افشایی راز های هوآوی میت ۹

مجموعه : موبایل
افشایی راز های هوآوی میت ۹

مشخصات لو رفته از هوآوی میت ۹

 

هوآوی سال قبل با نمایشگر بزرگ ۶ اینچی عرضه کرد و توانست دقت بازار تلفن همراه‌هاي هوشمند را به خود جلب کند. مشخصات لورفته و تصویر‌هاي متعددی در رسانه‌هاي گوناگون دیده‌ایم. این موبایل که درواقع نسل بعدی هوآوی میت ۸ محصوب می شود، احتمالا تا اواخر امسال معرفی خواهد شد.

 

میت ۸ نخستین موبایل‌‌اي بود که هوآوی سال قبل با نمایشگر بزرگ ۶ اینچی عرضه کرد و توانست دقت بازار موبایل‌هاي هوشمند را به خود جلب کند. امسال ظاهرا برنامه‌ي هوآوی روی شارژ‌ سریع باتری‌‌ها تمرکز دارد و گفته می شود باتری هوآوی میت ۹ میتواند تنها با ۵ دقیقه اتصال به برق، تا ۴۸ درصد شارژ شود.

 

اخیرا هم تصویری از بدنه‌ي یک موبایل منتشر شد که ادعا میشود مربوط به هوآوی میت ۹ هست. این تصویر هاي را در ادامه می بینید.

 

افشایی راز های هوآوی میت ۹

 

به گزارش تالاب:از این تصویر هاي می توان به بعضی مشخصات موبایل از جمله وجود دوربین دوتایی در پشت آن پی برد که گفته شده ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همینطور اسکنر اثر انگشت را هم در عکس هاي میتوان تشخیص داد.

 

کارشناسان میگویند به احتمال قوی میت ۹ به تراشه‌ي Kirin 960 مجهز خواهد شد که یک پردازنده‌ي مرکزی هشت‌ هسته‌اي را در خود جای داده هست. این تراشه از استاندارد LTE Cat. 12 بهره‌مند هست و از شبکه‌هاي CDMA هم پشتیبانی می کند.

 

با این وجود برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درمورد‌ي مشخصات موبایل اخیر هوآوی باید منتظر بمانیم تا این دستگاه از TENAA مجوز بگیرد. در حال حاضر در بنچمارک‌هاي گوناگون اطلاعات ضد و نقیضی درمورد‌ي هوآوی میت ۹ وجود دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت