استفاده از نرم افزار گوگل مپ در سفرهای نوروزی

مجموعه : موبایل
استفاده از نرم افزار گوگل مپ در سفرهای نوروزی

استفاده از گوگل مپ 

گوگل مپ نام نرم افزاری است که هنگامی که شما مسیر ها را اشتباه رفتید به صورت آفلاین شما را راهنمایی میکند و میتواند بسیار شما را کمک کند در ادامه میتوانید با استفاده از نرم افزار گوگل مپ در سفرهای نوروزی سایت تالاب را دنبال کنید و سفر خوبی داشته باشید.

 

در خیابانهای شلوغ وقتی تصمیم دارید به مقصدی خاص برسید و زمان بندی برای شما بیشترین اهمیت را دارد اپلیکیشن Google Mapss به کمک شما می‌آید. با استفاده از این نرم‌افزار شما میتوانید به راحتی مسیری بدون ترافیک را برای رسیدن به مقصدتان انتخاب کرده و حرکت کنید.

 

این سرویس این روزها در قالب اپلیکشین موبایلی Google Maps در اختیار شما قرار گرفته است. شرکت گوگل اعلام کرده است برای ارائه این سرویس به کاربران Google Maps داده‌های خود را از چندین روش مختلف به دست می‌آورد.

سازمان های حمل و نقل دولتی
اپلیکیشن Waze
سنسور های جاده ای و تامین کنندگان خصوصی

 

 به گزارش تالاب اپلیکیشن Waze را Google Maps در سال 2013 میلادی حدود 1میلیارد دلار خریداری کرد. این اپلیکیشن اطلاعاتی مانند تصادفات و موقعیت راه‌بندان‌ها را در اختیار کاربران Google Maps قرار میدهد.

 

سنسورهای جاده‌ای و تامین کنندگان خصوصی نیز کاربران تلفن‌های همراهی هستند که موقعیت یاب دستگاه هوشمندشان فعال است و Google Maps بنا به میزان سرعتشان داده‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

جدیدترین مطالب سایت