طالع بینی سرنوشت با انتخاب تصویر در عکس

طالع بینی سرنوشت با انتخاب تصویر در عکس

طالع بینی سرنوشت

با انتخاب یکی از تصاویر فال سرنوشت خود را بخوانید. از میان 9 شکل زیر تصویر مورد علاقه خود را انتخاب کنید توجه داشته باشید که رنگ و شکل هردو برای شما خوشایند باشند:

 

فال و طالع بینی سرنوشت :

 

1- تصویر عدد یک

‘معقول و سازگار’

در زندگی به رفتار و عشق ساده و بی پیرایه اهمیت می‌دهید. دیگران بشما اعتماد میکنند. به دوستان نزدیک خود امنیت و آرامشی دهید. اطرافیان بعنوان شخصی خونگرم و با محبت شما را تحسین می‌کنند. از موارد پیش پا افتاده و کلیشه اي دوری مینمایید.لباس و پوشش شما ساده ولی آراسته است .

 

2- تصویر عدد دو

‘تحلیل گر، قابل اعتماد و متکی بخود’

حساسیت کنونی شما همیشگی است. همیشه تمایل دارید که اطراف خودرا با چیزهای زیبایی محصور کنید تا مورد توجه دیگران قرارگیرید. فرهنگ نقش مهمی در زندگی شما دارد.خودرا با وقار و کم نظیر می‌دانید وبه سطح فرهنگی افرادی که با انها در ارتباط هستید، اهمیت میدهید

 

3- تصویر عدد سه

‘آسوده خاطر ، سرحال و بانشاط’

عاشق زندگی آزاد هستید و سعی میکنید که حداکثر استفاده و لذت را ببرید. اعتقاد دارید که هر فرد فقط یک‌بار زندگی میکند. نسبت به مسائل مختلف بسیار کنجکاو و صادق هستید هیچ چیز برایتان بدتر از مقید بودن و محدود کردن نیست. همیشه آماده و مشتقاق رویداد های غیر منتظره هستید .

 

4- تصویر عدد چهار

‘مستقل و نامعلوم’

خواستار زندگی آزاد و بدون وابستگی هستید تاخودتان مسیر زندگی را مشخص سازید. تمایل هنرمندانه اي در کار و فعالیت هاي‌ خود دارید. به آزادی خود اعتقاد دارید و بعضی اوقات کارهایی میکنید که برخلاف موردی است که از شما انتظار می‌رود. شیوه زندگی شما بسیار فرد گرایانه است. برطبق عقاید وباورهای خود زندگی می‌کنید و از تقلیدخوشتان نمی‌آید.

 

5- تصویر عدد پنج

‘دورن گرا ‘ حساس و متفکر’

ترجیح می‌دهید تنها باشید تا این‌که بحث و گفتو گوی کلیشه اي با دیگران داشته باشید. رابطه ي محکمی با دوستان خود دارید و اینکار بشما یک آرامش درونی راکه به آن احتیاج دارید، تقدیم می‌کند. از سطحی بودن بیزارید. می‌توانید برای مدت طولانی تنها باشید و خیلی کم خسته میشوید

 

 


حتما بخوانید:  فال سرنوشت ماه تولد بدون ردخورد


 

6- تصویر عدد شش

‘عمل گرا، مطمئن بخود و ماهر’

مسئولیت زندگی خود رابه عهده می‌گیرید و به رفتار و کار خود بیشتر از شانس اهمیت می‌دهید. مسائل مختلف رابه صورت عملی و ساده حل میکنید. نگاه واقع بینانه اي به اتفاقات روزمره زندگی دارید و سعی دارید مسائل را بدون تزلزل حل کنید .

 

7- تصویر عدد هفت

‘آرام و محتاط’

شما شخص بی تکلف، آسان و محتاطی هستید. به اسانی دوست پیدا می‌کنید اما از خلوت خود لذت میبرید. بعضی اوقات دوست دارید تنهاباشید تا به معنای واقعی زندگی بیندیشید و لذت ببرید. به آرامش احتیاج دارید،بنابر این به مکان هاي‌ مخفی زیبایی می‌روید. اما گوشه گیر نیستید با اینکار آرام می‌شوید و سپاسگزار زندگی خواهید بود

 

8- تصویر عدد هشت

‘عاطفی ، خیال پرداز و احساساتی ‘

شخصی بسیار حساس هستید. از دید منطقی وعاقلانه به مسائل نمی نگرید. احساس تنها چیزی است که برایتان مهم است. همچنین رؤیا و آرزو در زندگی تان با اهمیت می باشد. نسبت به افرادی که احساسات و عواطف رانادیده می‌گیرند و فقط منطق برایشان مهم است، بی اعتنا هستید، و اجازه نمی‌دهید که احساسات و روحیه شما محدود شود

 

9- تصویر عدد نه

‘فعال و اجتماعی ‘

به ریسک در زندگی علاقه مندید. دوست داریدکارهای متفاوت و جالبی انجام دهید و یا از دیگران بیاموزید. از یکنواختی زندگی بیزارید و دوست دارید نقش فعالی در کارها داشته باشید مایلید در همه ی کارها پیشقدم باشید. ( انواع فال و طالع بینی سرنوشت را در سایت تالاب بخوانید)

 

گروه سرگرمی تالاب

جدیدترین مطالب سایت