طالع بینی ازدواج متولد مهر ماه (مرد و زن )

طالع بینی ازدواج متولد مهر ماه (مرد و زن )

مرد متولد مهر، نماد: میزان

واقعاً مار خوش خط و خالی است، اما معمولاً به بهترین روش ممکن، رفتار می کند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است که در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد.

 

او حتی در قرن بیست و یک هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نکرده است. اگر ببیند عجوزه ای، دوشیزه ای را تهدید می کند، می داند چه کار کند. (مطمئن باشید فرار نخواهد کرد.)

 

او جذاب واستثنایی به نظر می رسد و کلکسیونی از ادکلن و عطر دارد. به یک مرد متولد برج مهر که می شناسید، فکر کنید.

طالع بینی ازدواج متولد مهر ماه (مرد و زن )

آیا زیادی شیک و ظریف نیست؟

این مرد دوست داشتنی، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت کردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می کند که ثابت کند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است. وی کسی است که در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاکت است.

 

اگر با این شوالیه مهربان ازدواج کنید، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند، اما به شکلی محسور کننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می کند.

 

او بی وفا نیست، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد. جز لاینکف وجودی او این است که می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد.

 

اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد. نه به این دلیل که آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند، بلکه او کسی است که عاشق بهترین ها است.

 

از آن جا که عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فکر می کند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد که گاهی رفتار سردی دارد.

 

مردان مثبت متولد برج مهر جذاب هستند ولی مردان منفی می توانند، نا مرتب کثیف، بی ادب، هرزه و نفرت انگیز باشند. پدر متولد مهر فداکار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشک شود.

 

اما وقتی آنقدر بزرگ شود که زبان باز کند، مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه، یک گیم گلف یا یک دست تنیس بازی کند. او همان کسی است که شما می خواهید!

 

طالع بینی ازدواج متولد مهر ماه (مرد و زن )

زن متولد مهر، نماد: میزان

زن متولد برج مهر مثل هلویی است که روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند که نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا کنید. (شک نکنید او هم فکر می کند که زیباست.)

 

دختران متولد این برج قشنگترین دختران در کهکشان راه شیری هستند. آنها طبیعت زیبایی دارند. دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد که هم چیز با هم بخواند.

 

او شیک است ، حتی اگر شلوار جین کهنه ای بپوشد، مطمئن باشید که تمیز است و به پلیور یا تی شرتی که می پوشیده، می آید. او شیفته مد است تا جایی که گاهی طراح لباس می شود.

 

او از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی کند (که دور از انتظار است.) دوستان زیادی دو و برش دارد. او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است.

 

زن متولد مهر می خواهد تا جایی که ممکن است با کمترین زحمت، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی کند. (او حتی بیسکویت را در ظروف لوکس سرو می کند.) اگر روزی با دختری روبرو شوید که بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید که متولد برج مهر است. او عاشق بوی شیرینی است.

 

اگر می خواهید به قلب او راه پیا کنید یک شیشه عطر و یک دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نکنید که رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد. او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یک دسته گل نزدیک سوراخ بینی اش می گیرد.

 

اگر روزی او را با کثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید، بدانید که او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنکه همیشه همینطور باشد.) و مشکل اصلی او بگو مگو با شریک زندگی است. زن متولد این برج ذاتاً مادر نیست هرچند که بیشترین تلاشش را می کند. با این همه اومادری است که یک دفعه ناپدید می شود.

 

زن مهر باید یاد بگیرد که مهر و محبت را از خانه شروع کند. در مواقع نادر که در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است. وقتی بچه ها زبان باز می کنند، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با کتاب آشنا کرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد.

 

وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می کند. ? بو ? مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می کند و مجبور می شود نزدیک لگن بچه دستگاه تهویه هوا کار بگذارد.

 

جدیدترین مطالب سایت