بررسی آخرین گوشی های هو آو وی Huawei

مجموعه : موبایل
بررسی آخرین گوشی های هو آو وی Huawei

موبایل های هو آو وی Huawei

گوشی هاي هو آو او را میتوان یکی از برندهای معتبر چینی خواند ، چونکه بیشتر گوشی هاي چینی خوب نیستند اما بلعکس گوشی هاي هو آو وی از نظر ساخت و کیفیت رتبه ي خوبی دارد .

 

بازار گوشی هاي هوشمند این روزها بسیار شلوغ شده هست و روز به روز نیز بر تعداد اسمارت فون هاي موجود در بازار افزوده می‌شود، به طوریکه روزی نیست که خبرهایی از گوشی هاي اخیر شرکت ها به بیرون درز نکند.

 

ساخت کنندگانی همچون هوآوی با ساخت هر چه بیشتر و بهتر گوشی هاي همراه و همین طور عرضه این گوشی ها در تعداد بیشتری از کشور های غربی نقش به سزایی در این روند رو به رشد دارند.

 

هوآوی سال قبل، با گوشی هایي که روانه بازار کرد، سال بسیار خوبی را برای خود رقم زد و به نظر میرسد این ساخت کننده چینی اکنون کاملا در مسیر موفقیت قرار گرفته هست.

 

نه تنها هواوی بلکه تعداد زیادی از ساخت کنندگان چینی این روزها در تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار خارج از چین میباشند. با دقت به این رشد بی رویه و گوشی هاي جدیدی که هر روز وارد بازار می‌شوند، بد نیست ما هم با گوشی هاي اخیر همگام شویم. در این نوشته بعضی از برترین گوشی هایي که هوآوی روانه بازار کرده هست را با هم مرور می‌کنیم.

 

Huawei Honor 6 Plus

بررسی آخرین گوشی های هو آو وی Huawei

معرفی بهترین گوشی های هو آو وی

 

این گوشی که در ماه می ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد همان طور که از نامش نیز پیداست، با اضافه شدن Plus به آخر اسمش نشان از یک گوشی پیشرفته تر، نسبت به پرچمدار قبلی سری Honor هوآوی، یعنی Honor 6 داشت. ابعاد نمایشگر این گوشی نسبت به نسل قبلی بزرگ‌تر شده هست اما آن چه که از اهمیت بیشتری برخوردار هست، قرار گرفتن دو دوربین ۸۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی هست.

 

بهرهگیری از دو دوربین در پشت گوشی برای اضافه کردن زرق و برق و امکانات غیر خوب نیست بلکه هوآوی با اینکار به کاربر اجازه می‌دهد پس از عکاسی میدان فوکوس عکس خود را تغییر دهد. در نتیجه تصاویر شما از عمق بیشتری برخوردار می‌شوند و سوژه هاي شما در عکس ها ظاهر بهتری پیدا خواهند کرد.

 

بررسی آخرین گوشی های هو آو وی Huawei

 

این گوشی ۵.۵ اینچی، از نمایشگری با رزولوشن 1080p، پردازنده ۸ هسته اي Kirin 925 که ساخت هوآوی هست، سه گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقا و سه دوربین ۸۸ مگاپیکسلی در جلو و عقب گوشی برخوردار هست.

 

Huawei P8

این گوشی که در ماه می ۲۰۱۵ در ادامه گوشی هاي سری اسند هواوی راهی بازار شد بدنه اي تمام فلزی را به خود اختصاص داده هست و ظاهری بسیار خوشگل دارد. اسند P8 بسیار باریک و سبک هست و نه تنها کیفیت ساخت بالایی دارد بلکه مشخصاتی بالا که شایسته یک پرچمدار هست را در خود جای داده هست. صفحه نمایش این گوشی ۵.۲ اینچی هست و رزولوشن تمام HD دارد.

 

بررسی آخرین گوشی های هو آو وی Huawei

آشنایی با بهترین گوشی های هو آو وی

 

این گوشی همین طور از دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی عکس «OIS» که از سنسور RGBW اخیر سونی برای بهبود کانتراست برخوردار شده هست، بهرهگیری میکند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده ۸ هسته اي Kirin 930 ساخت هواوی، سه گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا و باتری ۲۶۸۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

 

اگرچه P8 از بعضی از مشکلات نرم افزاری رنج می‌برد اما هنوز هم باید گفت که برترین گوشی هوآوی هست که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. رابط کاربری گوشی، EMU 3.1، از سرعت خوبی برخوردار هست و پوسته هاي متفاوتی برای سلیقه هاي گوناگون کاربران فراهم کرده هست.

 

اگر مشکلات نرم افزاری این گوشی حل شود، P8 هوآوی را می‌توان یکی از برترین گوشی هاي متوسط رو به بالا در بازار گوشی هاي اندرویدی به شمار آورد.

 

Huawei Honor 6

این گوشی در ژوئن ۲۰۱۴ روانه بازار شد و آغاز کننده برند آنر «Honor» هواوی بود. در این گوشی هیچ نشانی از نام هوآوی بر روی بدنه دیده نمیشود. در واقع سری آنر بعنوان برندی مجزا برای اروپا عرضه شده اند و بدون قرارداد با اپراتورهای مخابراتی و با قیمتی کمتر مستقیما به کاربران فروخته می‌شود.

 

بررسی آخرین گوشی های هو آو وی Huawei

 

این گوشی را میتوان حاصل ترکیب دو گوشی محبوب هوآوی یعنی Ascend Mate و Ascend P7 دانست. این گوشی ظاهری همچون P7 دارد و از روکش شیشه اي بر روی بدنه خود بهره می‌برد ولی مشخصات آن بسیار به Ascend Mate شبیه هست.

 

Honor 6 ابتدا رابط کاربری EMUI 2.3 را بر روی خود داشت اما اکنون به نسخه ۳۳ این رابط کاربری آپدیت شده هست. بعضی از مشکلات نرم افزاری گزارش شده برای این گوشی با ارتقا رابط کاربری و آزاد شدن بیشتر حافظه رم در این گوشی، برطرف شد.

 

از دیگر مشخصات این گوشی میتوان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن تمام HD و از نوع IPS، پردازنده ۸ هسته اي، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و همین طور پشتیبانی از شبکه 4G اشاره کرد.

 

Ascend Mate 7

گوشی هاي سری Mate هوآوی برای جلب رضایت کاربرانی که گوشی هاي بزرگ تر را می پسندند، ساخته شده هست. گوشی هاي سری Mate صفحه نمایش هایي ۶ اینچی دارند و طبیعتا مورد پسند هر کاربری واقع نمی‌شوند. آخرین گوشی ساخت شده از این سری، Ascend Mate 7 را می‌توان برترین گوشی هوآوی در ۲۰۱۴۴ دانست.

بررسی آخرین گوشی های هو آو وی Huawei

گوشی های هو آو وی 2017

 

ویژگی هاي سخت افزاری این گوشی با داشتن پردازنده ۸ هسته اي، دو گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش تمام HD، بدنه آلومینیومی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری بزرگ و همین طور اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی، بسیار قابل تحسین هست. نسبت ابعاد گوشی به نمایشگر بسیار بالا هست و همین امر باعث میشود گوشی کوچکتر از ۶ اینچ به نظر بیاید.

 

به گزارش تالاب ممکن هست رابط کاربری EMUI 3.0 که در این گوشی به کار رفته مورد علاقه همۀ کاربران واقع نشود اما آن را می‌توان قدمی رو به جلو برای هوآوی در اساس کارایی و طراحی دانست.

جدیدترین مطالب سایت