گوشی گلکسی s8 قیمتش مشخص شد

مجموعه : موبایل
گوشی گلکسی s8 قیمتش مشخص شد

گوشی گلکسی s8 قیمتش مشخص شد

گوشی جدید شرکت سامسونگ به نام s8 که بعد از شکست سری نوت روانه بازار خواهد شد ، کمتر از 3 ماه دیگر محصول در بازار ایران هم خواهد امد در ادامه سایت تالاب را دنبال کنید.

 

گوشی گلکسی اس ۸ چه زمانی عرضه می شود؟

با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد در گلکسی اس ۸ خود از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده کمپانی کوالکام، اسنپدراگون ۸۳۵، استفاده کند و همچنین اقدامات امنیتی متعددی را در خصوص ایمنی باتری های این گوشی به کار گرفته است، گمان می رود که گلکسی اس ۸ پیشرفته ترین محصول اندرویدی باشد که تا کنون تولید شده است. اما این اسمارت فون چه زمانی راهی بازار می شود؟

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه، گلکسی اس ۸ سامسونگ در تاریخ ۲۱ آوریل در آمریکا عرضه خواهد شد. سامسونگ این گوشی را یک ماه پیش از عرضه آن و در روز ۲۹ مارس، ۹ فروردین، در رویدادی رسمی رونمایی خواهد کرد.

 

انتظار می رود گلکسی اس ۸ در دو مدل عرضه شود که هر دو مدل از کناره های خمیده و نمایشگرهای بزرگتر نسبت به نسل قبلی گلکسی اس ۷ برخوردارند. نمایشگرهای این دو مدل همچنین باریک تر و کشیده تر خواهند بود که نسبت ابعادی جدیدی را خلق می کند.

 

اس ۸ نمایشگری ۵٫۸ اینچی خواهد داشت که در بدنه ای با اندازه اس ۷ که از نمایشگری ۵٫۱ اینچی برخوردار بود جایگذاری شده است. مدل دیگر اس ۸ نیز نمایشگری ۶٫۲ اینچی دارد که به اندازه های اس ۷ اج بسیار نزدیک است.

 

به گزارش تالاب انتظار نمی رود سامسونگ تغییر خاصی در قیمت های گلکسی اس ۸ ایجاد کند: نرخ رسمی خرده فروشی گلکسی اس ۸ احتمالا ازقیمت پایه ۶۵۰ تا ۷۰۰ دلار آغاز می شود و نسخه بزرگتر هم از برچسب قیمت ۷۵۰ تا ۸۰۰ دلار برخوردار خواهد بود.

 

جدیدترین مطالب سایت