آموزش تهیه کیک شکلاتی بدون تخم مرغ

آموزش تهیه کیک شکلاتی بدون تخم مرغ

کیک شکلاتی بدون تخم مرغ 

کیک هاي شکلاتی همیشه در دنیا پر طرفدار است اما اینبار می‌خواهیم شیوه اي نو را آموزش دهیم در ادامه میتوانید با آموزش تهیه جالب کیک شکلاتی بدون استفاده از تخم مرغ تالاب را دنبال نمایید .

 

کیک بدون تخم مرغ , با کمترین امکانات می‌شود این کیک شکلاتی لذیذ را بدون استفاده از لبنیات درست کرد. شاید فکر کنید هیچ کیکی بدون شیر و تخم مرغ لذیذ نمی‌شود اما با درست کردن این کیک نظرتان کاملا عوض میشود.

 

به گزارش تالاب جوش شیرین نقش مخمر دارد و برای فعال شدن به اسید نیاز دارد. بهمین خاطر از سرکه استفاده میکنیم. با ترکیب جوش شیرین و سرکه کربن دی اکسید ساخت می‌شود ودر نتیجه کیک سبک می‌شود.

 

هیچ کدام از مواد این کیک نیازی به نگه داری داخل یخچال ندارند بهمین خاطر میتوانید این کیک را مدت ها بیرون یخچال نگهدارید.

 

مواد لازم برای کیک شکلاتی بدون شیر و تخم مرغ :

آموزش تهیه کیک شکلاتی بدون تخم مرغ

طرز تهیه کیک شکلاتی بدون شیر و تخم مرغ :

مواد خشک رابا هم ترکیب کنید ودر آخر پودر کاکائو را اضافه کنید و هم بزنید. داخل ظرف دیگری مواد مایع رابا هم ترکیب کنید.

 

سپس مواد مایع رابه مواد خشک اضافه کنید و هم بزنید. جوش شیرین و سرکه دراین مرحله واکنش نشان میدهند و حباب هاي کربن دی اکسید ساخت می‌کنند. مواد را نباید زیاد هم بزنید.

 

 

مواد آماده شده کیک را داخل قالب بریزید. نیازی به چرب کردن قالب نیست چون قرار نیست آنرا یک دست از قالب بیرون بیاورید.

 

 

قالب رابه مدت ۳۰ الی ۴۰ دقیقه داخل فر روی ۳۵۰ درجه فرانهایت قرار دهید. برای خاطرجمعی از پخته شدن کیک یک شماره خلال دندان داخل کیک فرو کنید اگر مواد به آن نچسبید کیک آماده شده است.

 

 

قالب را از فر بیرون بیاورید و بگذارید کمی سرد شود.

 

 

کیک رابا توجه به چند قسمت برش بزنید. سپس با صافی روی کیک را کمی پودر قند بپاشید. خوردن این کیک همراه با کمی بستنی وانیلی لذت بخش است.

 

آموزش تهیه کیک شکلاتی بدون تخم مرغ

در آخر روی کیک شکلاتی پودر قند بپاشید

 

جدیدترین مطالب سایت