آموزش پخت رولت نان به همراه سوسیس فرانسوی

آموزش پخت رولت نان به همراه سوسیس فرانسوی

طرز تهیه رولت سوسیس به همراه نان 

رولت نان و سوسیس یک غذای فرانسوی و خوشمزه هست که حتی برای پیش غذا هم بهرهگیری می شود در ادامه میتوانید ما را دنبال نمایید .

 

مواد مورد نیاز

آرد «الک شده»: 3 پیمانه

ماست: یک دوم پیمانه

تخم مرغ: 1 عدد

روغن مایع: به میزان لازم

سوسیس: 10 عدد

پودر سوخاری: 2 پیمانه

پنیر چدار: 15 ورقه

نمک: یک دوم ق چ

 
 
روش پخت
1.    ماست، تخم مرغ، 5 قاشق سوپخوری روغن مایع و نمک را داخل کاسه اي ریخته و با بهرهگیری از قاشقی آمیخته کنید.
 
 
2.    آرد «مقدار آرد تقریبی بوده، بنابر این باید به میزانی بهرهگیری شود که خمیر آماده و حالت چسبندگی نداشته باشد» را تدریجی به مواد افزوده و با دست ورز دهید تا به شکل خمیر درآید.
 
3.    خمیر آماده شده را حدود 3 دقیقه ورز دهید. بعد آن را داخل کاسه اي که از گذشته با 1 قاشق سوپخوری روغن مایع چرب شده، قرار دهید. سپس روی آن را با دستمالی بپوشانید و به مدت 1 ساعت کنار بگذارید تا استراحت کند.
 
4.    با بهرهگیری از وردنه اي خمیر را روی سطح صافی به ضخامت 4 میلی متر باز کرده و به شکل مستطیل و بزرگ‌تر از ابعاد سوسیس «در صورت تمایل می‌توانید سوسیس را از وسط نصف کنید» برش بزنید.
 
5.    داخل هر برش از خمیر به ترتیب یک ورقه پنیر گودا و سوسیس بگذارید. سپس خمیر اطراف سوسیس را روی آن برگردانده تا سوسیس داخل خمیر قرار بگیرد و چیزی ازآن دیده نشود «همه ی مواد رابه این صورت آماده کنید».
 
6.    خمیر شامل مواد را داخل پودر سوخاری درشت بغلتانید. بعد آن را داخل سینی فر که از گذشته با اندکی روغن مایع چرب و کاغذ روغنی پوشیده شده، با فاصله بچینید.
 
7.    سینی را در طبقه وسط فر از گذشته با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، به مدت 20 دقیقه قرار دهید تا خمیر دقیقا پخته شود.
 
8.    رولت نان را همراه با سس گوجه فرنگی و خردل میل کرده و از خوردن آن لذت ببرید.
 
 
جدیدترین مطالب سایت