این غذا سریع پخته میشود

این غذا سریع پخته میشود

غذای مخصوص مهمانان سرزده

درخانه نشستید ناگهان مهمان سرزده زنگ منزل را می‌زند ، برای این که شوکه نشویم می‌توانیم غذای راحت و سریع طبخ را آماده کنیم .

 

زياد پيش مي‌آيد که شما مهمانی را براي ناهار يا شام نگه مي‌داريد. در اين مواقع بايد بتوانيد يک غذاي سريع ولي در حين حال آبرودار، بار بگذاريد تا از خجالت مهمان‌ها دربيابيد و به دردسر هم نيفتيد. براي اين منظور، توصيه مي‌کنيم اين 3 نکته را از ما داشته باشيد:

این غذا سریع پخته میشود

1) فر يا گاز را گرم کنيد:

گذشته از اين‌که حتي دستانتان را براي پخت غذا بشوييد، گاز يا فر را روشن کنيد تا داغ شود. حتي مي‌توانيد کتري را روي گاز بگذاريد تا جوش بيايد. در اين صورت 155 دقيقه تا گرم شدن فر، جلو مي‌افتيد.

 

2) سازمان‌دهي کنيد:

رمز آشپزي سريع، مديريت مواد و وسايل هست. تمام موادغذايي و ظروف را آماده کنار دست‌تان بچينيد. دستور چند غذاي ساده را از گذشته به خاطر بسپاريد تا مجبور نباشيد دنبال آن برويد.

 

3) اندازه‌ها را کم کنيد:

سومين فرمان براي موفقيت در آشپزي سريع در ايام عيد، اندازه‌ی غذاست. هر چه اندازه و مقدار مواد اوليه کمتر باشد، غذا سريع‌تر آماده مي‌شود.

 

به گزارش تالاب اگر مهمانتان را از گذشته براي شام يا ناهار دعوت کرده‌ايد، فرصت داريد در ايام عيد هم غذاهاي تشريفاتي بپزيد و سفره‌ی رنگيني تدارک ببينيد. چند دستور غذاي پرزحمت‌تر هم برايتان نوشته‌ايم که‌مي‌توانيد يکي از اين غذاها را براي پذيرايي از مهمانان نوروزي دعوت شده از‌گذشته،‌بپزيد.

جدیدترین مطالب سایت