تغییر پسورد سیستم

تغییر پسورد سیستم

آموزش تغییر پسورد سیستم

 

این ترفند یادتون میده چه جوری پسورد ویندوز xp رو از راهی کاملا قانونی!! رد کنید.این راه دیگه مثل راههای قبلی نیست که بخوای بری سر سیستم یه بنده خدا و به سیستم اون نفوذ کنی بلکه میخوام یادتون بدم که اگه یه وقت کلمه عبور account خودتون یادتون رفت چه کار کنید البته به وسیله یک فلاپی دیسک ناقابل!!!!

 

با این کار موقعی که برای یک user account در ویندوز xp پسورد میذارید میتونید یک فلاپی دیسک پشتیبان برای مواقع ضروری تهیه کنید.که اگر زمانی پسوردتون یادتون رفت به وسیله اون فلاپی وارد سیستم بشید.

 

نحوه تهیه دیسک پشتیبان برای پسورد شما:ابتدا وارد user accounts شوید.(برای ورود به این قسمت روی Start کلیک کنید و بعد Control Panel را انتخاب کنید و در آخر روی آیکون User Accounts دو بار کلیک کنید.) و بعد شناسه کاربری خودتون رو انتخاب کنید و در سمت چپ پنجره زیر ستون Related Tasks گزینه Prevent a forgotten password را انتخاب کنید.

 

در پنجره باز شده روی Next کلیک کنید.در این مرحله فلاپی که از قبل فرمت کرده اید را وارد درایو A (درایو فلاپی) کنید. و روی Next کلیک کنید .در این مرحله کادری ظاهر میشود که باید در آن کلمه عبور جاری را وارد کنید پس از اینکه پسورد فعلی را در کادر وارد کردید روی Next کلیک کنید کار تمام است.

 

حالا وقت آن رسیده که از فلاپی استفاده کنیم.

 

نحوه استفاده از فلاپی پشتیبان : در صفحه خوش آمد گویی user name خودتون رو انتخاب کنید و پسورد مورد نظر را تایپ کنید.اگر شما کلمه عبور را فراموش کرده باشید پیام Did you forget your password نمایان میشود.

 

که شما باید روی گزینه use your password reset disk کلیک کنید تا پنجره ای باز شود سپس فلاپی از قبل تهیه شده را در درایو مربوط قرار دهید و Next را دو بار فشار دهید و در پنجره جدید پسورد جدید را تایپ کنید enter را فشار دهید حالا میتونید از پسورد جدید استفاده کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت