل آی‌فون بهره گیری کند، قطعا این مدل را گزینه می کرد. اگرچه این موبایل طراحی خوبی دارد، اما همچنان برترین طراحی را در بین آی‌فون‌هاي اپل ندارد. iPhone 5S قطعا طراحی بهتری دارد. iPhone 5 مشکی رنگ به‌راحتی خش بر .

 
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون
 

برای خرید گوشی اپل کدام مدل را انتخاب کنیم ؟

8- iPhone 6: این تلفن همراه ممکن هست پرفروش‌ترین تلفن همراه آی‌فون تاریخ اپل باشد، اما متاسفانه بدترین تلفن همراه آی‌فون تاریخ از نظر طراحی هم به حساب می آید. تعداد زیادی از کارشناسان معتقدند در حالی‌که iPhone 5S به راحتی توانست در جلوی رقبای بزرگ اندرویدی‌اش بایستد، اما هنوز معلوم نیست که iPhone 6 در برابر رقبایی مثل Samsung Galaxy S5 و HTC One چطور بتواند مقاومت کند. نوار آنتن برجسته دور تلفن همراه یکی از مواردی هست که باعث نارضایتی برخی از کاربران این تلفن همراه شده هست. با این حال سخت افزار قدرتمند این تلفن همراه به .

 
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون

برای خرید گوشی اپل کدام مدل را انتخاب کنیم ؟

9- iPhone 4S: یک تلفن همراه پرطرفدار و پر فروش که به اعتقاد بسیاری آخرین ساخته استیو جابز بوده هست، اما به خاطر مشکلاتی در کلید Home و طراحی برآمده پشتش نتوانست عمده دقت منتقدان و فعالان بازار را به خود د.

 
معرفی بهترین گوشی های اپل تا کنون

برای خرید گوشی اپل کدام مدل را انتخاب کنیم ؟

10- iPhone 3GS: به گزارش تالاب نمی توانید موبایل‌اي را پیدا کنید که بهتر از این تلفن همراه باشد. این موبایل همان طراحی iPhone 3G را دارد و با تمام استانداردهای طراحی هماهنگ هست، اما عمده مورد دقت قرار نگرفته هست.

جدیدترین مطالب سایت