طالع بینی سال ۹۷ | فال سال سگ 1397

طالع بینی سال ۹۷ | فال سال سگ 1397

طالع بینی واقعی سال 1397

همانند هر سال در بخش فال تالاب انواع فال و طالع بینی فال چوب و فال طالع بینی سال 2018 و سال ۱۳۹۷ را اماده کرده ایم طالع بینی سال ۱۳۹۷نوید تحولات زیادی را برای برج حمل داده است. متولدین این برج که با خصلت مبارزه طلبی و توانایی به دست آوردن چیزهای هیجان زده معروف هستند تحت تأثیر قوانین سیاره مریخ می باشند.

 

طالع بینی سال ۹۷ | فال سال سگ 1397

این سال شما در مسیر زندگی شغلی و شخصی تان موفق خواهید بود. شما بالأخره موفق به استفاده صحیح از خصلت بلند پروازی تان می شوید برعکس، سال قبل خجالتی و سست بودید مطمئنا گاهی از خودتان می پرسید چکونه ممکن است که در این موقعیت باشید و در موقعیت دیگر نه. آیا گاهی اوقات فکر کرده اید که نیروهای قوی تری روی زندگی شما تاثیر می گذارند و مسیر زندگی شما را مشخص می کنند؟

 

طالع بینی شما را از روی تاریخ باستان راهنمایی می کند و اتفاقات آینده را برای شما هویدا می سازد، چه خوب باشند و چه بد.

 

اگر نمی توان روی شرایط زندگی تغییری ایجاد کرد، داشتن آمادگی حداقلی برای رویارویی با آن امری ضروری است. زمین توسط ستاره ها به جهان بی پایان متصل شده است و به همین دلیل ارتباط نزدیکی بین آنها وجود دارد.

 

در شرایط متعادل سیارات نسبت به شرایط نامتعادل، شما در زندگی، عشق، شغل و البته سلامتی بهتر عمل خواهید کرد. شما به سختی می توانید زمان وقوع این شرایط را تشخیص دهید و در نتیجه نمی توانید عکس العمل مناسبی به آنها نشان دهید. طالع خود در سال 1397 را دنبال کنید تاطمئن شوید که برای زندگی آماده اید و چیزی نمی تواند شما را غافلگیر کند

 

طالع بینی سال ۹۷

از آغاز سال جدید شما بسیار مصمم خواهید بود. شما یک دوره بسیار مثبت خواهید داشت. در سه ماهه بعدی ستارگان در زمینه مراودات به نفع شما خواهند بود. نیمه سال نقطه عطفی برایتان خواهد بود. شما الآن باید سخت کارکنید تا سطح زندگی عادی تان را حفظ کنید. پاییز و زمستان ۲۰۱۵ زمان های مناسبی برای برج حمل هستند. شما موفقیت شغلی را جشن خواهید گرفت و خبرهای خوشایند خانوادگی تان را دنبال خواهید کرد.

 

طالع بینی سال 2018 , فال و طالع بینی سال 2018 , طالع بینی سال ۱۳۹۷

با رسیدن فصل بهار شما در زمینه مراودات کارهای مهمی انجام می دهید. عشق و سازگاری با شریک زندگیتان مثل یک منظره شکوفا خواهد شد. مجردها نباید ناامید شوند.

 

در این فصل عاشقانه، آنها مثل یک آهنربا جنس مخالف را جذب خواهند کرد. فقط در سه ماهه سوم سال مراقب باشید. چون ممکن است به دلیل لجاجتتان با افراد زد و خوردهایی داشته باشید. سعی کنید خودخواه نباشید و به اندازه کافی به محبوب تان توجه کنید.

 

طالع بینی سال ۹۷

در این سال تغییرات زیادی در شغلتان ایجاد می شود. پارسال سخت کار می کردید و صبورانه انتظار می کشیدید و امسال بالأخره پاداش دریافت خواهید کرد. به لطف خصلت بلند همتی تان قادر به مدیریت کارهای مهم خواهید بود. همچنین شما فرصتی برای اثبات بهتر خودتان در موقعیت های برجسته پیدا خواهید کرد. نزدیک نیمه سال ممکن است رکود اقتصادی پیش بیاید اگر احساس خسارت کردید از دوستتان بخواهید به شما مشاوره بدهد.

 

 

پیشگیری از بیماری ها را دست کم نگیرید و مراقب سلامتی تان به ویژه در تگرگ های پاییزی باشید. سعی کنید در بدنتان به استقامت فیزیکی دست یابید. طالع بینی به شما توصیه می کند که اعضای خانواده تان را فراموش نکنید. شما امکانات زیادی در اختیار خواهید داشت که نزدیکترین آنها در تحقق آرزوهایتان به شما کمک خواهند کرد.

 

طالع بینی سال 2018 , فال و طالع بینی سال 2018 , طالع بینی سال 1397

 

در زمینه شغل و کار

طالع بینی سال ۹۷ برای شما در زمینه مالی و حرفه ای منفعت و رشد قطعی پیش بینی می شود.با این حال شما برای رسیدن به این رشد و منفعت لازم است تلاش زیاد و تعهد لازم را نیز داشته باشید.

 

در این زمینه لازم است شما خیلی حساب شده انرژی خود را صرف کرده و تلاش خودتان را بکنید.در این صورت شانس و موفقیت نیز با شما یار خواهد بود و دست به هر چه بزنید طلا خواهد شد.لازم است شما در مقابل همکاران و افراد صاحب منصب برای دفاع و اثبات موقعیت خود به اندازه کافی جسور و با شهامت باشید. این تنها راهی است که در این سال شما می توانید از نردبان موفقیت بالا بروید.

 

در نیمه دوم سال برای شما معاملات مطلوب و خوبی پیش بینی می شود.تا قبل از پایان سال اهداف مالی و حرفه ای خود را اجرایی کنید و در این زمینه هیچ چیز را به تعویق نیاندازید.

 

اگر شما در محیط کار در همه روابط خود دچار مشکل هستید،مطمئن باشید که روابط شما با همه خوب و حسنه خواهد شد بنابراین قایق شما در عرصه شغلی با آرامش رو به جلو در حال حرکت است.

 


حتما بخوانید:  طالع بینی سال سگ – 97


 

طالع بینی سال 2018 , فال و طالع بینی سال 2018 , طالع بینی سال ۱۳۹۷

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

طالع بینی سال ۹۷ در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه برای شما سالی پر هیجان و سرشار از رضایتمندی با احساساتی رمانتیک و عاشقانه پیش بینی می شود.در این سال برای تحکیم و تقویت روابط عشقانه فرصت های زیادی نصیب شما خواهد شد.

 

همچنین در این زمینه آرزوها و خواسته های شما به واقعیت می پیوندند.در این سال سعی کنید مثبت باشید و در روابطتان با احساس و پر محبت رفتار کنید.از طرفی به طور مکرر در روابط شما مسائل و مشکلات سطحی و موقتی پیش خواهد آمد.

 

سعی کنید کنترل احساسات و عواطف خود را از دست نداده و مطمئن شوید که در همه امور شریک زندگیتان را در نظر گرفته و او را نادیده نمی گیرید.همچنین بهتر است شما به شریک زندگیتان آزادی بیشتری در زندگی بدهید.مطمئن باشید این رفتار و جذابیت منحصر به فرد شما مجددا روابط شما را به حالت مطلوب قبل باز می گرداند.

 

هر چند در سال نو میلادی شما فرصت ها و فراز و نشیب های زیادی را در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه خواهید داشت، اما در پایان سال باید دید آیا شما در این زمینه به روابطی پایدار و مطلوبی خواهید رسید.

 

طالع بینی سال 2018 , فال و طالع بینی سال 2018 , طالع بینی سال 1397

 

در زمینه مالی و اقتصادی

طالع بینی سال ۹۷ در زمینه مالی و اقتصادی برای متولیدن فروردین وضع مالی خوب و پر برکتی را به ارمغان می آورد.شما در تمام معاملات مالی خود با موفقیت روبه رو می شوید و پول و نقدینگی زیادی در این سال برای شما پیش بینی می شود .

 

بنابراین شما می توانید به اندازه کافی خرج کنید زیرا پول و ثروت زیادی از طریق معاملات مالی و ارثیه نصیب شما خواهد شد.با این حال از پول و منابع مالی خود عاقلانه استفاده کنید و مقداری از آن را برای برخی از اهداف سازنده دیگر خود کنار بگذارید.

 

در پایان سال ممکن است برخی هزینه های پیش بینی نشده مانند خرید های گران قیمت و هزینه های درمانی برای شما پیش آید،بنابراین بهتر است آینده نگر بوده و به بعد از این سال و خروج از این دوره طلایی نیز نگاهی داشته باشید.

 

در زمینه سلامت

طالع بینی سال 2018 برای متولدین فروردین سالی سرشار از انرژی و نشاط خواهد بود.در ماه های نخستین سطح انرژی شما در حال افزایش است.علارغم سختی ها و مشکلات شما از عزم و اراده بالایی در زندگی برخوردار خواهید بود به گونه ای که می توانید اهداف خود را پیش روی خود ببینید.

 

اما برای زمان خود برنامه ریزی کرده و انرژی تان را به درستی هزینه کنید.بنابر این انرژی خود را با مسائل بی اهمیت و پیش پا افتاده هدر ندهید.به منظور بهبود وضعیت جسمانی و روحی خود فعالیت های تفریحی و یا فعالیت های ورزشی انجام دهید.با این حال به شما توصیه می شود که سلامتی خود را مدیریت کرده و در هیچ چیز زیاده روی نکنید زیرا ممکن است تاثیرات منفی بر سلامت عمومی شما داشته باشد.

 

طالع بینی سال 2018 , فال و طالع بینی سال 2018 , فال سال 97

 

در زمینه خانواده

طالع بینی سال 2018 خانواده شما خواهان آن هستند که مدت زمان بیشتری را با آن ها بگذرانید.بنابراین بخشی از تعهدات کاری خود را کنار بگذارید تا خانواده آن توجه لازم را دریافت کند .

 

پس لازم است که شما در زندگی شخصی خود یکسری تنظیماتی را انجام دهید تا رضایت خانواده را نیز بدست آورید.علارغم برنامه شلوغی که در این سال دارید،سعی کنید خانه و خانواده مرکز توجه شما باشد.

 

در زمینه تحصیلات

به طور کلی برای متولدین فروردین سال نو میلادی برای دانشجویان سال خوبی خواهد بود.کسانی که در این سال عزم خود را جزم کرده و به سختی تلاش کنند می توانند نتایج مطلوبی را نیز دریافت کنند.

 

به متولدین این ماه توصیه می شود که برای اهداف تحصیلی خود برنامه ریزی کرده و آن ها را الویت بندی کنند تا هیچ کدام از آنها نادیده گرفته نشوند.

 

کسب موفقیت در این زمینه به مکان مطالعه شما مربوط می می شود بنابراین سعی کنید در مکان و فضایی مطالعه کنید که هیچ گونه حواس پرتی نداشته باشید تا به اهداف خود در زمینه تحصیلی برسید.

 

برای فروردینی های علاقه مند به تحصیل در مدارج بالا به ویژه در خارج از کشور نیز این فرصت فراهم خواهد شد.همچنین افرادی که در زمینه نرم افزار تحصیل می کنند نیز شرایط تحصیلی مطلوبی را در این سال خواهند داشت.

 

 

در زمینه سیر و سفر

در این سال فرصت های خوبی برای مسافرت به دور و نزدیک برای شما فراهم خواهد شد. فرصت را از دست ندهید اغلب چنین فرصت هایی در زندگی نصیب شما نمی شود،پس به اطراف سفر کنید و جهان را با تمام زیبایی هایش سیاحت کنید.

 

اما اگر در برنامه های سفر شما موانع و تاخیر های موقتی پیش آمد،نگرانی به خود راه ندهید بزودی برطرف خواهد شد.

 

طالع بینی سال ۱۳۹۷, فال و طالع بینی سال 2018 , فال و طالع بینی سال ۱۳۹۷

 


حتما بخوانید:   فال و طالع بینی چینی سال سگ ( طالع بینی سال سگ)


 

گروه سرگرمی تالاب

جدیدترین مطالب سایت