آموزش طرز تهیه ساندویچ صبحانه کامل برای دانش آموزان

آموزش طرز تهیه ساندویچ صبحانه کامل برای دانش آموزان

آموزش طرز تهیه ساندویچ صبحانه کامل برای دانش آموزان

صبحانه سریع و مقوی و ساده

صبحانه کامل برای دانش آموزان و کارمندان را در اینجا مشاهده نمایید. صبحانه یکی از مهم ترین وعده‌هاي‌ غذایی اصلی که برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت است. این وعده به افزایش تمرکز و تقویت متابولیسم بدن کمک کرده و مانع پرخوری در طول روز می‌شود.

 

به گزارش تالاب : هم چنین خوردن مقداری کربوهیدرات و پروتئین بشما کمک میکند که در باقی روز انتخاب هاي‌ غذایی سالم تری داشته باشید؛ بنابر این هنگامیکه صبحانه میل می‌کنید، رژیم غذایی مغذی‌تر و بازرسی شده تری خواهید داشت که مانع از افت شدید فشار خون میشود.

 

تعداد زیادی از مردم به دلایلی از خوردن صبحانه صرف نظر می‌کنند، ساندویچ صبحانه یک صبحانه کامل و گزینه مناسب برای افراد شاغل و دانش آموزانی است که وقت کافی برای خوردن صبحانه در منزل ندارند تا از احساس خستگی و تنش عصبی اي که ممکن است بر اثر نخوردن صبحانه در طول روز ایجاد شود، جلوگیري کند.

 

این ساندویچ از ژامبون گوشت مارشن که حاوی ۹۰ درصد گوشت گوساله با بافت نرم و طعم متفاوت، بیکن ایرلندی، پنیر گودا و تخم مرغ که یک ماده بی نظیر و سرشار از پروتئین، موادمعدنی و ویتامین هاي‌ مورد نیاز بدن است، درست می‌شود. 

 

مواد لازم برای هر ساندویچ صبحانه :

آموزش طرز تهیه ساندویچ صبحانه کامل برای دانش آموزان

صبحانه مقوی و کامل و سریع

 

طرز تهیه ساندویچ صبحانه :

ابتدا چهار گوشه نان هاي‌ تست را جدا کنید و نان رابه وسیله یک وردنه صاف کنید تا مقداری فشرده و نرم شود سپس یک لایه پنیر گودا، بیکن ایرلندی و ژامبون گوشت مارشن را سطح نان تست قرار دهید و نان دوم را روی آن بگذارید و چهارگوشه نان ها رابا مقداری آب به یک دیگر بچسبانید.

 

دریک کاسه، تخم مرغ ها و شیر را مخلوط کرده و ساندویچ رابه این ترکیب آغشته کنید ودر کره سرخ کنید تا طلایی رنگ شود. نوش جان!« صبحانه کامل برای دانش آموزان »

 


حتما بخوانید:  طرز تهیه ۱۰ نوع صبحانه شیک به سبک هتل ها


 

گروه آشپزی تالاب

جدیدترین مطالب سایت