طالع بینی بهمن ماه (فال و طالع بینی ماه)

طالع بینی بهمن ماه (فال و طالع بینی ماه)

طالع بینی بهمن 

در ماه بهمن ماه به متولدین 12 ماه سال  چگونه خواهد گذشت ؛ طالع بینی هاي‌ جذاب جهت سرگرمی و تفریح می‌باشد و همیشه باید به اميد خدا داشت و برای زندگی تلاش کرد. از شما دعوت میکنیم این طالع بینی جذاب ماه را بخوانید.

 

طالع بینی بهمن ؛ متولدین فروردین ماه :

چرا آن قدر با خودتان کلنجار می‌‌روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده اید. بازهم می‌‌توانید برای خود اهدافی تعیین کنید ودر جهت رسیدن به انها گام بردارید.

 

کسالتی دارید که به امید خدا به زودی برطرف خواهد شد. فعلاً از اینکه چیزی رابه زندگی خود اضافه یا کم کنید خودداری کنید که زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌اي از خوش‌قلبی شما می‌‌خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشید و با چشمانی باز به اطراف نگاه کنید و بی‌‌جهت به کسی خاطرجمعی نکنید.

 

طالع بینی بهمن ماه ؛ متولدین اردیبهشت ماه :

نیات بزرگ و مقاصد پرارزشی را در مدنظر دارید که انشاء الله به یکی یکی ان ها جامه عمل خواهید پوشانید بشرط ان که اولا «آغاز و میان و پایان» هر کار را خوب بسنجید و سبک و سنگین کنید و ثانیا از مشورت با کسانی که از شما بصیرتر هستند استفاده کنید. مدتی به فکر تغییر محیط زندگی افتاده که اگرچه سخت است ولی شما ان را انجام خواهید داد. از لحاظ محیط کاری نگرانی هائی دارید که قسمتی از این نگرانی ها به طرز «کار کردن» شما مربوط میشود.

 

به کارتان و همکارانتان دلگرمی و خاطرجمعی بیشتری بدهید. اگر قصد سرمایه گذاری در هر موردی را دارید سعی کنید که فریب وعده ها و نویدهای سوء استفاده گران را نخورید و سرمایه خودرا از دست ندهید در نیمه دوم ماهی که شروع کرده اید احتمالا یک خبر خوش بشما خواهد رسید. سفر کرده اي دارید که مقدمات سفر او فراهم شده و انشاءالله به زودی دیدار حاصل خواهد شد. 

 

طالع بینی بهمن ؛ متولدین خرداد ماه :

هرروز خبری تازه در راه است. هیچ گاه امیدت را از دست نده. شرایط زندگی در حال بهبودی است.از پند و نصیحت دیگران زیاد خوشت نمی‌آید و بعضی وقتها خودرا عقلِ کل می‌دانی.یادت باشد که همیشه گوش شنوا داشته باشی.تعدادی کتاب خریده اي ولی فرصت نکردی تمامشان کنی.

 

از تعطیلات و ساعتهای فراغت خودت برای مطالعه استفاده کن.از آثار هنری لذت می‌بری، سراسر زندگی ات به دنبال کسی بوده اي که وقتی افسرده و غمگین هستی تو را شاد و خوشحال سازد.کسیکه به وقت دلسردی،سر خوردگی و نا امیدی به تو انگیزه بخشد و هنگامیکه تردید،سراسر وجودت را پر کرده،تو را از ایمان و امید و آینده روشن نوید دهد.

 

طالع بینی بهمن ؛ متولدین تیر ماه :

این ماه مخلوطی از همه ی چیز با هم است. در فعالیتهای اجتماعی مشارکت میکنید اما با لحنی تند و خشن با موانعی در زندگی شخصی و شغلی روبه‌رو شوید. از بحث کردن با همسرتان خودداری کنید و صبر پیشه کنید هر چند زندگی زناشویی این ماه در حال طبیعی خود در جریان است. با کم خوابی صلح و آرامش در خانه را برهم خواهید زد پس بهتر است برای استراحت خود زمان کافی درنظر بگیرید. زندگی شغلی تان گیج کننده بنظر میرسد و مسئولیت ها و وظایف تان افزایش پیدا میکند.

 

طالع بینی بهمن ؛ متولدین مرداد ماه :

مدتی است دچار آشفتگی روحی شده اید و آرام و قرار ندارید ؛ اگر کمی حوصله به خرج بدهید و به خداوند متعال پناه ببرید به زودی گم شده تان را خواهید یافت ؛ گره اي در کارتان به وجود آمده است که به موجب ان آرامش شما تا حدودی دچار اختلال شده است اما هیچ نگران نباشید چرا که انشاءالله… رفع میشود و از غصه رهایی میابید.

از سوی دوستان اشتباهی رخ خواهد داد که موجب اذيت و رنجش تان میشود اما بهتر است بر آنان خرده نگیرید چون همیشه گذشت و گشاده رویی تأثیری بیشتر و بهتری دارد.

 

طالع بینی بهمن ؛ متولدین شهریور ماه :

اگر به خدای بزرگ ایمان داشته باشی، دلیلی برای هراس از ناشناخته ها نخواهی داشت. می‌توانی با خاطرجمعی و مسرت به آینده بنگری، زیرا اراده خداوند در زندگی ات جاری است. امور ناشناخته و غیر منتظره تو را از پای در نمی آورند، زیرا می داني که از هر موقعیتی می تواني بهره ببری. در زندگی مسوولیت پذیر باش. اگر وظایف رابه درستی انجام بدهی موفقیت میتوانی بهره ببری. در زندگی مسئولیت پذیر تر باش.

 

اگر وظایفت رابه درستی انجام بدهی موفقیت از ان توست. اگر اراده و پشتکار را در خود بپرورانی، بدون تردید دست خداوند همیشه نگهدارت خواهد بودو هدایتت خواهد کرد و از بی قراری رهایی خواهی یافت.

 

دراین ماه ،سعی کن با دوستان و افرادی که باعث پیشرفتت می‌شوند،بیشتر رابطه برقرار کنی.با دوستان خوب و خوش نیت نشست و برخاست کن.از هر فرصتی برای دور هم جمع شدن استفاده کن.صدقه دادن و خیرات کردن را فراموش نکن. شادی وخوش بینی را هر کجا که هستی اشاعه بده.

 

طالع بینی بهمن ماه 1402 (فال و طالع بینی ماه)

طالع بینی بهمن ماه ؛ متولدین مهر ماه :

نامه اي را دریافت خواهید کرد که کمی برایتان غیرمنتظره خواهد بود اما مطمئناً خوشحالی فراونی شما را همراهی خواهد کرد.

درحال گرفتن مهم‌ترین تصمیم زندگی به سر می برید که برایتان بسیار حساس و سرنوشت ساز است ؛ با توسل و به اميد خدا در مسیر تازه اي که در پیش گرفته اید به عرصه هاي‌ جدیدی از زندگی دست پیدا خواهید کرد.

برای اینکه به دگرگونی در زندگی‌تان دست پیدا کنید تنها باید موانع خوشبختی راکه در سر راهتان قراردارند از میان بردارید تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.

 

طالع بینی متولدین آبان ماه :

شما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد بشما نزدیک شده. خانه شما ممکن است بعنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه ی باشید. سطح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید.

 

اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی هاي‌ عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود. البته این فشار بیشتر از جانب مریخ در همسایگی نشان شماست که با عطارد و اورانوس باعث جمع دوستانه که با منافع مشترک هستند ؛ برخی فرصت هاي‌ غیر منتظره شاهد باشید. کسی بشما معرفی میشود که طالع شما در مورد او خوش بین است.

 

طالع بینی بهمن ؛ متولدین آذر ماه :

نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌هاي‌‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. انها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت ان را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به اسانی می‌‌توانی با شرایط جدید، خودرا سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

 

با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌هاي‌ او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده‌اي ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. 

 

طالع بینی متولدین دی ماه :

اختلافات و نگرانی هائی که شما در زندگی خودتان دارید نه اختصاصی است و نه عجیب است. همه ی افراد درخانواده هاي‌ خودشان از این گرفتاری هاي‌ کوچک و بزرگ دارند منتها شما باید به جای چکنم چکنم خودتان راهی برای خروج از بن بست پیدا کنید عصبانیت و دلسردی و بگومگوهای مختلف با این و ان کار را بدتر میکند و «گره»ها را «کور»تر می سازد.

 

در روابط با دیگران شما در حال گذراندن یک «ماه عسل» شما تبدیل به «ماه زهرمار» نشود. با افراد خانواده خودتان تفاهم دارید ولی یکی از آنان بیشتر از همه ی مورد توجه و محبت شما واقع شده و بر عکس یکیدیگر که هم جنس او هست مورد نفرت شماست.

 

در شناخت افراد سیاست و دقت کامل بخرج دهید. ماهی که شروع کرده اید برای اقدام به معاملات اقتصادی مناسب نیست. اگر به سفر میروید کاملا محتاط باشید

 

طالع بینی بهمن ؛  متولدین بهمن ماه :

دراین ماه شرایطی پیش روی شماست که باید هر چه زودتر نسبت به ان اظهار نظر کنید ؛‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.

میزبان دوست عزیزی خواهید بود که می‌توانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ؛ متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ؛ باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان بازگشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید.

 

طالع بینی بهمن ؛ متولدین اسفند ماه :

استراحت کافی کمی از خستگی دوران پرمشغله ي کاری تان کاسته است. به فکر تغییر شغل هستید. دوره ي یکنواختی را طی میکنید، اما به زودی باید آماده ي کار و فعالیت در زمینه ي شغلی خود باشید.

 

مشغله ي شما بیش از گذشته خواهد شد. از نظر مالی به همان صورت گذشته خواهد بود. کمی کم تحملی و کم حوصلگی داشته اید. مراقب برخوردتان با بزرگ ترها باشید.

 

این دوره بهترین فرصت است برای تصمیم گیری هاي‌ جدید در مورد تحصیل و کار. دراین دوره قادر به دست زدن به ریسک هاي‌ بزرگ خواهید بودو ماه رابا یاد گرفتن و تجربه آموختن به اتمام خواهید رساند. اثرات شکست عاطفی تان کمتر می‌شود.

 

از دیگر طالع بینی های مخصوص بهمن ماه در انواع مختل دیگر را در پایین مشاهده نمایید.

جدیدترین مطالب سایت