طالع بینی ازدواج متولد ابان ماه (مرد و زن)

طالع بینی ازدواج متولد ابان ماه (مرد و زن)

مرد متولد آبان، نماد: عقرب

جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد . او خیلی قوی است. او کسی است که همه، بویژه زنان تقریباً هرکاری برایش انجام می دهند. بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند(حتی شما). مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت،مؤسسه یا سازمان ها هستند.

 

او پوستی به رنگ سبزه تیره، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد. البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است. او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده. او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند، آشفته خواهید شد!

 

اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند. خیلی ناراحت کنند ه است که نوروز او را لباس گرم و عینک آفتابی ببینید.

 

وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد، اضافه وزن پیدا می کند. هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیکل باشد. اودر روابطش بسیار صادق است.

 

به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست،اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می کند ، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است.

 

او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید. تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند، پدر خوبی است. او بیش از دیگر مردان متولد برجهانی تیر. اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.

 

او مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد. قبول کنید که بیشتر متولدین برج آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند است.

 

آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید، علیرغم همه اینها اونگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است!

 

زن متولد آبان، نماد: عقرب

زن متولد برج آبان آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می کند، حتی ممکن است آزار بدهد و سرگردان کند. زمان زیادی طول می کشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً، او واقعاً همان دختر سرد و خود دار نمی تواند باشد.

 

در واقع وظیفه شماست که بفهمید او چیست: بیشتر زنان متولد آبان قشنگ، وسوسه انگیز و فریبا هستند.

 

حتی زمانی که کاملاً ساکت هستند، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید. آنقدر جذاب هستند که دوستان به دورشان جمع می شوند. شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید. در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد این برج نفوذ کرده.

 

او با همه موضوعات احساساتی برخورد می کند، از طریق آویزان کردن جورابتان روی بند گرفته تا مشکلات جهان سوم ممکن است از آن دخترهایی باشد که از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز کنید‌. برای همیشه آنجا جای شماست. او در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار است. سعی کنید بر یکی از این دخترها غلبه کنید تاببینید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند.

 

پیش از آنکه به خود غره شوید، فراموش نکنید که اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر کنید، پشیمان خواهید شد.

 

هرگز فکر نکنید که می دانید به او خیانت کنید، چون با نگاهی زیرکانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می کند که مجبور می شوید همه چیز را پنهان کنید. اگر با او درگیر شوید، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی کند، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است. در آسمان فلکی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، کینه توز، و انتقام جو تر است.

 

مراقب باشید که او را خشمگین و غضبناک نکنید. بعداً نگویید که نگفتم! وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است که برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد.

 

او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد که بچه ها از چشمش دور شوند. مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند که شخصیت بچه ها شکل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد. از نظر دختران متولد این برج فلسفه زندگی این است که اگر خداوند دری را ازروی حکمت ببندد، در دیگری را از روی رحمت باز می کند.

 

اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید، او چه دوست شما باشد چه شریک تان، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد. خدای من! او بی نظیر است.

 

جدیدترین مطالب سایت