عصرونه چی درست کنم ؟ + بهترین پیشنهاد عصرانه

عصرونه چی درست کنم ؟ + بهترین پیشنهاد عصرانه

عصرونه چی درست کنم ؟

عصرانه وعده‌اي سبک باید باشد ؛ از این رو به فضای زیادی نیاز نیست و می تواند روی میز صبحانه یا ناهار و یا حتی در نشیمن و جلوی تلویزیون سرو شود. (عصرونه چی درست کنم ؟ )

پذیرایی عصرانه طبق معمول با چای و شیرینی و ساندویچ ساده انجام می‌شود. به گزارش گروه آشپزی تالاب : برای میز چای می توان از سفره هاي‌ ظریف استفاده کرد. کارد و چنگال و بشقاب برای پذیرایی عصرانه طبق معمول کوچک تر از کارد و چنگال و بشقاب خوراک خوری است.

 

سرویس چای را می‌توانیم در سینی وسط میز قرار دهیم و فنجان نعلبکی ان را وسط بشقاب ها که در جلوی مهمان ها است گذارد. خوراکی ها راکه شامل شیرینی و ساندویچ است در اطراف سینی چای قرار میدهیم و میزبان باید برای مهمان ها چای یا قهوه بریزد و پذیرائی کند.

عصرونه چی درست کنم ؟ + بهترین پیشنهاد عصرانه

انتخاب چیدمان و مکان مناسب برای عصرانه

اگر در خانه شما مکان نورگیری هست از ان برای لذت از آخرین ساعات روشنایی روز استفاده نمایید. اجازه دهید یادآوری کنیم که برای عصرانه آمبیانس و چیدمان مهمتر از خود خوردنی و نوشیدنی‌ هاست.

 

در آخر بعد از 4 مدل پشنهاد عصرونه ما تصاویری از چیدمان زیبای عصرانه را برای شما قرار دادیم. حتماً مشاهده نمایید

 

بهترین پیشنهاد عصرانه

 

✅ مطالب مشابه : بهترین نکات برای داشتن یک عصرانه مقوی و مفید

 

بهترین پیشنهاد عصرانه

1- نان و پنیر و خیار + چایی

2- نان و پنیر و سبزی + چایی

3 – تخم مرغ آب پز شده + خیار شور

4- شیرینی + نوشیدنی

5- حلوا

6 – کاچی

7- آش رشته

8- نان و پنیر + گردو + چایی

9- کیک کاکائویی + چایی

10- کالباس + کوچه ریز شده + نان فانتیزی

 

طرز تهیه ساندویچ عصرانه

1- طرز تهیه ساندویچ عصرانه

مواد لازم نان تست: یک بستهسینه مرغ آب پزو ریز شده: یک لیوانهویج : چهار عددسیب زمینی: سه عددکنسرو نخودفرنگی: ۲/۱ لیوانکنسرو ذرت : ۲/۱ لیوانپیاز رنده شده: دو عددنمک و فلفل و زردچوبه: به مقدار لازمسس مایونز: به مقدار لازمتخم مرغ زده شده: سه تا چهار عددآرد سوخاری : به مقدار لازمروغن برای سرخ کردن : به مقدار لازم

 

طرز تهیه ساندویچ عصرانه :

پیازها را همراه با کمی روغن در ماهیتابه سرخ کنید.سپس سیب زمینی ها و هویج ها راکه به صورت نگینی ربز خرد کرده‌اید به پیاز اضافه کرده و همراه با روغن تفت دهید تابپزند سپس نخود فرنگی و ذرت رابه همراه مرغ پخته شده و ریز شده به مواد اضافه کرده روی حرارت هم بزنید و کمی تفت دهید.نمک و فلفل و زردچوبه را نیز به مواد اضافه کنید.

 

نان تست ها رابه صورت مثلثی شکل خرد کرده سپس روی هر کدام از نانها کمی سس مایونز بمالید. روی نانها کمی از مواد با قاشق ریخته و طرف دیگر نان رابا قطعه دیگر نان بپوشانید.

 

هر کدام از ساندویچ ها را ابتدا در تخم مرغ زده شده و سپس در آرد سوخاری بغلتانیدو در روغن فراوان روی حرارت ملایم سرخ کنید تا زمانی که نان ها طلایی رنگ شوند.

 

✅ مطالب مشابه : عصرانه ی خود را با سالاد پنیر کامل کنید !

 


 

عصرونه چی درست کنم ؟ + بهترین پیشنهاد عصرانه

2- طرز تهیه فریتاتای سالمون برای عصرانه

غذای ایتالیای خوشمزه که برای طرفداران ماهی بسیار جذاب خواهد بود. این غذا در ۵۰ دقیقه آماده می‌وشد و برای سرو به تعداد ۱۲ نفر مناسب میباشد.

 

مواد لازم فریتاتای سالمون :

تخم‌مرغ زده شده : ۱۲ شماره

خامه غلیظ : ۱ پیمانه

پنیر موتزارلا خرد شده: ۱۱۵ گرم

سالمون دودی ساتوری شده: ۲۲۵ گرم

پیازچه: ۳ شماره

شوید تازه ساتوری شده: ۳ قاشق غذاخوری

نمک: ۱ قاشق چایخوری

فلفل تازه آسیاب شده: ½ قاشق چایخوری

کره: ۱ قاشق غذاخوری

پیاز قرمز ریز خرد شده: ۱ شماره

 

✅ مطالب مشابه : دستور تهیه سالاد نیکویس یک عصرانه کامل

 

طرز تهیه فریتاتای سالمون :

تخم‌مرغ ها، خامه، پنیر موتزارلا، سالمون دودی، پیازچه «ان رابه قطعات ۳ میلی متری خرد کنید، فقط از قسمت‌هاي‌ سفید و سبزروشن استفاده کنید»؛ شوید، نمک و فلفل را در کاسه‌اي مخلوط کرده و کنار بگذارید.

 

فر را روی درجه ۱۷۶سانتیگراد گرم کنید. کره را دریک تابه نچسب مربع شکل ۲۵ سانتی روی شعله متوسط آب کنید.

 

پیاز قرمز را اضافه کنید. ان را تا اندازه‌اي سرخ کنید که نیمه شفاف شود، حدود ۵ دقیقه.

 

حرارت فر را کمتر کنید. مخلوط تخم‌مرغی راکه قبلاً آماده کرده بودید روی پیاز‌ها بریزید، لبه‌هاي‌ مخلوط تخم‌مرغ رابا کف‌گیر پلاستیکی کمی عقب بزنید تا از دیواره تابه کمی فاصله بگیرد. ان را در فر بپزید تا جاییکه که وسط ان پخته و به تابه بچسبد، حدود ۳۵ دقیقه.

 

تابه را از فر در آورده و روی تخته کار منتقل کنید. ۵ دقیقه صبر کنید تا خنک شود.

 

کفگیر را دور ان حرکت داده، زیر فریتاتا ببرید، از تابه در آورده و روی تخته بگذارید. ان رابه ۱۲ قسمت برش بزنید و سرو کنید.

 

✅ مطالب مشابه : اس ام اس عصر بخیر دوستانه | متن عصر بخیر زیبا

 


عصرونه چی درست کنم ؟ + بهترین پیشنهاد عصرانه

3- خوراک سوسیس و گوجه و پیاز

دراین خوراک از فلفل قرمز استفاده شده است ولی می توانید از سوسیس تند نیز استفاده کنید. این غذا را در مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه میتوانید درست کنید و برای ۴ نفر سرو کنید.

 

مواد لازم سوسیس و گوجه و پیاز

عصرونه چی درست کنم ؟ + بهترین پیشنهاد عصرانه

طرز تهیه سوسیس و گوجه و پیاز

فر رابا دمای ۲۰۰ درجۀ سانتیگراد روشن میکنیم تا گرم شود. هسته‌هاي‌ فلفل قرمز را میگیریم و به قطعات ۲ سانتیمتری خرد میکنیم. گوجه‌فرنگی‌هاي‌ کوچک را از وسط نصف میکنیم و انها رابه همراه پیاز و فلفل و سیر خرد شده داخل یک ظرف ریخته و مخلوط میکنیم.

 

روغن زیتون را اضافه کرده و با نمک و فلفل مزه دار میکنیم. سبزیجات خوشبو مانند جعفری، ریحان و یا نعناع را ساتوری کرده و به این مواد اضافه میکنیم.

 

مخلوط سبزیجات را داخل ظرف مناسب فر قرار می دهیم. سوسیس‌ها را چند برش سطحی کج زده و آن ها را نیز روی سبزیجات گذاشته و به مدت ۳۰ دقیقه داخل فر داغ قرار می دهیم.

 

✅ مطالب مشابه : طرز تهیه 4 مدل کیک رژیمی ساده برای عصرانه

 

ظرف را پس از ۳۰ دقیقه از فر خارج کرده، سوسیس‌ها را برگردانیده و بازهم به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه داخل فر میگذاریم تا سوسیس‌ها سرخ و کبابی شده و رنگ آن ها قهوه‌اي شود.

 

انها را از فر خارج کرده و مقداری از سبزیجات را داخل بشقاب‌ها می‌ریزیم. سوسیس‌ها رابه صورت اریب برش زده و آن ها را روی سبزیجات قرار میدهیم و داغ سرو می کنیم.

 


عصرونه چی درست کنم ؟ + بهترین پیشنهاد عصرانه

4- خوراک سبزیجات کبابی برای عصرانه

سالم و سبک! استشمام عطر سبزیجاتی که آرام آرام رُست میشوند تا نرم و لب شیرین شوند، احساس بسیار خوبی بشما میدهد. این دستور پخت دارای تنوع زیادی در سبزیجات است و می توان ان را، مخلوط با پاستا یا بعنوان غذای فرعی به همراه انواع گوشت سرخ یا کباب شده استفاده کرد. بهتر است این غذا را وقتی که از فر بیرون آمده و گرم است، میل نمایید. میتوانید روی ان کمی پنیر کممبرت بریزید و با نان ترد، میل کنید.

 

مواد لازم سبزیجات کبابی

عصرونه چی درست کنم ؟ + بهترین پیشنهاد عصرانه

طرز تهیه سبزیجات کبابی

فر را از قبل روی دمای ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد «۳۷۵ درجه فارن هایت» قرار میدهیم. سبزی‌ها رابه قطعات ۱٫۵ سانتی‌متری خرد می کنیم و روی سینی فر قرار میدهیم و روغن رابه آرامی روی ان می‌ریزیم و با دست‌ هم میزنیم تا مطمئن شویم که همه ی قسمت‌هاي‌ سبزی‌ها به روغن آغشته شده است.

 

حال سیر ریز شده و یا رنده شده را روی ان ها می‌ریزیم، سپس نمک و فلفل پاشیده و ۴۰ تا ۴۵ دقیقه در فر میگذاریم «تا زمانی که سبزی ها نرم و رُست شوند». در هنگام پخت، باید سبزی‌ها را دو بار بگردانیم تا مطمئن شویم همه ی ان یک دست پخته شده‌اند.

 

سینی را از فر بیرون می‌آوریم و میگذاریم کمی خنک شود بطوری‌که سبزیجات گرم باشند. روی ان سرکه بالزامیک و ریحان خردشده می‌ریزیم و خوب مخلوط میکنیم. حال میتوانید لذت میل کردن این خوراک سبزیجات را احساس کنید.

 

برای خوردن غذا هاي مقوی و مناسب در ماه رمضان به منوی غذا هاي ماه رمضان مراجعه کنید.

 

در دستور پخت تست سبزیجات گریل شده یاد میگیرید چگونه انواع سبزیجات مورد علاقه‌ تان را باربکیو کنید تا دارای طعمی بی نظیر شوند.

 

سالاد سبزیجات کبابی با پنیر بز قابلیت این را دارد که ان را با سبزیجات متفاوت دیگری مانند مارچوبه، سیب زمینی، گل کلم و قارچ نیز تهیه کنید.

 

خوراک سبزیجات با طعم سیر، یک بشقاب سبزیجات مقوی و سالم که در طی روز برای هر کس لازم و ضروری است، فقط کافی است سبزیجاتی راکه دوست دارید، خوب مزه‌دار کنید.

 


 

انواع چیدمان میز عصرانه

مدل عصرونه های ایرانی

مدل عصرونه های ایرانی

عصرونه ایرانی

عصرونه ایرانی

یک عصرانه عالی

یک عصرانه عالی

پیشنهاد عصرانه

پیشنهاد عصرانه

عصرانه چی بپزم؟

عصرانه چی بپزم؟

عصرونه چی بخوریم؟

عصرونه چی بخوریم؟

عصرونه مقوی

عصرونه مقوی

عصرانه برای مهمان

عصرانه برای مهمان

عصرانه خوشمزه

عصرانه خوشمزه

تزیین میوه عصرونه

 

میوه عصرونه

ساندویچ عصرانه

عصرانه مجلسی

 

عصرانه مجلسی

عصرانه مجلسی

عصرانه برای مهمانی دوستانه

عصرونه چی درست کنم ؟ + بهترین پیشنهاد عصرانه

عصرانه برای مهمانی دوستانه

عصرانه برای مهمانی دوستانه

پذیرایی عصرانه

پذیرایی عصرانه

 

مدل عصرونه های خود را برای سایت تالاب بفرستید تا در همینجا قرار دهیم.

جدیدترین مطالب سایت