طالع بینی جدید آبان ماه

طالع بینی جدید آبان ماه

ویژگی های ماه های مختلف 

 

با یکسری دیگر از طالع بینی اخیر تمام ماه ها در خدمت تان هستیم در ادامه میتوانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

متولدین ماه فروردین:

 

چرا آن قدر با خودتان کلنجار می‌‌روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده‌اید. بازهم می‌‌توانید برای خود اهدافی تعیین کنید ودر جهت رسیدن به انها گام بردارید. کسالتی دارید که به امید خدا بزودی برطرف خواهد شد. فعلا از اینکه چیزی رابه زندگی خود افزون یا کم کنید خودداری کنید که زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌اي از خوش‌قلبی شما می‌‌خواهند سوء بهرهگیری کنند، به شدت مراقب باشید و با چشمانی باز به اطراف نگاه کنید و بی‌‌جهت به کسی خاطرجمعی نکنید.

 

برای تحقق آرزوی‌تان در تلاش هستید. در این راهی که قدم گذاشته‌اید به سختی‌هایي برخورد می‌‌کنید که با تفکر و بدون عجله باید آن ها را از سر راه خود بردارید. برای برداشتن این موانع می‌‌توانید از خانواده و رفقا نزدیک‌تان کمک بگیرید ولی آن ها را چندان از آرزویی که دارید مطلع نکنید. او همه ی وقت به فکر شماست، شما‌ چه‌‌طور؟

 

متولدین ماه اردیبهشت:

 

اختلافات و نگرانی هائی که شما در زندگی خودتان دارید نه اختصاصی هست و نه عجیب هست. همه ی افراد درخانواده هاي خودشان از این گرفتاری هاي کوچک و بزرگ دارند منتها شما باید به جای چکنم چکنم خودتان راهی برای خارج شدن از بن بست پیدا کنید عصبانیت و دلسردی و بگومگوهای گوناگون با این و آن کار را بدتر میکند و «گره»ها را «کور»تر می سازد.

 

در روابط با دیگران شما در حال گذراندن یک «ماه عسل» شما تبدیل به «ماه زهرمار» نشود. با افراد خانواده خودتان تفاهم دارید ولی یکی از آنان بیشتر از همه ی مورد دقت و محبت شما واقع شده و بر تصویر یکیدیگر که هم جنس او هست مورد نفرت شماست. در تشخيص افراد سیاست و دقت کامل بخرج دهید. ماهی که شروع کرده اید برای اقدام به معاملات اقتصادی مناسب نیست. اگر به سفر میروید دقیقا محتاط باشید

 

متولدین ماه خرداد:

 

هرروز خبری تازه در راه هست..هیچ گاه امیدت را از دست نده.شرایط زندگی در حال بهبودی هست.از پند و نصیحت دیگران چندان خوشت نمی‌آید و بعضی وقتها خودرا عقلِ کل می‌دانی.یادت باشد که همه ی وقت گوش شنوا داشته باشی.تعدادی کتاب خریده اي ولی مهلت نکردی تمامشان کنی.از تعطیلات و ساعتهای فراغت خودت برای مطالعه بهرهگیری کن.از آثار هنری لذت میبری،.سراسر زندگی ات به دنبال کسی بوده اي که وقتی افسرده و غمگین هستی تو را شاد و شاد سازد.

 

کسیکه به وقت دلسردی،سر خوردگی و نا امیدی به تو انگیزه بخشد و هنگامیکه تردید،سراسر وجودت را پر کرده،تو را از ایمان و امید و آینده روشن نوید دهد.

 

متولدین ماه تیر:

 

شما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد بشما نزدیک شده. منزل شما مقدور هست همچون محل دیدار بهرهگیری شود و یا یک شب میزبان همه ی باشید. سطح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد هست و اگر شغل شما در تماس با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی هاي عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود.

 

متولدین ماه مرداد:

 

این ماه به تمرکز بیشتری برای انجام کارها نیاز دارید و چالشهایی در پیرامون خود شاهد هستید. دقت به نیازهای خانواده و تعهدات تان برایتان شادی به ارمغان می آورد. زندگی زناشویی به طور طبیعی طی خواهد شد و باید از خودخواهی با در برخورد شریک زندگی تان پیشگیري کنید و با درک بهتر با او مدارا کنید. در این ماه نتایج یادگیری و درس در سطح بالایی میباشند هر چند ساعات مطالعه شما کاهش یافته و باید آن رابا مهلت هاي تازه برای مطالعه جبران کرد. تعهدات شغلی به بحبوحه می‌رسند و کمک هاي بی مشابه شما مورد قدردانی قرار میگیرند.

 

بهتر هست شرایط یا تصمیم گیریی هاي مافوق خوتان را بپذیرید و توضیح دادن درمورد ضعف هایتان چیزی از ارزشتان کم نخواهد کرد و سعی کنید با زیردستان روابط دوستانه تری داشته باشید. کمی احساس ناامنی دارید حتی زمانی که در مسیر حقیقی موفقیت گام بر می دارید. تغییر الگوی ارتباطی در زمان تصمیم گیری را در پیش بگیرید و زمان بیشتری برای به سرانجام رساندن وظایف تان قبل از موعد مقرر درنظر بگیرید. ذاتا مشتاق به قبول کردن وظایف تازه هستید اما قبل ازآن باید وظایف فعلی را به اتمام برسانید. بهتر هست بحث هاي مساله برانگیز رابا شرکا یا کارکنان کنار بگذارید. حالات مالی این ماه برای شما روال طبیعی داشته و میتوانید کسری هزینه هاي خودرا فراهم سازی کنید.

 

متولدین ماه شهریور :

 

در این ماه پول قابل توجهی به دستتان می‌رسد که باید برای هزینه آن با برنامه ریزی پیش بروید ، همچون مثال سرمایه گذاری دریک کار تولیدی میتواند برایتان مثمر ثمر باشد ، جشن تولد عزیزی را پیش رو دارید که اصلاً فراموش کرده اید ؛ با تهیه هدیه اي هرچند ساده مهر و محبت خودتان رابه وی نشان بدهید.

 

زنگ تلفن منزل تان برای دادن خبری خوش به خانواده تان به صدا در خواهد آمد ، پس همه ی وقت ودر همه ی حال شکر گزار خالق هستی باشید !

 

متولدین ماه مهر:

 

انچه راکه الان دارید قدرش را بدانید ؛ اگر در تلاش برای التیام شرایط هستید ، تلاش را در تداوم همان مسیر و آن چه که دارید قرار دهید.

 

چشمانتان رابه نعمت هاي خداوند باز کنید ؛ شما یکی از بزرگ ترین نعمت ها را دارید ، جفا و ستم هست اگر به چیزی جز آن چه دارید و هستید بیندیشید ، اگرچه آرزوهای بهتر بشما قدرت بیشتری میدهد تا بر جهت گیری خود پافشاری داشته باشید و شرایط را بهتر کنید اما یادتان باشد که «جز کوی دوست» نروید!

 

باید انچه راکه وجوددارد ارجمند بدارید و چشم دلتان دنبال بعضی جلوه هاي زودگذر نباشد.

 

متولدین ماه آبان:

 

در این ماه شما توانا هستید بدون این که از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید ، ابراز وجود بشما اجازه میدهد که استعدادهای درونی خودرا بشناسید و آن چه از احساسات‌تان که مجال میابند بیان شوند رابا دیگران تقسیم کنید‌ و این مهم نیست که چه میزان کار پیچیده و دشواری هست.

 

انچه را اکنون واقعا لازم هست انجام دهید بدون این که نیاز باشد روش خودرا بهم بزنید ؛ برنامه ریزی و فکر کردن به انچه که می خواهید انجام دهید بهتر از این هست که کاری را بدون این که به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

 

متولدین ماه آذر:

 

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مثل گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی هست به دل دیگران. به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می‌بینید که آینه بشما لبخند رضایت می‌زند. زندگی فراز و نشیب هاي زیادی دارد، بخود بیایید. قبل را فراموش کنید و به آینده اي درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه ی موارد را درنظر بگیرید. دوستتان روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش هست که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همان‌ گونه چشم به راه شماست.

 

متولدین ماه دی:

 

شما غالباً اجازه میدهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی اینکار می تواند این ماه شما رابه دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می تواند خوب و سازنده باشد اما در این ماه مقدور هست شما را از مسیرتان منحرف کنند ، تفاوت‌هایي که با دیگران دارید را تقویت کنید ودر پی این نباشید که خودرا همرنگ جماعت کنید.

 

خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌اي روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌اي میشود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می شود که شما خودرا باور کنید و اطمینان به نفس تان افزایش یابد.

 

متولدین ماه بهمن:

 

استرحت کافی کمی از خستگی زمان پرمشغله ي کاری تان کاسته هست. به فکر تغییر شغل هستید. دوره ي یکنواختی را طی می‌کنید، اما بزودی باید آماده ي کار و فعالیت در اساس ي شغلی خود باشید. مشغله ي شما بیش از قبل خواهد شد. از نظر مالی به همن صورت قبل خواهد بود. کمی کم تحملی و کم حوصلگی داشته اید. مراقب برخوردتان با بزرگ ترها باشید. این دوره برترین مهلت هست برای تصمیم گیری هاي اخیر در مورد تحصیل و کار. در این دوره توانا به دست زدن به ریسک هاي بزرگ خواهید بودو ماه رابا ذکر گرفتن و سنجیدن آموختن به اتمام خواهید رساند. اثرات شکست عاطفی تان کمتر می شود.

 

متولدین اسفند ماه:

 

راهی در پیش گرفته اید که نباید از سختیهای آن بهراسید چرا که همین سختی ها و موانع هست که پیروزی و موفقیت را برای شما شیرین و دوست داشتنی میکند.

 

از دوستی نزدیک آزرده خاطر شده اید و بهمین علت آن رابطه صمیمی قبل را از دست داده اید اما باید سعی کنید که با گذشت و چشم پوشی به او نزدیک شده و با این عمل شیرینی گذشت را بچشید.

 

تمامی امکانات و پتانسیل لازم برای پیشرفت و ترقی شما مهیا هست که میتواند آینده درخشانی را برای خودتان رقم بزنید.

 

جدیدترین مطالب سایت