آموزش تهیه صبحانه فوق العاده فریتاتا ایتالیایی

آموزش تهیه صبحانه فوق العاده فریتاتا ایتالیایی

فریتاتا طرز تهیه 

برای مصرف کردن برترین صبحانه کافیست که برترین ها را برای خودتان درست کنید و سعی کنید برای خوردن صبحانه حتما بیدار شوید .

 

به گزارش تالاب میتوانید از خود خلاقیت به خرج دهید و انواع ادویه هاي مورد علاقه تان رابه این دستور پخت افزون کنید تا اکثر از این صبحانه دلچسب لذت ببرید.

 

مواد لازم برای فریتاتا :

 

 

آموزش تهیه صبحانه فوق العاده فریتاتا ایتالیایی

 

طرز تهیه فریتاتا :

فر را تا دمای 400 درجه فارنهایت یا 204 درجه سانتی گراد گرم کنید.

 

یک ماهیتابه که بتوان در فر هم ازآن بهرهگیری کرد را روی شعله با حرارت متوسط گرم کنید. روغن را افزون کنید، تکانش دهید تا ماهیتابه چرب شود. پیاز را افزون کنید و به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که نرم شود آن را تفت دهید. اسفناج را افزون کنید و به مدت 2 دقیقه آن را بپزید.

 

تخم مرغ، نمک و فلفل را با هم ترکیب کنید. میکس تخم مرغ را روی سبزیجاتی که در ماهی تابه هست بریزید. آن قدر بپزید تا لبه هاي تخم مرغ به مرز آماده شدن برسند، چیزی حدود 2 دقیقه. به آرامی لبه ي میکس تخم مرغ را بلند کنید و ماهی تابه را خم کنید تا قسمت هاي نپخته میکس تخم مرغ با ماهی تابه ارتباط پیدا کنند. 2 دقیقه دیگر یا تا زمانی که مطمئن شوید دقیقا آماده شده هست به پختن ادامه دهید. پنیر را روی محتویات ماهی تابه بریزید.

 

ماهیتابه رابه مدت 8 دقیقه یا تا زمانی که مرکزش آماده شود در فر قرار دهید. سپس بلافاصله فریتاتا رابه یک ظرف مخصوص میل انتقال دهید و به 6 قسمت مساوی برش دهید.

 

جدیدترین مطالب سایت