انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

مجموعه : موبایل
انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

کاور های آیفون ایکس 

آیفون ایکس یکی از جدید ترین موبایل هاي کمپانی بزرگ اپل میباشد در ادامه می توانید با انواع خوشگل ترین گارد هاي تلفن همراه آیفون اخیر X ما را دنبال نمایید .

 

 با دقت به قیمت بالای پرچمدار نوین اپل، بهتر هست از همین حالا با برترین قاب هاي آیفون 10 «Apple iPhone 10» آشنا شوید تا ایمنی تلفن همراه گرانقیمت شما به حداکثر رسد.

 

به گزارش تالاب اگرچه این تلفن هوشمند در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و از مواد مستحکم نیز ساخته شده هست، اما حادثه میتواند دریک لحظه، خسارتی جبران ناپذیر به تلفن همراه هزار دلاری شما وارد کند. در حالت کلی نیز تلفن همراه هایي با نمایشگر کم حاشیه، ظرافت بالاتری نسبت به دیگر تولیدات موجود در بازار دارند.

 

محبوبیت چندان موبایل هاي اپل موجب شده تا تعداد زیادی از کمپانی هاي فعال در حوزه طراحی لوازم جانبی، جدید ترین ساخته هاي خود برای این موبایل هاي هوشمند را معرفی کنند. در نتیجه، انتخاب انتخاب بهتر، سخت خواهد بود.

 

بهمین بهانه، در ادامه به معرفی برترین قاب هاي آیفون 10 پرداخته و مناسب ترین انتخاب هاي موجود را بررسی خواهیم کرد.

 

برترین قاب هاي آیفون 10

Speck CandyShell Case

قیمت: 29.95 دلار

انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

 

لیست برترین قاب هاي آیفون 10 را با محصولی از “Speck” شروع میکنیم؛ شرکتی که تعداد زیادی از کاربران آن را با ساخته هاي با کیفیت و طراحی انحصار به فرد می شناسند. قاب هاي ساخت شده از طریق “Speck” ظاهر دلپذیر و رنگارنگی دارند؛ اما این موضوع به معنی عدم توانایی انها در پشتیبانی از تلفن همراه شما نیست. “CandyShell Case” از جمله محصولاتی ست که به موجب استاندارد 810G، از آیفون گرانقیمت شما در برابر سقوط محاقظت خواهد کرد.

 

افزون بر این، به موجب طراحی ناب و دولایه لاستیک این قاب، شانس سر خوردن و افتادن تلفن همراه از دست به دست کم رسیده و ضربات احتمالی به تلفن همراه نیز تا حد مقدور ربایش خواهند شد.

 

Caseology Parallax Series Case

قیمت: 13.99 دلار

انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

قاب گوشی آیفون 

 

اگر به دنبال خرید کاوری ارزان قیمت برای آیفون هزار دلاری خود هستید، سری قاب هاي محافظ “Parallax” کمپانی “Caseology” انتخاب مناسبی خواهند بود. این قاب محافظ با طراحی دولایه، از ترکیب پلی کربنات و پلی یورتان ترموپلاستیک ساخته شده و ایمنی دستگاه در برابر ضربات گوناگون را تضمین خواهد کرد. شکل ظاهری مناسب نیز موجب شده تا ما آن را یکی از ارزان ترین و برترین قاب هاي آیفون 10 بنامیم.

 

ZeroLemon Slim Juicer Extended Battery Case

قیمت: 39.99 دلار

انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

 

 

محصول پیش رو، نیازهای روزمره کاربران را برطرف کرده و انتخاب اي مناسب برای ایمن نگه داشتن دستگاه خواهد بود. با این حال نباید همانند تولیدات نمونه، انتظار مقاومت بسیار بالایی را داشته باشید. اما دلیل قیمت 39 دلاری آن چیست؟

 

هدف از طراحی محصول پیش رو فراتر از پشتیبانی از تلفن همراه بوده و همراه با یک باتری بزرگ 4 هزار میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا هیچ گاه نگران خاموش شدن موبایل خود نباشید. این در حالی ست که آیفون ایکس به یک باتری 2716 میلی آمپر ساعتی تجهیز شده هست. در نتیجه، با خرید قاب کمپانی ZeroLemon Slim Juicer، ظرفیت باتری دستگاه به بیش از دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

 

Anker KARAPAX Shield Case

قیمت: 11.99 دلار

انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

قاب گوشی آیفون ایکس

 

“Anker KARAPAX Shield” با طراحی تک لایه ساخته شده و این یعنی ضخامت آن در قیاس با تولیدات دیگر، کمتر هست. اگرچه ما با یک کاور بسیار مقاوم رو به رو نیستیم، اما ظاهر این محصول نوین با بافت فیبر کربن، جلوه اي خاصی به موبایل شما خواهد بخشید. به علاوه، از آنجایی که محصول نوین Anker KARAPAX Shield با بهرهگیری از پلی یورتان ترموپلاستیک ساخته شده، خاصیت ضدلغزندگی و کاهش شانس سر خوردن دستگاه باعث خواهد شد تا ما با یکی از برترین قاب هاي آیفون 10 رو به رو باشیم.

 

Spigen Rugged Armor Case

قیمت: 12.99 دلار

انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

قاب گوشی آیفون X

 

محصول پیش رو یکیدیگر از برترین قاب هاي آیفون 10 هست که با قیمتی پایین، مقاومت حداکثری از موبایل شما را تضمین میکند. قاب محافظ کمپانی اسپیگن با قیمت تنها 12.99 دلار، به صورت تک لایه و از جنس پلی یورتان ترموپلاستیک بوده و به گفته سازندگان، در ساخت آن از فناوری “air cushion” نیز بهرهگیری شده هست.

 

در حقایق، این طراحی موجب شده تا باوجود تنها یک لایه و فاقد بهرهگیری از مواد گوناگون، ربایش ضربه ها امکان‌پذیر باشد. ما نمی‌دانیم که محصول پیش رو در دسته بندی قاب هاي مقاوم و زمخت قرار می‌گیرد یا نه؛ اما توانایی آن در پشتیبانی از موبایل بسیار بالاست.

 

Spigen Tough Armor Case

قیمت: 15.99 دلار

انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

گارد ارزان گوشی آیفون X

 

اگر به دنبال قاب محافظی هستید که با قیمتی پایین، از تلفن همراه شما در برابر عناصر بیرونی به خوبی پشتیبانی کند، اسپیگن یک توصیه دیگر نیز دارد.

 

تولیدات سری “Tough Armor” با طراحی دولایه، از ترکیب پلی یورتان ترموپلاستیک و پلی کربنات ساخته شده اند نا مقاومت به بالاترین حد مقدور برسد. همینطور به موجب لبه هاي برآمده، ضرر به صفحه نمایش یا دوربین تا حد مقدور کاهش پیدا خواهد کرد.

 

به این موارد، تکنولوژی “air cushion” و استاندارد نظامی MIL-STD 810G-516.6 را نیز افزون کنید تا با محصولی انحصار به فرد ودر عین حال ارزان رو به رو باشیم.

 

خوشبختانه مهندسان اسپیگن، استند قدیمی کاورهای خودرا نیز در این محصول نوین قرار داده اند تا تماشای ویدیویی در حالتی جذاب امکانپذیر باشد.

 

TOZO PP Ultra Thin Case

قیمت: 8.99 دلار

انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

 

شاید بعضی افراد، ایمنی دستگاه را اولیت قرار داده و هنگام خرید قاب هاي محافظ زمخت و یا بزرگ، تغییر شکل ظاهری برای شان مهم نباشد. اما تعداد زیادی از کاربران نظر متفاوتی داشته و به دنبال کاوری میباشند که افزون بر حفظ شکل ظاهری، ایمنی را در قشری قابل قبول عرضه دهد. اگر شما نیز چنین فکر میکنید، قاب محافظ TOZO PP Ultra Thin برترین انتخاب خواهد بود.

 

ایده اصلی توسعه این قاب، ساخت محصولی مقاوم ودر عین حال ظریف بوده تا مقاومت در برابر مواردی بعنوان خط و خش به دست کم رسد. TOZO PP Ultra Thin تنها 0.35 میلی متر ضخامت داشته و به صورت نیمه شفاف طراحی شده تا بتوانید از طراحی دلپذیر و شکل ظاهری موبایل خود نیز لذت ببرید

 

Ringke Onyx Case

قیمت: 7.99 دلار

انواع زیبا ترین گارد های گوشی آیفون جدید X

گارد شیک5 گوشی آیفون X

 

 

“Ringke Onyx” ارزان ترین قاب محافظ در این لیست هست که قیمت 7.99 دلاری آن نباید شما را گمراه کند. در حقایق، به موجب استاندارد MIL-STD 810G – 516.6 مقاومت موبایل شما تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

 

سازندگان در ساخت Onyx از پلی یورتان ترموپلاستیک تساهل پذیر بهرهگیری کرده اند تا در عین تساهل بالاتر، شانس سر خوردن نیز کمتر شود. بهرهگیری از لایه محافظ برای گوشه ها و لبه هاي دستگاه، خیال کاربران از ایمنی را راحت خواهد کرد.

 

در این مطلب، ما تلاش کردیم بعضی از برترین قاب هاي آیفون 10 که همین حالا امکان خرید آن ها وجود دارد را معرفی کنیم. اما اپل برای تلفن همراه هاي نوین خود، قاب ها و کاورهایی اختصاصی را نیز درنظر گرفته که با ظاهری شکیل تر و اگرچه قیمتی بالاتر به فروش میرسند. اگر از طرفداران تولیدات ظریف تر هستید، بد نیست نگاهی به لینک زیر نیز داشته باشید.

 

جدیدترین مطالب سایت