ّپیش بینی گوشی های Huawei تا سال 2023

مجموعه : موبایل
ّپیش بینی گوشی های Huawei تا سال 2023

ّپیش بینی گوشی های Huawei تا سال 2023

گوشی های هو آو وی که در ایران خوش نام و آوازه است ، که بسیاری از کاربران ایرانی از آن استفاده میکنند یک پیش بینی کوچک به راه انداخته است ، تالاب دعوت میکند در مطلب ّپیش بینی گوشی های Huawei تا سال 2023 همراه باشید.

 

شرکت هواوی که یک چینی اصیل به شمار می رود برندی مطرح در سراسر جهان شده است و گویا کشور چین قرار شده تا دست از کپی برداری بردارد! از سال 2011 به بعد، بازار گوشی های هوشمند تحت سلطه دو کمپانی قدرتمند اپل و سامسونگ است. در این بین سایر شرکت هایی که جایگاه بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان را دوردست می‌دیدند نظیر نوکیا، شیائومی، بلک بری و هواوی نیز طی شش سال گذشته جایگاه سوم را از آن خود کرده‌اند.

 

در سال 2014 میلادی، به نظر یک شرکت چینی همراه با مجموعه‌ای از گوشی های ارزان قیمت به نام شیائومی موفق شد جایگاه سوم بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان را از آن خود کند، اما به نقل از تحقیقات به عمل آمده از IDC و TrendForce، آن‌ها تنها سه سال بعد به رده پنجم و یا حتی در مقاطعی به رده ششم سقوط کردند.

 

کاهش روند سعودی شیائومی را می‌توان به حضور فیزیکی محدود در خرده فروشی‌ها و همچنین افزایش رقابت گوشی های پایین رده برند آنر این شرکت نسبت داد. این کمپانی چینی همچنان علاقه‌ای به فروش گوشی های با کیفیت ندارد (گرانترین گوشی این شرکت با قیمت حدود 400 دلار به فروش می‌رسد) و برخی از گوشی های سری Mi این کمپانی نیز از منتقدین، امتیازات در حد متوسطی را دریافت کرده‌اند.

 

به گزارش تالاب اما در سمت دیگر کمپانی هواوی نه تنها بزرگترین سازنده چینی گوشی های هوشمند در این کشور شناخته می‌شود، بلکه آن‌ها موفق به کسب رده سوم بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان نیز شده‌اند. حالا این شرکت چشم به تاج سلطنت دو غول سنتی بازار موبایل، یعنی اپل و سامسونگ دوخته است.

ّپیش بینی گوشی های Huawei تا سال 2023

در همین راستا ریچارد یو (Richard Yu) مدیرعامل هواوی به اصحاب رسانه گفته است:ما می‌خواهیم با ادامه رشد خود به جایگاه دوم بازار برسیم و در آینده، تا سال 2021 جایگاه نخست بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان را از آن خود کنیم.

 

به نقل از شرکت تحقیقاتی IDC، کمپانی هواوی در سه ماهه نخست سال 2016 میلادی کمپانی ده برابر بسیاری از گوشی های پرطرفدار نظیر آیفون اپل، در کشور فنلاند فروش داشته است. بنابر این گزارش کمپانی هواوی فروشنده نخست در کشورهای پرتقال و هلند است و در دیگر کشورهای اروپایی ایتالیا، لهستان،

 

مجارستان و همچنین اسپانیا جایگاه دوم را در بازار موبایل کشورهای مذکور از آن خود کرده است. اما اگر هواوی قصد دارد به معنای واقعی اپل و سامسونگ را به چالش بکشد باید بازار کلیدی موبایل در جهان، یعنی ایالات متحده را نیز تسخیر کند. در حال حاضر نام هواوی در بین 10 تولیدکننده برتر گوشی های هوشمند (حتی پس از کمپانی های کوچکی نظیر BLU و OnePlus) در آمریکا دیده نمی شود.

ّپیش بینی گوشی های Huawei تا سال 2023

همکاری هواوی با شرکت های مخابراتی نظیر AT&T و Sprint نمی‌تواند به این شرکت و اهدافی که دارد کمک کند. مشتریان آمریکایی دوست دارند گوشی های هوشمندشان را از فروشگاه های اینترنتی نظیر Best Buy و Walmart خریداری کنند و یا به صورت مستقیم از طریق وب سایت خود شرکت هواوی آن را سفارش دهند.

 

عدم حضور موفق هواوی در این موارد باعث شده تا نتواند نام درستی برای خود در بازار این کشور دست و پا کند. بر همین اساس، هواوی اگر قصد دارد در بازار آمریکا به رسمیت شناخته شود، نیازمند یک رویکرد جدید است. مدیرعامل این شرکت می‌گوید:ما طی پنج سال گذشته استراتژی درستی را انتخاب نکردیم و مردان درستی را به استخدام خود درنیاوردیم.

 

هواوی اخیرا Michelle Xiong (یک مدیر اجرایی شرکت ورایزن) را همراه با تجربیات مختلف در حوزه موبایلی به استخدام درآورده است تا بتواند به فروش گوشی های هوشمند خود کمک کند. اما همچنان مسیر موفقیت این غول چینی در بازار موبایل آمریکا می‌تواند بین 1 الی 3 سال به طول انجامد.

جدیدترین مطالب سایت