نیم نگاهی به هوآوی میت ۱۰ پرو

مجموعه : موبایل
نیم نگاهی به هوآوی میت ۱۰ پرو

هو آو وی میت 10 پرو را از دست ندهید 

 

میت 10 یکی از موبایل هاي اخیر شرکت هو آو وی میباشد و با آخرین فناوری هاي سال این شرکت معتبر ساخته شده هست . 

 

پس از این که دوهفته پیش شرکت اپل، آیفون‌هاي اخیر خودرا معرفی کرد، حالا ظاهراً شرکت چینی هواوی هم نیت دارد اواخر این ماه تلفن‌هاي هوش مصنوعی سری هواوی میت ۱۰ «Mate 10» را رسماً معرفی کند.

 

نیم نگاهی به هوآوی میت ۱۰ پرو

 

بنا به عکسی جاسوسی جدیدی که اخیراً ایوان بلس «[Evan Blass] که یکی از افراد سرشناس و معتبر در اساس انتشار شایعات در مورد گجت­هاي هوشمند هست» درمورد هواوی میت ۱۰ پرو توزیع کرده، این تلفن مجهز به دوربین دوگانه بوده و تکیه زیادی بر روی هوش مصنوعی خواهد داشت.

 

ماه قبل بلس عنوان کرده بود که شرکت موردبحث سه مدل هواوی میت ۱۰ را معرفی خواهد کرد: نسخه استاندارد، هواوی میت ۱۰ پرو، و میت ۱۰ لایت. این عکس اخیر با آن چه بلس درمورد مدل پرو برای VentureBeat نوشته بود، دقیقاً هم خوانی دارد. هواوی میت ۱۰ پرو یک صفحه بدون حاشیه یا نسبت عکس ۱۸:۹ داشته و دو دوربین ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسل در پشت و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل خواهد داشت.

 

نیم نگاهی به هوآوی میت ۱۰ پرو

 

بنظر می‌رسد بین مدل‌هاي پرو و لایت چند تفاوت جزئی وجود دارد. مثلاً مدل پرو در سه رنگ مقداری متمایز «آبی تیره «dark blue»، مشکی و قهوه‌اي» ارائه شده، و یک نوار عریض کم رنگتر در قسمت بالا وجود دارد. بلس اشاره کرده که تاکنون هوآوی هیچ واکنشی در مورد این نوار نداشته هست.

 

همینطور ظاهراً این عکس همان چیزی که باعث برانگیخته شده اپل توسط هوآوی شده هست: هوش مصنوعی؛ چیزی که شرکت اپل عنوان میکند در حال حاضر در آن شرکت پیشگام هست.

 

برهمین اساس، هوآوی روز جمعه تیزر تبلیغاتی کوتاهی برای این تلفن توزیع کرد که در آن ادعا کرده بود که تلفن جدیدش یک تلفن هوشمند نخواهد بود، بلکه یک اکثر «خودرو هوشمند» هست. اگرچه صحت این ادعا را روز ۱۶ اکتبر که انتظار میرود هوآوی تلفن‌هاي جدیدش را رونمایی کند، خواهیم فهمید. پس باید تا آن دوران منتظر بمانیم.

 

جدیدترین مطالب سایت