طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها 

گلچین جدیدترین طالع بینی و فال عاشفانه را در سایت تالاب هم اکنون مشاهده میکنید با ما همراه باشید.

 

طالع بینی و فال 7 روز آینده شما را بر حسب ماه های تولد اورده ایم که می توانید آن ها را ببینید و بخوانید و از روند اتفاقات عاشقانه خود مطلع شوید. ستاره های آسمان هر روز در حال تغییر و جا به جایی هستند. مکان سیارات را کشف کنید تا تاثیرشان را در طالع و دنیای اطراف خود ببینید.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

فروردین

گسستگی روحی از محبوب باعث بروز اختلافات کوچکی شده که شادی را از زندگی تان گرفته است. تنها چیزی که می تواند این مشکل را حل کند صداقت و روشنفکری است. خوشبختانه خیلی زود درمی یابید که همسرتان را با تفاوت هایی که با شما دارید دوست دارید نه بدون آن ها. نسبت به تمام مسائل زندگی احساس قدرت می کنید به خصوص در روابط تان.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

اردیبهشت

اوایل هفته حس می کنید مانعی سر راه جریان خون قلبتان قرار گرفته است. مانعی که صمیمیت را از بین برده است. شاید این مانع همان ترس باشد. با خودتان خلوت کنید و این ترس را که باعث شده از روابط تان هیچ لذتی نبرید دریابید و خودتان را از کنترل محدودیت ها خارج کنید. شما قدرت حذف این محدودیت ها را دارید.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

خرداد

مسئولیت های زیاد باعث شده زندگی زیاد رمانتیکی نداشته باشید. احساس می کنید آرزوهای تان را خاک کرده اید. حل این مشکل به عهده خودتان است از همسرتان انتظاری نداشته باشید زیرا او در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات خودش است. هر دو باید تحمل و استقامت تان را برای حفظ رابطه بالا ببرید.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

تیر

یک فرصت مالی جدید برای شما و همسرتان ایجاد می شود. ماه نو وارد جدول طالع شما می شود بنابراین باید به تمام اتفاقاتی که در رابطه با منابع مشترک می افتد تمرکز کنید. به پیشرفت های جدیدی می رسید و از یک سرمایه گذاری مشترک سود می برید.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

مرداد

ماه نو در بخش روابط جدول تان نشان دهنده انرژی بالقوه ای میان شما و محبوب است. پس آمادگی کامل برای هر تعهدی نسبت به او دارید. ونوس در بخش عشق جدول طالع تان در حال مقابله با زحل است بنابراین قلب تان سرشار از عشقی بی پایان خواهد شد.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

شهریور

آن عشقی که در رویاهای تان از محبوب انتظار دارید احساس نمی کنید. مشکلی خانوادگی باعث شده تنش هایی در زندگی ایجاد شود که از شما و محبوب را کاملا از عشق دور کند. شاید هم مشکلاتی مثل هزینه ها باعث بروز چنین موقعیتی در زندگی شده. پس به جای این که اجازه دهید مشکلات شما را از پا دربیاورند آن ها را با همکاری هم حل کنید.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

مهر

اگر مجرد هستید اتفاق عاشقانه غیر منتظره ای خواهید داشت. ماه نو در بخش عشق جدول طالع تان قرار می گیرد بنابراین منتظر یک قرار عاشقانه بی نظیر باشید. اما اگر در رابطه ای هستید همه چیز بر وفق مرادتان پیش می رود. حتی بحث ها و درگیری ها نیز در جهت بهتر شدن روابط پیش خواهد رفت.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

آبان

این هفته رضایت چندانی از زندگی عاشقانه تان نمی برید. همسرتان آنقدر که انتظار دارید قدردان شما نیست. بنابراین شما نیز نسبت به این رابطه سرد خواهید شد. اگر رابطه خوب پیش نمی رود باید با او روراست باشید و علت را برای رفع آن بیابید. جای عشق نباید در زندگی خالی بماند.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

آذر

این هفته به فکر رفع مشکلی می افتید که در روابط زناشویی داشته اید. مریخ سیاره استقامت و انگیزه و اشتیاق وارد بخش رمانتیک جدولتان می شود و تا تاریخ ۹ مارس در همین بخش باقی می ماند. در طول این دوره روابط زناشویی پر شور و اشتیاقی خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

دی

برقراری رابطه عاشقانه شاید زیاد آسان نباشد چون ابراز احساسات ممکن است تا به حال برای تان سخت بوده باشد. اما از این هفته به بعد چنین مشکلی نخواهید داشت. پیشرفت دیگری که این هفته در روابط مشترک دارید این است که تصمیم می گیرید با مشورت یکدیگر مشکلات را از سر راه تان بردارید. پس این هفته روزهای سختی در پیش رو خواهید داشت چون قرار است به خواسته ها، نیازها و احساس تان درباره غیرممکن ها بپردازید.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

بهمن

ماه نو در جدول شما احساس امکان پذیر همه کارها را در شما ایجاد می کند. پس اکنون زمان شروعی دوباره در بسیاری از جنبه های زندگی تان است. اگر قرار است تغییراتی در روابط تان ایجاد کنید در همین ماه انجام دهید چون توانایی رسیدن به نتایج دلخواه را در خود می بینید.

طالع بینی عاشقانه انواع ماه ها

اسفند

ونوس هنوز هم در جدول شما در حال حرکت است و این به احساس زیبایی، خود ارزشی و اعتماد به نفس شما شدت می دهد. اما زحل حرکات ونوس را در محدودیت قرار می دهد و این باعث می شود در ابراز و دریافت محبت و علاقه کمی دچار مشکل شوید و نتوانید به همان روال همیشگی پیش بروید. نگران نباشید این مرحله خیلی زود می گذرد اما می توانید از آن به عنوان بهترین فرصت برای کشف و تعیین خواسته هایتان بهره ببرید.

 

جدیدترین مطالب سایت